امروزه فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس در کنار فروش اکسسوری های شاخص این برند، اکسسوری های زیبایی از طلا و جواهرات بی نظیر را ارائه می دهد. در اصل قصد تیری هرمس، تأمین نیازهای نجیب زادگان اروپایی از طریق تهیه زین، بند و سایر وسایل چرمی در سواری بود. در سال 1922، اولین کیف های دستی چرمی وارد خط تولید این برند شدند.

فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس

فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس

برند Hermes با نام کامل Hermès International S.A، تولید کننده کالاهای لوکس و طبق مد روز، در فرانسه است که در سال 1837 توسط تیری هرمس به شکل کارگاهی در پاریس تأسیس کرد. این برند، متخصص در زمینه چرم، لوازم جانبی زندگی، مبلمان منزل، عطر سازی، جواهرات خاص، ساعت و لباس است.

لوگوی این برند، از دهه 1950، به شکل یک کالسکه دوک با اسب است که بر روی تمامی اقلام مربوط به این برند حک شده و در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس مشخص است.

هرمس برای اولین بار در بلوار Grands Boulevards پاریس تأسیس شد که این کارگاه با تولید ملزومات کالسکه و سوارکاری، به خدمت اشراف اروپایی اختصاص داشت. این شرکت در دهه ی ۱۹۵۰ فعالیت خود را در زمینه ی طراحی و فروش جواهرات آغاز نمود.

فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس

فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس با ارائه انواع اکسسوری های محبوب این برند، محصولات لاکچری زیبایی از جواهرات و ساعت را ارائه می دهد. قطعه های جواهرات هرمس فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس از چرم های مدرن و دستبندهای میناکاری شده تا دستبندهای طلا و الماس که هر یک بالاتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار می ارزند، هر کدام از طراحی های خاصی بهره می برند و در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس ارائه می شوند.

طراحی های هرمس در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره  توسط شخصیت های فرهنگی چون گریس کلی و جین بیرکین مورد استفاده قرارگرفته اند. شهرت این برند در حذف تولید انبوه و در عوض، ساخت دست ساز کالاها در کارگاه های تخصصی در پاریس می باشد.

اسب اولین مشتری هرمس

اسب واقعاً اولین مشتری در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس بود. تیری هرمس برخی از بهترین مهارها و بندهای فرفورژه را برای تجارت کالسکه تولید کرد. طی دهه های بعدی هرمس به یکی از مشهورترین خرده فروشان زینسرا تبدیل شد و شروع به تولید کیسه های چرمی برای تغذیه اسب، نگهداری زین ها و حمل لوازم جانبی دیگر برای سواران مانند چکمه، شلاق و کلاه سواری کردند.

در این مقاله ما کیف هایی را که در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس تولید می کند و گوشه ای از تولیدات بسیار و خارق العاده در تاریخ این خانه مد است، به شما معرفی می کنیم.

محصولات فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس

کیف پیکوتین(Picotin bag)

کیف پیکوتین(Picotin bag)

این کیسه چرمی با توجه به نیاز یک اسب در حال حرکت شکل گرفت، تا یک اسب بتواند در هنگام راه رفتن تغذیه کند. این کیف ساده،  کاربردی و بسیار ساده است. از سبک این کیسه مناسب اسبها، امروزه هرمس سبکی از کیف زنانه با همان نام و استایل را تولید کرده.

کیف کریس (courroies)

کیف کریس (courroies)

تولید شده در سال 1900، این قدیمی ترین کیف تولید شده توسط هرمس است. این یک کیف مخصوص طراحی شده با شکل ذوزنقه ای است که سواران می توانند زین یا لوازم دیگر خود را با آن حمل کنند و نزدیکترین محصول به کیسه های تولید شده امروزی است.

کیف اصلاح (Trim bag)

کیف اصلاح (Trim bag)

این کیف را در ابتدا، مخصوص روزهای اسب سواری و کالسکه سواری، برای پر کردن یونجه و قرار دادن گردن اسب ها به عنوان آخور سیار استفاده می کردند. در واقع در سال 1958 بود که هرمس دوباره این طرح را بررسی کرد و آن را به یک محل نگهداری وسایل خانمها تبدیل کرد.

کیف ایولین(Evelyne)

کیف ایولین(Evelyne)

در سال 1978 ایولین برتراند به عنوان رئیس بخش سوارکاری هرمس تصمیم گرفت به دامادها یک کیف چرمی برای قرار دادن برس و اسفنج و غیره ارائه دهد. کیسه ای که اکنون حرف اول نام این برند بر روی آن است و دارای سوراخ های هوا است و در بیضی شکل دارد. در سال 1922 بود که اولین کیف های دستی چرمی به همین شکل و نام برای خانمها معرفی شد.

کیف جیپیرر(Jypsiere bag)

کیف جیپیرر(Jypsiere bag)

ژان پل گوتیر در سال 2008، کیفهایی با طرح کیف های مناسب برای شکار ارائه داد که این مدل کیف را تکمیل می کرد و از کیف های اصلی سواری در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس الهام گرفته بود.

