شما می توانید با خرید شش سنگ ارزشمند به شکل گردنبند رومانتویی، برای مقابله با EMF، از وب سایتهای فروش آنلاین طلا و جواهر، از انرژی های موجود در طبیعت استفاده کنید تا بدن خود را در برابر میدان های الکترو مغناطیسی محافظت کنید.

EMF چیست؟

میدان های الکترو مغناطیسی به EMF نیز معروف هستند. آنها در همه جای محیط ما وجود دارند اما برای چشم انسان قابل مشاهده نیستند. با توجه به تعداد زیادی دستگاه الکترونیکی که در شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرند، مقدار بیشتری از EMF در محیط ما ساطع می شود.

سالهاست که با تغییر سبک زندگی و پیشرفت های تکنولوژیکی وارد دوره جدیدی شده ایم. همه ما خوب می دانیم که این دستگاه ها برای زندگی ما بسیار کاربردی و مفید هستند و بخش وسیعی از دنیای روزمره ما وابسته به دایره وسیعی از تکنولوژی است، اما هنوز هم 100٪ مطمئن نیستیم که این تغییر و پیشرفت با توجه به هشدارهای علوم مختلف، ارزش آن را دارد که بر سلامت کلی ما تأثیر گذار باشد یا خیر.

EMF چیست

دانشمندان با توجه به بررسی هایی که در زمینه میدان های الکترو مغناطیسی کرده اند، دریافته اند که تأثیرات EMF را می توان به تعدادی از علائم در بدن انسان نسبت داد. سردرد یکی از نشانه های وجود و اثرگذاری EMF بر روی بدن انسان است.

دردهای شدیدی که هنگام نزدیک شدن به برج ها یا دستگاه هایی که تابش الکترومغناطیسی ساطع می کنند توسط EMF ایجاد می شود. تاری دید، صدای زنگ درگوش، عدم تمرکز، اختلالات خواب، خستگی، درد مفاصل

و عضلات، کاهش دامنه توجه و از دست دادن حافظه و فراموشی (فراموش کردن قرارها یا سایر موارد مهم)، سرگیجه، احساس فاصله از فضای دور، سبکی نور یا احساس شناور بودن،خسته بیدار شدن و خستگی و احساس عموماً ناخوشایند و کاملاً بی انرژی بودن.

حقایقی در مورد EMF

از دیگر علائم EMF می توان به حساسیت به نور و صدا اشاره کرد و با احساس تحریک و عصبی بودن بیش از حد همراه است.

شاید قابل قبول نباشد ولی عوارضی مانند پوست تحریک شده که احساس سوزش هم دارد می تواند از سوء اثرات میدان های الکترو مغناطیسی شمرده شود.

به طور کلی تمامی این موارد که ذکر شد و در کنار اینها بزرگترین مشکل زندگی در دنیای امروز که در کلمه " اضطراب" خلاصه می شود، دلیل به غیر از تأثیر امواج مخرب میدان های الکترو مغناطیسی ندارد.

تأثیر امواج مخرب میدان های الکترو مغناطیسی

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگهای اثر گذار EMF Protection

حال با شناخت EMF و عوارض آن باید به دنبال راهکار باشیم، راهکاری برای مصونیت در برابر آن، با توجه به اینکه می دانیم حذف یا اجتناب از عوامل ایجاد کننده میدان های الکترو مغناطیسی امکان پذیر نیست و در دنیای امروز اجتناب ناپذیر است.

ما در مورد اثرات کریستالهای شفابخش و سنگهای قیمتی سخنهای فراوانی داشتیم و در مقالات مربوط به گوهر درمانی شما را با قدرت سنگهای درمانگر آشنا کردیم.

جالب است بدانید که تعدادی از کریستالها توان مقابله با EMF و دفع اثرات آن را دارند. تصمیم داریم در یکسری از مقالات شما را با  این سنگهای ارزشمند و نحوه اثرگذاری آنها آشنا کنیم.

