امروزه با شرایط خرید اقساطی طلا که در اکثر وب سایتهای معتبر فروش جواهرات امکان پذیر است، داشتن تکه ایی از طرح جواهرات شنل کار آسانی است.

و باز هم اتفاق احساسی دیگر در مسیر زندگی شنل که او را در رسیدن به اهدافش یاری رساند.

در سال 1913، شنل با یک تاجر ثروتمند انگلیسی به نام چاپل(Chapel)، که از بهترین دوستان بالسان بود، رابطه برقرار کرد. چاپل که به عنوان عشق بزرگ زندگی شنل شناخته می شود، کمک بزرگی به شنل در راه ارتقای تجارت و رشد برندش کرد.

شنل و تاجر ثروتمند انگلیسی به نام چاپل(Chapel)

شنل با کمکی که چاپل از طریق پرداخت وام به او کرد، توانست دو بوتیک دیگر باز کند. این بوتیک و بوتیک اصلی به قدری موفقیت آمیز بودند و برای او درآمدزا بودند که شنل در طی چهار سال توانست پولی که از چاپل گرفته بود به او برگرداند.

چاپل در سال 1919 در حادثه تصادف اتومبیل در آستانه سال نو درگذشت. شنل با اینکه از نظر احساسی کاملاً دلشکسته بود، با توجه به زندگی سختی که پشت سرگذاشته بود مقاومت کرد و خیلی زود به موفقیت های دیگری دست یافت.

شنل

در اینجا نوع خاصی از طرحهای شنل را در اکسسوری های لباس مطرح می کنیم که مختص او و نوع نگرشش به پوشش زنان بود.

شنل که به علاقه اش به لباس مردانه مشهور است، الهام از لباس های مردانه را در طراحی های خود گنجانده است. ژاکت های گشاد، دامن های ساده، کت های راحت و طرح های مدرن بر مجموعه های مد او حاکم بود و زنان از همه جا این طراحی ها را دنبال می کردند.

خرید اقساطی اکسسوری طرح شنل

شهرت شنل و موفقیتهای او در طراحی و تولید لباسها و اکسسوری های زنانه، به سرعت او را به محافل نخبگان در جامعه آن روز فرانسه، مانند جامعه هنری بسیار منحصر به فرد پاریس سوق داد.

در همان روزهای ابتدایی، او حتی لباسهایی را برای چهره های برجسته ای مانند ژان کوکتو، فیلمساز فرانسوی طراحی کرد.

کالکشن فشن شو شنل

و باز هم آشنایی شنل با مرد سرشناس و ثروتمند دیگری که این آشنایی پایه گذار عطرهای منحصر بفرد شنل شد. شنل پس از مرگ چاپل، با دیمیتری بزرگ (دوک روسی) آشنا شد و از طریق او بود که با ارنست بوکس (Ernest Beaux) عطرساز ملاقات کرد، که عطر فرانسوی معروف، فرانسوا کوتی (Francois Coty)، توسط او ساخته شده بود.

شنل توانست بوکس را راضی کند که این عطر را به او ببخشد. Coco Chanel این عطر را به نام Chanel No. 5 در سال 1924 عرضه کرد. این یک لحظه تاریخی بود زیرا اولین بار بود که یک طراح، عطر خود را به نام خود منتشر می کرد. بوی گرم و بسیار مردانه این عطر، درست مانند علاقه او به لباسهای مردانه، خاص و مخصوص او بود و با مخالفتهایی روبرو شد.

او همیشه به راحتی می توانست سبکهای مردانه و زنانه را مخلوط کند. در آن زمان استفاده زنان از این عطر بسیار نامناسب به نظر می رسید ولی مورد توجه قرار گرفت و باعث قدرت Chanel و حضور جاودانه او در دنیای مد و زیبایی شد.

در کنار عطر، لوازم آرایش شنل نیز مانند اکسسوری های کیف و کفش مورد توجه قرار گرفتند.

عطر و قدرت Chanel

خرید اقساطی طلا و داشتن تکه ایی از جواهرات شنل

خرید اقساطی طلا و داشتن تکه ایی از جواهرات شنل

نقطه عطف دیگر برند شنل، طراحی و ارائه کالکشن جواهرات عالی او با عنوان "Bijoux de Diamants " بود که در سال 1932 تولید شد. قبل از آن زمان شنل فقط به اکسسوری های لباس می پرداخت، ولی با جسارت و طبیعت ماجراجویانه ای که داشت تصمیم گرفت که با این کالکشن از جواهرات لوکس وارد دنیای جواهرات گرانقیمت شود.

