رابطه عاشقانه فرهنگ اسپانیا با جواهرات زیبا را می توان در قرن هجدهم جستجو کرد که این کشور معدن طلا و زمرد را در کلمبیا و پرو مدیریت کرد. جواهرات اسپانیایی از طلا، که سنگ های قیمتی زیبا در این طراحی ها به وفور بکار رفته اند، نتیجه این فراوانی عظیم سنگ های قیمتی است، که با ایده های خلاقانه ای از باورهای مردمان این کشور مخلوط شده است. در کشور اسپانیا تجارت مارک های جواهرات نمی تواند رونق بیشتری داشته باشد. هر روز شرکت های جدیدی ظاهر می شوند که با خلاقانه ترین طرح ها بازار را تغذیه می کنند. در این مقاله شما را با بهترین مدل ها و مارک های جواهرات اسپانیایی آشنا می کنیم.

آویز جواهرات زیبا و گران قیمت اسپانیایی

مجموعه RAMON جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی در مقابل مدرنیته

 RAMON جواهرات زیبا و گران قیمت اسپانیایی

از یک کارگاه کوچک جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی که در سال 1888 افتتاح شد تا کارگاه صنایع دستی در بارسلونا، تا گسترش ریشه های میراث خانواده به پایتخت های بزرگ دنیا، RAMON مترادف با ظرافت است. قرن بیستم شاهد ظهور RAMON با دانش فنی به دست آمده از اجدادش بود، حکاکی هایی که مستقیماً از قلب این فرهنگ بیرون آمد و طرح ها چنان مسحور کننده بود که به یکی از محبوب ترین برندهای جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی در بارسلونا تبدیل شد.

نسل چهارم RAMON اکنون تاریخ جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی را در مقابل مدرنیته قرار داده، و تبدیل به یک سبک قدیمی شده که همیشه درخشان است. الهام طراحی های Ramon نه تنها غرور و فرهنگ اجدادی است بلکه شهر بارسلونا نیز پر از شور و نشاط است که کالکشن جدید آنها با الهام از آن شکل داده شده است.

مجموعه Ramon در بارسلونا با استفاده از طلای سفید، قرمز و زرد در کنار الماس و سنگ های قیمتی گرانبها، سرزندگی را در طراحی های شاد خود نشان می دهد. با پوشیدن مجموعه بارسلونا که غنی از نقوش گل و نقش های پیچیده است، حسی رویایی را تجربه می کنید.

 

جواهرات زیبا و گرانقیمت با طراحی ELENA و بافتهایی مانند پوست تمساح

جواهرات زیبا و گرانقیمت با طراحی ELENA 

ELENA  با یادآوری درباره دوران بزرگ شدن خود خاطراتی را بیان می کند. وی در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دنبال این بود که مدیر خرید در شرکت خانوادگی اش شود، اما سرنوشت برنامه های دیگری برای او داشت.

او شکافی در بازار دید و یک جهش عظیم خلق کرد زیرا می دانست مردم از خرج کردن پول داخل جیبشان برای پوشیدن جواهرات با طراحی های قدیمی خسته شده اند و هیچ تمایلی ندارند. او بانویی بود که مأموریت داشت با رویکردی بصیرانه به خانم ها در مورد نیازشان به داشتن جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی، پاسخ دهد تا نوع دیگری از جواهرات لوکس را وارد بازار کند که هم از نظر سن و هم از نظر داشتن ظرافت بینظیر باشند.

او که با تانزانیت، یاقوت کبود و تورمالین در طراحی جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی کار می کند، روح جوانش را به جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی تزریق می کند، آنها را با نقوش عربی می سازد و مرواریدها و الماسهای قدیمی را کنار می گذارد.

جواهرات زیبا و گرانقیمت ELENA که توسط افرادی مانند ملکه رانیا از اردن و ملکه لتیزیا (Queen Rania of Jordan and Queen Letizia) پوشیده شده است، جواهرات بزرگسالان را تداعی می کند، با بافتهایی مانند پوست تمساح با سنگهای قیمتی مانند یاقوت کبود و زرق و برق عجیب و غریب که مطمئناً فرد را مسحور می کند.