(Sac a depeches, Metta Catharina)

کالکشن Sac a depections

کشتی Frau Metta Catharina ، که در سال 1786 غرق شده بود، در سال 1970 توسط انجمن باستان شناسی دریایی انگلیس کشف شد. در داخل آن رول های چرمی در شرایط عالی از نظر کیفیتی یافت شد. هرمس مقداری از این چرم را در سال 1993 خریداری کرد و کالکشن Sac a depections ، یکی از طرح های برجسته این خانه مد، از چرمی که بیش از 200 سال در کف دریا مانده بود، تولید شد.

کیف-ساک مالت (Sac-mallette bag)

کیف-ساک مالت (Sac-mallette bag)

این سبک کیف یا ساک، در ابتدا در دوره رنسانس طراحی شد و مورد استفاده قرار گرفت. اولین تولید کننده پاریسی یک چمدان آهنی قفل دار به نام feuillard را با این سبک طراحی کرد و ساخت. این چمدان همان چیزی است که هرمس را به ایجاد کیف Mallette در دهه 1920 ترغیب کرد.

ساک سخنرانی(Sac a depeches)

ساک سخنرانی(Sac a depeches)

این ساک در اصل نوعی کیف دستی برای آقایان است. این کیف در سال 1928 برای حمل اسناد و مدارک مربوط به آقایان طراحی شده است. این طرح از محبوب ترین سفارشات ویژه در هرمس است که می توانید آنرا در هر اندازه داشته باشید.    

کیف لیندی(Lindy bag)

کیف لیندی(Lindy bag)

این کیف توسط فردریک ویدال طراحی شد و دسته هایی کوچکتر در دو طرفش قرار داشت و در آن با قفل مدل زین هرمس، با انگشت شست و انگشت اشاره، باز می شود. این طرح یکی از بهترین و موفق ترین طرح های کیف در جهان است.

کیف پاریس-بمبئی(Paris-Bombay bag)

کیف پاریس-بمبئی(Paris-Bombay bag)

این یک کیف پزشکی است که به یک وسیله حمل مدرن تبدیل شده است. این کیف در سال 2008، سال "Indian Fantasies" تولید شده است و دارای کناره های بزرگی است که به دسته های خوب و بلند متصل شده است.

کیسه پر(Plume bag)

کیسه پر(Plume bag)

این کیف بعنوان یک نگهدارنده پتو استفاده می شود. این یکی از اولین کیف هایی بود که توسط هرمس با چرم نرم و بدون آستر تولید شد. این کیف مانند کیف دستی مناسب خانمها تولید می شود.

کیف کلی(Kelly bag)

کیف کلی(Kelly bag)

این مدل کیف در حدود سال 1930 تولید شد و نام آن زمانی به دست آمد که گریس کلی از آن به عنوان سپری در برابر پاپاراتزی استفاده کرد و تصویر روی جلد مجله تایم نشان داده شد. یک کیف دستی بی نقص با بندهایی که هرمس به آن مشهور است. 

کیف بیرکین(Birkin bag)

کیف بیرکین(Birkin bag)

در سال 1983 جین بیركین در كنار ژان لوئیس دوما، مدیر هرمس، با یك پرواز از پاریس به لندن نشست. او دفترچه خاطرات هرمس خود را رها کرد و کاغذها به همه جا ریختند. او گفت: هیچ كیسه ای هرگز به اندازه كافی جیب ندارد كه بتواند همه اوراقش را نگه دارد! این یک کیف بزرگ است که محکم و زیبا بود و به زودی می توانست یکی از پرطرفدارترین طرح ها در جهان باشد.

کیف بولید(Bolide bag)

کیف بولید(Bolide bag)

کلمه بولید در ابتدا به معنای شهاب سنگ بود و سپس در قرن بیستم، فرانسوی ها اتومبیل های سریع را "بولید" می نامیدند. امیل هرمس این کیف را برای یکی از دوستانش که علاقه زیادی به اتومبیل در سال 1923 داشت، تولید کرد. او از زیپ در این کیف برای بار اول استفاده کرد.

کیف کلاچ (Verrou clutch)

کیف کلاچ (Verrou clutch)

کیف کلاچ در سال 1938 تولید شد. در طراحی این کیف از اتصالات ظریف فلزی استفاده شده. بعد از مدتی هرمس تصمیم گرفت نسخه جدیدی از این کیف را با اتصالات نقره ای و پالادیوم تولید کند.

کیف کنستانس(Constance bag)

کیف کنستانس(Constance bag)

کاترین شیلت طراح، این کیف را به نام دخترش کنستانس، در سال 1959 نامگذاری کرد.

خانه های مد دیگر و بسیاری از برندهای مطرح جهان، نمی توانند با هرمس با توجه به داشتن داستانهای شگفت انگیز و گذشته ای درخشان، رقابت کنند. این واقعیت که کیف های خیره کننده ای که هرمس تولید می کند و در فروشگاه اینترنتی طلا و نقره هرمس به فروش می رساند، همینطور ارزشمند و گرانبها باقی می ماند، گواه درخشش طراحی و کیفیت لوکس این خانه مد است.