Buccellati با طراحی تاریخی و ایجاد قابی زیبا، بعنوان لوازم جانبی برای گوشی آیفون، با ایجاد یک قاب از مجموعه جواهرات گران قیمت، طراحی زیبا و بی نظیر در پوشش طلایی یک فنآوری مدرن، توانایی خود را بار دیگر در طراحی اکسسوری جواهرات مدرن و تطابق آن با طراحی تاریخی نشان داد.

صفحه ای از طلا به سبک بوچلاتی در کنار جواهرات ظریف، با هم ترکیب می شوند و یک فنآوری با طرح ستاره یا همان طرح خورشید لئوناردو داوینچی، حکاکی شده و مزین با سنگ های قیمتی را ایجاد می کنند. یک شیء نفیس، با لذتی برای در دست نگه داشتن گوشی آیفن فایو، که مشاهده این قاب زیبا، پیوندی از گذشته تا امروز را در تجربه دو برند به رخ می کشد.

با طراحی این قاب در سبک Buccellati، این برند یک شاهکار منحصر بفرد ساخته است که برای محصور سازی IPhone Five و جدیدترین IPad mini طراحی و تولید شده است. فراتر از کارکرد، این مجموعه شاهدی است بر میراث بی نظیر Buccellati  و توانایی های ساخت این برند با ورود به دنیای تکنولوژی مدرن.

یکی از تکنیک های بکار رفته در این اثر، ریگاتو نام دارد که در آن صنعتگر خطوط کاملاً مستقیمی را یکی یکی در سطح می کشد تا به سطحی ابریشمی و شگفت آور تبدیل شود و به علامت مشخصه بوچلاتی برسد. سطح هر قطعه با طرحی از اشعه های خورشید، برجسته سازی شده که هر خورشید دارای شعاع هایی از الماس است. این طراحی پلی واقعی بین گذشته و آینده، تاریخی و معاصر است.

مجموعه جواهرات لوکس بوچلاتی

Buccellati: A Silver Menagerie ، شامل مجموعه هایی از آثار هنری نفیس نقره ای و موزه ای است که توسط شرکت جواهرات لوکس Buccellati در ایتالیا طراحی و ساخته شده و سخاوتمندانه توسط بتی گریشام به هانتسویل اهداء شده است.

موزه جواهرات لوکس بوچلاتی

با توجه به چشم انداز و حمایت چشمگیر خانم گریشام، موزه هنرهانتسویل می تواند ادعا کند که بزرگترین مجموعه جهان، از این سبک آثار هنری منحصر بفرد را دارد. خانه کنونی Buccellati در سال 1919 در میلان ایتالیا تأسیس شد و منشأ آن سبک مجسمه سازی Buccellati بوده که ترکیبی از تکنیک های دوره رنسانس، مواد لوکس و استفاده گسترده از حکاکی بافت برای ایجاد اشیاء با زیبایی بی نظیر و عالی است. این سبک متمایز برند بوچلاتی از طرف مشتری های بین المللی از جمله واتیکان و همچنین خانواده های سلطنتی ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، انگلیس و مصر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

گوزن نقره ایی بوچلاتی

جیانماریا بوچلاتی به عنوان یک نقره ساز مشهور در سطح بین الملل، سنت خانوادگی خود را ادامه می دهد. او زندگی خود را وقف خلق اشیا (extraordinary) یا خارق العاده ای کرده است که نمونه ای از هنرهای عالی ایتالیایی است. حیوانات نقره ای او از زمین، دریا و آسمان به صورت واقع گرایانه خلق می شوند. بوچلاتی روش جدیدی برای کار در نقره ابداع کرد تا جزئیات ظریف مانند پرها، موها یا انواع مختلف پوست را به شکل طبیعی ایجاد کند. این روشی در ساخت مجسمه است که نیاز به بالاترین سطح مهارت و تسلط کامل بر تکنیک های لحیم کاری دارد.