کریستالها توان مقابله با EMF

تعدادی کریستال وجود دارد که می تواند برای مبارزه با EMF در محیط زندگی یا محیط کار ما مفید باشند.

در برخی از سایتهای فروش آنلاین طلا و جواهر این دسته از سنگهای اثر گذار برای فروش موجود هستند و شما می توانید آنها را بررسی کنید و با آشنایی با تمام محصولات موجود در زمینه EMF Protection، بلورهای شفابخش خود را انتخاب کرده و به راحتی تهیه می کنید و مطمئن باشید که در محافظت از شما و عزیزان شما در برابر EMF، بسیار مؤثر هستند.

محصولاتی از طلا و جواهر یا حتی نقره موجود در سایتهای فروش آنلاین طلا و جواهر، از نظر زیبایی نیز چشم نواز هستند. این بلورهای محافظ، به بدن کمک می کنند تا به طور طبیعی اثرات حساسیت الکتریکی را التیام بخشد و به جلوگیری از EMF کمک می کند.

برخی از آنها کریستال های شناخته شده ای هستند که برای نگه داشتن در کنار دستگاه های تولید کننده امواج الکترومغناطیسی شما، مفید هستند، مانند Black Tourmaline و Black OBSIDIAN. جالب است بدانید که این بلورها وقتی روی بدن نگه داشته می شوند و بصورت جواهرات در طول روز آنها را می پوشید، در مقابل EMF بسیار مفید هستند.

مبارزه با EMF در محیط زندگی

در اینجا شما را با 6 سنگ اول به عنوان قوی ترین سنگها در این زمینه آشنا می کنیم.

سنگ شانگایت (Shungite)

گردنبند رومانتویی با سنگ Shungite بسیار زیبا و اثرگذار است و ما همچنین کریستال های خام Shungite را به شما پیشنهاد می دهیم که با قرار دادن آنها در محل زندگی می توانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

اعتقاد بر این است که شانگایت توانایی جذب و خنثی سازی کامل فرکانس های خطرناک حاصل از تابش EMF را دارد. دلیل این اعتقاد بر این اساس است که Shungite، به دلیل فولرن های داخل آن( فولرن یکی از دگرشکل‌های مصنوعی عنصر کربن است که به جهت شباهت شکل آن به توپ فوتبال، به آن باکی بال (BuckyBall) نیز می‌گویند)، محافظتی فوق العاده قدرتمند ارائه می دهد.

این سنگ ارزشمند، نوعی سپر پر انرژی ایجاد می کند و به پاکسازی تمام فرکانسهای منفی کمک می کند. تقریباً هیچ ماده ای در جهان حاوی این فولرن ها نیست، که مولکول های توخالی و کربن خالص هستند.

فروش آنلاین طلا و جواهر وسنگ شانگایت

این مولکولهای منحصر به فرد همان چیزی است که به عقیده دانشمندان، توانایی جلوگیری از تشعشع EMF را به Shungite می دهد. ما دائماً توسط تشعشعات انواع فناوری ها احاطه شده ایم، تلفن های همراه، رایانه ها، تلویزیون ها، Wi-Fi و این لیست همچنان ادامه دارد.

هر یک از این فناوری ها، EMF را ساخته دست بشر می کند. بسیاری از افراد حساسیت EMF را تجربه می کنند و EMF با انقباض جریان خون در اندام های اصلی، هضم ضعیف و مشکل در سیستم ایمنی بدن، افزایش فشار خون، ضربان قلب و قند خون، آرتروز، اضطراب و افسردگی ارتباط دارد.

خوشبختانه راه هایی برای محافظت در برابر EMF وجود دارد و طبیعت هنوز هم با ما مهربان است. فقط هنگام خرید کریستال Shungite، مطمئن شوید که از شخص یا سایت فروش آنلاین طلا و جواهر که معتبر است و به او اعتماد دارید خرید می کنید و این اطمینان را به شما می دهد که کریستال واقعی را دریافت کنید.