 

PATRICIA NICHOLAS  با رویای جواهرات زیبا و گرانقیمت و پر زرق و برق اسپانیایی

PATRICIA که در خانواده ی جواهر ساز و جواهر فروش NICHOLAS در مادرید متولد شده و از Central Saint Martins فارغ التحصیل شده بود، سر خود را پر از رویاها و آرزوهایی کرد که فقط با جواهرات زیبا و گرانقیمت و پر زرق و برق اسپانیایی پر شده است.

بخشی از درخشش او ناشی از ژن مشترک او با Nicol’s است، اساساً تکنیک های اجدادی پدرش در ساخت حرفه ای واقعی و مبتکرانه او در جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی، نقش دارد. با این حال، بقیه الهامات او از شهرها و شخصیت هایی است که با آنها روبرو شده است، شاهکاری که توسط پیکاسو و فریدا کالو ریخته شده است و به ندرت، طبیعت آزاده او را با رنگی از کنجکاوی و بازیگوشی و به وضوح در تولیدات جواهرات زیبا و گرانقیمت او نمایان می کند.

جواهر فروش اسپانیایی از طرف گالری پرتره ملی مأموریت یافت که هنرهای جذاب پیکاسو را در قطعات جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی خود پرورش دهد تا در کنار پرتره های پیکاسو که در سراسر جهان مورد ستایش قرار می گیرد، قرار گیرد. این افتخار به معنای واقعی کلمه از نوشتن یک کتاب پرفروش برنده جایزه پولیتزر کمتر نیست.

بسیاری از افراد مشهور مانند الکسا چونگ، اکنون طرفداران رسمی کار منحصر به فرد او در جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی هستند PATRICIA با طراوت بخشیدن به مد، نقشی تازه را در صنعت جواهرسازی بر جا گذاشته.

 

Small Affaire از اولین مارک های 100٪ آنلاین جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی

نوریا بلازکز (Nuria Blázquez ) و ساخت Small Affaire

اولین نقطه عطف خالق آن، نوریا بلازکز (Nuria Blázquez )، ساخت Small Affaire به عنوان یکی از اولین مارک های 100٪ آنلاین جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی بود.

او کارگاه خود را در کوئنکا (Cuenca) برگزار می کند، جایی که طراحی هایی که با این همه دقت و به خصوص سلیقه خوب ایجاد می کند در مادرید تحقق می یابد و شما فقط با چند کلیک می توانید قطعه ای از جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی این برند را در منزل خود داشته باشید.

بدیهی به نظر می رسد که به دلیل کیفیت مواد، طرح های اصلی و خاص در جواهرات(گوشواره هایی وجود دارند که حتی می توانند از نظر ارتفاع مختلف تنظیم شوند) و اینکه تجربه خرید خوبی از این برند ثبت شده است، به همراه بسته بندی گرانبها، جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی این برند بسیار محبوب شده است.

پرفروش ترین های آن، گوشواره های حلقه ای، گوشواره های مارگریتا با 8 زیرکون و سنگ سیترین زرد طبیعی، همچنین مجموعه حلقه های نامزدی این برند هستند.

 

 طراحVICENTE GRACIA جواهرات لوکس درخشان اسپانیایی

جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیاییVICENTE GRACIA برند

VICENTE GRACIA از همان دوران کودکی درگیر هنر و طراحی شد و سپس به دنبال تحصیلات هنری از هنرمندانی مانند Joan Miro و Antoni Tapies بود و خیلی زود نام خود را در تاریخ جواهرات لوکس درخشان و مطرح کرد. او با یک تخیل آزاد، اولین مجموعه خود را تراشید و آن را از طلا همراه با نقره ساخت.

این نه تنها مهارت و ایده او را برجسته می کند بلکه جایزه طراحی ملی اسپانیا را در سال 1986 برای وی به ارمغان می آورد. اندیشه های خارج از جهان او الهام گرفته از فرهنگ متنوع اسلامی با ظرافت های فراوان، فقط با چاشنی شب های عرب آمیخته است.

جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی این برند و حلقه های طلای وی به دلیل نقش و نگارهای گلدار در هم آمیخته با اشکال مجزا که به عنوان مینی تکه های هنری شگفت انگیز جمع می شوند، مشهور هستند. وی جواهرات زیبا و گرانقیمت را برای مایکل جکسون، لری پیج، تد ترنر (Michael Jackson, Larry Page, Ted Turner ) طراحی کرده است.

 

کالکشن های Carrera Y Carrera   با هنر سنتی چینی

گردنبند کالکشن های Carrera Y Carrera

هنگام خرید انگشتر سفارشی از Carrera Y Carrera، یکی از مشهورترین طراحان جواهرات، خود را در محصول خلاقانه صنعتگری غرق می کنید که با تکنیک های اجدادی در هم آمیخته شده. با شروع به کار کارگاه او در مادرید که در سال 1885 افتتاح شد، اکنون این برند با افتخار در مسیر تجارت جواهرات زیبا و گرانقیمت و لوکس قدم می زند.

ملکه فابیولا از Carrera Y Carrera برای مراسم عروسی سلطنتی، یک تاج درخواست کرد که اکنون به عنوان یکی از برجسته ترین جواهرات زیبا و گرانقیمت این برند شناخته می شود.

سبک Carrera به همان اندازه منحصر به فرد است که در قالب طرح های مجسمه سازی شده با طبیعت در اشکال اثیری و اسطوره ای به شکل حیوانات طراحی می شود.

یکی از کالکشن های Carrera Y Carrera، هنر سنتی چینی را انتخاب می کند، آن را با اژدها القاء می کند و این جواهرات زیبا و گرانقیمت را با سنگ های قیمتی گرانبها تزئین می کند. یکی دیگر از آثار کلاسیک آنها نقوش گلدار است، نقش و نگارهای دقیق که با طرح های منحصر به فرد که تاریخ و فرهنگی را به یک قطعه جواهر تبدیل کرده است، تکمیل می کنند.

 

(Susana Cruz) طراح جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی با عنوان Botánica با الهام از طبیعت

گلسرهای جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی Botánica

شاید تاکنون نام سوزانا کروز (Susana Cruz) را را شنیده باشید. او در ماه های اخیر گام دیگری برداشته است که دوستداران جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی، آن را دوست دارند.

مجموعه جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی وی با عنوان Botánica ، به وضوح الهام گرفته از طبیعت است، از دنیای گلها تا دنیای حیوانات. حلقه های او به شکل برگ و حشرات، یا گردنبند تمساح از جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی اوست. جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی او برای دختران مناسب است و نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

 

BAGUES MASRIERA قدیمی ترین جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی

گوشواره های زیبا Bagues Masriera

این مارک تجاری در سال 1844 تأسیس شد و ادغام دو نام در کنار هم است که اکنون به عنوان یکی از قدیمی ترین جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی مفتخر است.

Bagues Masriera شما را به جهانی از جواهرات مدرنیست با تکنیک های اجدادی و فرهنگی که قدمت بسیاری دارد، منتقل می کند. نام Masriera نمادی از هنر روحانی، موسیقی و فرهنگ بارسلونا در قرن 19 و 20 است که اکنون به جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی تبدیل شده است که از اشکال زنانه آمیخته با اشکال جادویی شکل گرفته است.

این برند تاریخ را در قطعات جواهرات زیبا و گران قیمت خود بازسازی می کند. Bagues Masriera بر روی جواهرات طلای خود با هنر میناکاری، بازی نقش می دهد که این خود معیار برتری آن در بازار جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیا شده است.

داستانی که جواهرات آنها روایت می کنند درست از تهیه سنگ های مناسب برای نشستن روی نقوش شگفت انگیز ایجاد شده توسط صنعتگران خبره و به زیباترین روش آغاز می شود.