جواهرات لوکس بوچلاتی سنجاب نقره ایی

حیواناتی که دارای کار مویی هستند در ابتدا با نقره عیار800 تولید شده اند که به دلیل محتوای آلیاژ بالاتر، از استحکام بیشتری برخوردار است. این بدان دلیل بود که گرمای شدید لحیم کاری که در ساخت حیوانات استفاده می شد، رشته های بسیار نازک را در نقره پایه ذوب می کرد. صنعت گران بوچلاتی توانستند یک روش لحیم کاری جدید را اختراع کنند که به آنها اجازه می دهد در دمای حرارتی بالا کار کنند. در نتیجه، تمام حیوانات تولید شده از سال 1995 با نقره عیار 925 استرلینگ ایجاد شده اند. آثار برجسته این مجموعه شامل یک فلامینگو خیره کننده و یک زرافه دراز کشیده زیبا است که از سفر به آفریقا الهام گرفته شده است. یک قطعه دریایی تماشایی متشکل از موجودات دریای مدیترانه که در اطراف یک ژئود آمتیست طبیعی چیده شده اند و خانواده جدیدی از گوزن ها که مسئولان موزه به افتخار بتی گریشام، زن برجسته ای که این مجموعه را در سطح جهانی ایجاد کرده، سفارش داده است.

جواهرات لوکس زرافه نقره بوچلاتی

یک زرافه دراز کشیده زیبا طراحی و ساخت برند بوچلاتی

گلدان نقره ای جواهرات بوچلاتی

یک گلدان نقره ای طراحی و ساخت برند بوچلاتی، میلان، ایتالیا، حدود سال 1950.

یک قطعه دریایی جواهرات نقره بوچلاتی

یک قطعه از جواهرات دریایی باشکوه از نقره

 

اکسسوری های جواهرات برند بوچلاتی در نوع خود خاص و صرفاً نمادی از طرح شاخص این برند در تولید جواهرات هستند. انگشتری از برند بوچلاتی که زیر نگینی با سنگ ماه و حاشیه طلای زرد، یک ساعت کوچک با شعاع یا عقربه “ریگاتو” قرار دارد که دارای شماره های الماس است. هنگام بسته شدن، انگشتر با الماس هایی با تراش براق و حکاکی  به سبک Buccellati تزئین شده است.

ساعت انگشتر جواهرات بوچلاتی

انگشتر جواهرات ساعتدار بوچلاتی با برلیان و سنگ ماه

گردنبندهای کالکشن جواهرات بوچلاتی

گردنبند جواهرات کالکشن (buccellati-opera-limited-edition-pendants) زیبا و خاص نمودی از طراحی های روم هستند.

انگشتر کالکشن جواهرات بوچلاتی

انگشترجواهرات کالکشن (buccellati-art-collection) طرح تار عنکبوت و عنکبوتی با برلیانی درشت در مرکز بدن

گالری آنلاین بوچلاتی در سطح بین المللی و با استثنائات بسیار کمی حمل و نقل می کند و به مشتریان در سطح جهانی یادآور می شود، هزینه های گمرکی، حقوق وارداتی یا مالیات ممکن است توسط کشور پذیرنده دریافت شود و این هزینه ها بعهده خریدار است. وقتی از یک کشور دیگر از سایت فروشگاهی برند بوچلاتی خرید می کنید حتماً قبل از ثبت سفارش خود از طریق پست الکترونیکی با آنها در ارتباط باشید تا بتواند هرگونه درخواست حمل و نقل را تأیید کند و مقدمات ارسال خرید شما را مهیا سازد.

برند جواهرات هاتف ساعتچی تنها فروشگاه آنلاین طلا و جواهر را در ایران مدیریت می کند که عضو انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران است. این برند نهایت دقت در ارسال مرسولات خریداری شده از فروشگاه آنلاین طلا ی خود را بکار گرفته و با تیم قوی در زمینه ارسال و پشتیبانی در زمینه حرف اول را می زند.