گردنبند رومانتویی Shungite و Shungite Raw در برخی از وب سایتهای فروش آنلاین طلا و جواهر موجود است و می توانید به راحتی خریداری کنید.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ شانگایت

سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

Black Tourmaline صاحب یکی از اصلی ترین خواص تورمالین، یعنی قدرت شارژ آن از طریق گرما یا مالش است. این امر باعث می شود که انرژی الکتریکی سنگ در اثر قرار گرفتن در معرض حرارت یا پیزوالکتریک یا در اثر مالش فعال باشد.

تورمالین سیاه یکی از سنگ های مورد علاقه و مهم در گوهر درمانی است، زیرا به عنوان یک مسدود کننده در تابش EMF ، مؤثر عمل می کند. تورمالین همچنین در بسیاری از رنگهای دیگر یافت می شود و رنگ های دیگر محافظ EMF هستند. گردنبند رومانتویی تورمالین مشکی، هم اکنون در وب سایتهای فروش آنلاین طلا و جواهر موجود است.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ تورمالین سیاه

سنگ هماتیت (Hematite)

Hematite سنگی که به معنای واقعی کلمه دارای لکه های خونی است و به شدت آهنی شناخته می شود، یک سنگ قیمتی است که می تواند بر روی خون شما اثر مفیدی داشته باشد. هماتیت یک سنگ پاک کننده خون است که با پاکسازی اشعه EMF در اطراف شما انرژی شما را افزایش می دهد.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ هماتیت

سنگ پیریت مگنتیت یا لودستون (Pyrite Magnetite or Lodestone)

Pyrite Magnetite or Lodestone ، بهمراه هماتیت، فرومغناطیسی هستند، به این معنی که حاوی آهن هستند. آهن یک جاذب پرتوی قدرتمند است. فقط مراقب استفاده این سنگها در اطراف کامپیوتر باشید،

زیرا می توانند بسیار مغناطیسی باشند و بدانید وجود آهن ربا در کنار لپ تاپ می تواند برابر با مرگ لپ تاپ باشد.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ پیریت مگنتیت یا لودستون

سنگ آمازونیت (Amazonite)

مشخص شده است که Amazonite امواج مایکروویو و تلفن های همراه را جذب می کند و شما را در برابر آلودگی الکترومغناطیسی محافظت می کند.

در سطح عاطفی، گردنبند رومانتویی آمازونیت با تسکین آسیب های عاطفی، نگرانی و ترس را کاهش می دهد و انرژی منفی را از بین می برد.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ آمازونیت

سنگ ابسیدین سیاه (Black Obsidian)

اگر فکر می کنید با عناصر پرتوی زیادی احاطه شده اید یا برج هایی وجود دارند که فرکانس های رادیویی را در اطراف شما منتقل می کنند، Black Obsidian می تواند به شما کمک کند. این یک سنگ قدرتمند است که با دفع انرژی سمی به پاکسازی هاله و محیط اطراف شما کمک می کند.

Obsidian یک سنگ قیمتی خاص است که توانایی های محافظتی زیادی دارد. شیشه آتشفشانی Black Obsidian از نظر انرژی بسیار شبیه کوارتز است. همچنین یک آتشفشان قوی است، انرژی آتش را با ظرفیت جذب فوق العاده خود ترکیب می کند.

این ترکیب باعث می شود تا نه تنها شما را در برابر فرکانس های الکترومغناطیسی مضر، بلکه از تمام انرژی های مخرب محافظت کند. Obsidian این توانایی را دارد که به عنوان یک سیاهچاله برای فرکانس های مضر و آسیب رسان عمل کند، و بسیار قابل برنامه ریزی است که آن را به یک گزینه عالی برای حفاظت از EMF تبدیل می کند.

پاکسازی گردنبند رومانتویی ابسیدین، اغلب برای از بین بردن انرژی های مخربی که جذب می کند بسیار مهم است، در غیر اینصورت اثر بخشی آن به طور چشمگیری کاهش می یابد. قرار دادن هرم های ابسیدین برای مقابله با اشعه های Wi-Fi،  در خانه و محل کار مناسب است.

فروش آنلاین طلا و جواهر و سنگ ابسیدین سیاه