او این کالکشن بی نظیر را در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشت که شامل قطعات ساخته شده از پلاتین و نگین های زیبایی از الماس بود.

امروزه با شرایط خرید اقساطی طلا که در اکثر وب سایتهای معتبر فروش جواهرات امکان پذیر است، داشتن تکه جواهری طرح شنل کار آسانی است.

خرید اقساطی طلا گردنبند طلا شنل کالکشن Bijoux de Diamants

در طول دهه 20 و دهه 30، شنل همچنان با لباس، جواهرات و عطرهای خود به نخبگان هالیوود خدمت می کرد، اما طولی نکشید که وارد یک رسوایی شد.

در طول جنگ جهانی دوم، هنگام ورود نازی ها به پاریس، شنل مغازه خود را بست و زمان جنگ را برای پرداختن به مد نامناسب اعلام کرد و با یک افسر نازی وارد رابطه شد. او به مدت 15 سال، از حضور در جامعه اجتناب کرد، و به فروش عطر به عنوان منبع اصلی درآمد خود اکتفا نمود.

عطر گابریل شنل

بازگشت شنل در سال 1954 و سن 71 سالگی به دنیای مد، با واکنشهای مختلفی روبرو شد و منتقدان اروپایی به مخالفت با او پرداختند. آنها مجموعه جدید شنل را به همان سبکها و شیوه های قبلی دانستند که قبلاً ارائه داده بود.

آمریکایی ها به راحتی از سبک کلاسیک ارائه شده توسط شنل استقبال کردند. کت و شلوارهای زنانه به سبک شنل در ایالات متحده فروخته شد و استقبال امریکائی ها باعث شد اروپا از کالاهای جدید ارائه شده توسط شنل با لحن بهتری برخورد کند و بار دیگر از جدیدترین کالاهای او استقبال کردند.

خرید اقساطی طلا و داشتن تکه ایی از جواهرات شنل

شعار کوکو شنل بر اساس این فلسفه بنا شد و مطرح کرد که فرد می تواند همزمان راحت و شیک باشد و هرگز مجبور نباشد یکی را فدای دیگری کند. در زمان مرگ شنل در سال 1971، او لقب "بهترین طراح زمان خود" را بدست آورد و امروزه نیز به این ترتیب شناخته می شود.

لقب شنل بهترین طراح زمان خود

این روزها خانه شنل توسط کارل لاگرفلد (Karl Lagerfeld) مدیریت می شود و یکی از قدیمی ترین و موفق ترین خانه های مد است که هنوز در حال فعالیت است.

ایده عصیانگر و در عین حال ظریف شنل در طراحی های او باقی مانده و همچنان به دید قوی او وفادار مانده است. در میان اکسسوری های طلا و جواهر، گوشواره های آرم معروف شنل بسیار مورد ستایش قرار می گیرند و افرادی چون کیم کارداشیان و نیکول ریچی گرفته تا درو باریمور همه گی به این طرح ها علاقمند بودند.

امروزه با خرید اقساطی طلا به راحتی می توانید نمونه ای از جواهرات شنل را از آن خود کنید. فروش مداوم، طراح های بی انتها و مد هرساله، بی نظیر بودن سبک وی و بقا در موفقیت این برند برای نسل های بعدی را اثبات می کند.

طرح های لباس و جواهرات شنل

وبسایت هاتف ساعتچی با همکاری لندو اقدام به راه اندازی سامانه ای جهت فروش و خرید اقساطی طلا  و خرید آنلاین طلا و جواهر در این فروشگاه کرده است.

به همین منظور شما مشتریان عزیز، بـا استفاده از این امکان می‌توانید از فـروشگاه اینترنتی هاتف ساعتچی به راحتی و بدون نیـاز به پـرداخت نقدی، به صورت اقساطی در بازه ۳ تا ۱۲ ماهه خرید کنید و محصولات طرح برند شنل را با این شرایط خاص خریده و هدیه دهید.

خرید اقساطی طلا و داشتن تکه ایی از جواهرات شنل