مراسم به طور سنتی در نیمه شب، به مناسبت تولد او برگزار می شود. این شب مراسمات و آئین های مختلفی دارد که یکی از زیباترین ها هدیه طلا دادن است. در کریسمس امسال، عشق و قدردانی خود را از افراد خاص زندگی خود نشان دهید. چه نامزد، چه همسر، چه مادر، چه بهترین دوست، یک جواهر زیبا هدیه ای فراموش نشدنی را رقم می زند. راهنمای هدیه کریسمس ما در زیر شامل دستبند، آویز، گوشواره و انگشتر از برند هاتف ساعتچی است که به شما به عنوان بهترین هدیه برای کریسمس توصیه شده است. پیشنهادها را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی با شخصیت عزیزان شما بیشتر مطابقت دارد.

شب کریسمس

بهترین هدایای کریسمس کدامند؟

پیدا کردن یک هدیه معنادار کریسمس ارزش تلاش را دارد. به جای هدیه ای که در یک سال فراموش شود، یک قطعه جواهر در سال های آینده به یادگار می ماند و گرامی داشته می شود و البته سرمایه گزاری عالی برای کسی است که دوستش دارید. مهمتر از همه، توصیه می کنیم جواهرات کریسمس خود را از یک فروشنده معتبر خریداری کنید. برای جواهرات سنگ های قیمتی رنگی، و الماس های با کیفیت، برند هاتف ساعتچی می تواند بهترین و زیباترین انتخاب باشد. از ست جواهر گرفته تا گردنبند ها، گوشواره ها و دستبندهای زیبا، مجموعه هدایای ویژه کریسمس فروشگاه طلا ساعتچی شرایطی عالی و خاص را با انتخاب بی رقیب هدیه طلا، برای خانم ها و آقایان و در تمام سنین پوشش می دهد.

بهترین هدایای کریسمس کدامند؟

این موقع از سال که می شود، هنگامی که شب ها طولانی تر می شوند، روز کوتاه تر می شود و درجه حرارت زمین کاهش می یابد، و این پیام آور کریسمس است. کریسمس نزدیک است و نه تنها برای مسیحیان جهان بلکه برای دیگر ادیان به سبب تولد عیسی مسیح، مقدس و خوش یمن است.

در حالی که فصل جشن بدون شک یک زمان جادویی از سال برای دادن هدیه طلا است، پیدا کردن یک هدیه طلا ویژه برای نزدیکترین و عزیزترین فرد زندگیمان می تواند یک کار دردسرساز و زمانبر باشد. خوشبختانه فروشگاه طلا هاتف ساعتچی اينجاست تا به شما کمک کند بهترین هدیه طلا را انتخاب و خریداری کنید.

گوشواره هدیه طلا ویژه

مدل های منتخب هدیه طلا در شب یلدا از برند هاتف ساعتچی

1. دستبند الماس

هدیه ای را که تقریباً با هر لباسی پوشیده می شود، به او بدهید. یک دستبند الماس، یک دستبند تنیس با  الماس های زیبا یا یک دستبند با طرح دیگر از الماس های درخشان را در نظر بگیرید. دستبندهای تنیس، بخصوص آنها بی نظیر، بی انتها و فوق العاده زیبا هستند.

خرید دستبند الماس از گالری جواهرات هاتف ساعتچی

ایده های هدیه کریسمس دستبند الماس

  1. دستبند الماس و یاقوت کبود
  2. دستبند الماس قلب
  3. دستبند النگویی الماس

خرید دستبند الماس از فروشگاه جواهرات هاتف ساعتچی

2) گوشواره الماس

از گوشواره گل میخی تا حلقه ای، گزینه های زیادی برای گوشواره در دسترس است. بهترین بخش در مورد گوشواره های الماسی این است که می توان آنها را در بسیاری از مناسبت های جشن مانند جشن سال نو یا فارغ التحصیلی با لباس خود ست کرد و پوشید. گوشواره هایی که پیشنهاد می کنیم از بهترین جواهرات و با کیفیت ترین الماس ها، با دقت ساخته شده است.

خرید گوشواره جواهر از گالری هاتف ساعتچی

ایده های هدیه کریسمس گوشواره الماسی

  1. گوشواره های گل میخی باگت و برلیان
  2. گوشواره آویزی الماس و یاقوت زرد
  3. گوشواره رزگلد طرح گل

خرید گوشواره جواهر از فروشگاه هاتف ساعتچی

3. گردنبند و آویز الماس

یک آویز الماس هدیه ای خاص است، زیرا نزدیک قلب پوشیده می شود. گردنبندها هدیه ای عالی برای کریسمس، برای دختر، همسر یا هر زن خاص دیگری در زندگی شما هستند. برای کریسمس امسال یک آویز زیبا به شکل دانه های برف شی کریسمس با نگین های الماس را در نظر بگیرید. این آویزها طوری طراحی شده اند که حداکثر نور را از طریق الماس عبور داده و درخشندگی زیادی را ارائه می دهند.

خرید هدیه گردنبند جواهر از گالری هاتف ساعتچی

ایده های هدیه کریسمس آویز و گردنبند

  1. آویز فلاور زیبا
  2. آویز طرح کلید
  3. آویز برلیان با طلای رزگلد و سفید

خرید هدیه گردنبند جواهر از فروشگاه هاتف ساعتچی

4. حلقه های الماس

انگشترهای الماس فقط برای نامزدی نیستند. آنها هدایای خیره کننده ای برای جشن های دیگری مانند کریسمس هستند. با سبک هایی مانند یک حلقه زنانه باگت منحصر به فرد و یک حلقه زنانه باگت با طرحی ساده تر، هدیه شما به احتمال زیاد تبدیل به یک یادگاری می شود.

خرید هدیه حلقه جواهر برای کریسمس از گالری هاتف ساعتچی

ایده های هدیه کریسمس حلقه الماس

  1. حلقه انگشتری الماس و صدف به شکل قلب
  2. حلقه انگشتری الماس با طرح رولکس
  3. حلقه زنانه پرنس

5. دستبندهایی با سنگ های رنگی

با یک دستبند جواهر درخشان، رنگ جواهر مورد علاقه اش را به مچ او هدیه کنید. یک دستبند با سنگ ماه تولد یا طرح چند رنگ انتخاب کنید. دستبندها را می توان تقریباً با هر سنگ رنگی، از زمرد تا یاقوت کبود برای هدیه خریداری کرد.

ایده های هدیه کریسمس دستبند با سنگ های رنگی

  1. دستبند یاقوت کبود
  2. دستبند با طلای سفید و زرد و گوی های فیروزه کرمان
  3. دستبند زیبای جواهر، کارشده با زمردهای تراش پرنس

6. گوشواره های با سنگ های رنگی

گوشواره ها با جواهرات رنگی توجه زیادی را جلب می کنند. رنگ های زنده به هر لباسی شخصیت می بخشند. سبک و شکل گوشواره بسیار متفاوت است، از گوشواره های طلای سفید با نگین توپاز تا گوشواره های یاقوت.

ایده های هدیه کریسمس گوشواره با سنگ های رنگی

  1. گوشواره های گرد با سنگ زیبای آمتیست
  2. گوشواره با سنگ زیبای سیترین
  3. گوشواره توپاز با طرح پروانه و نگین های قلب

7. گردنبند و آویز با سنگ های رنگی

آویزهای رنگارنگ در دنیای هدایای کریسمس برجسته هستند. آویز طلای رزگلد با سنگ توپاز در مرکز و شبیه به گل با گلبرگ های صدف و برلیان، با رنگ و طرحی چشمگیر خودنمایی می کند. یک سبک ساده مانند آویز یاقوت کبود به شکل اشک یا مدال مرجان را انتخاب کنید. یا طرحی پیچیده تر مانند آویز یاقوت سرخ با نگین بیضی روبی در وسط و نگین های مارکیز یاقوت سرخ در دور آن انتخاب کنید.

ایده های هدیه کریسمس برای آویز و گردنبند با سنگ های رنگی

  1. گردنبند با شکوه زمرد با تراش پرنس
  2. گردنبند با 3 مروارید آویزی رنگی و مرواریدهای سفید و گل زیبای برلیان
  3. گردنبند زیبا با تورمالین و الماس

8. حلقه های انگشتری با سنگ های رنگی

هر انگشتر، به ویژه یک حلقه رنگی از سنگ های قیمتی، نشان دهنده شور و زیبایی است. طرحی را انتخاب کنید که به او احساس فوق العاده ای بدهد. برای خرید انگشتری با سنگ های رنگی، سنگ ماه تولد یا رنگ مورد علاقه او را انتخاب کنید، مانند این حلقه انگشتری زیبا با سنگ مورگانیت صورتی، الماس و طلای رزگلد.

ایده های هدیه کریسمس حلقه های انگشتری با سنگ های رنگی

  1. انگشتر زیبای طرح گل لوئی ویتون با نگین آمتیست
  2. انگشتر زمرد
  3. انگشتری زیبا با طرحی خاص از گلی با نگین های یاقوت قرمز

 

9. دستبند مروارید

چیزهای زیادی وجود ندارد که بتوان آن را با بی زمانی و زیبایی مروارید مقایسه کرد، بنابراین یک دستبند مروارید را نمادی از عشق برای کریسمس در نظر بگیرید. از آنجایی که همه ظاهر کلاسیک مرواریدها را دوست دارند، اگر در مورد سلیقه خاص او مطمئن نیستید، این گزینه عالی است.

دستبند مروارید هدیه ای مناسب برای کریسمس

کریسمس و بلورهای خاص آن

کریسمس شاید بزرگترین جشن و شادمانی در سال، نزد بسیاری از مردمان کره زمین باشد. به هر کجا که بروید می بینید که مواد زینتی برای کریسمس و بخصوص تزئین درخت کریسمس و حتی به مغازه ها، خانه ها و هر کجا که زیبا و پرزرق و برق شده به چشم می خورد.

پایان سال به سرعت در حال نزدیک شدن است و جشن کریسمس در راه است تا زندگی شما را با نشاط تر کند.

کریسمس و بلورهای خاص آن

برای دور کردن انرژی های منفی و جذب انرژی کائنات و تقویت و تعادل مراکز انرژی در چنین زمان خاصی، از قدرت کریستال ها غافل نباشید. بله، این بهترین راه برای شاد بودن و در امان ماندن در کریسمس، در برابر انرژی های منفی و ایجاد آرامش و نشاط در خانه است.

گرچه چندین کریستال وجود دارد که به نوعی خاص و با توجه به نیاز مراکز انرژی، برای شما و عزیزانتان مناسب هستند، اما هدیه دادن برخی از کریستال ها در کنار هدیه طلا، انرژی قابل توجهی را ارائه می دهند تا اوقات شما را به یاد ماندنی کند.

 

 

 

کوارتز پاک(clear quartz

مهم نیست کدام آویز، انگشتر، دستبند یا گردنبند را خریداری می کنید، بدانید که یک هدیه متفکرانه بیشترین اهمیت را دارد. هدایایی از جواهرات، نشان دهنده عشق، مراقبت و قدردانی هستند و عزیز شما هر بار که آن را می پوشد به شما فکر می کند.