آماده سازی بلورهای کریستالی برای استفاده در جلسات گوهردرمانی ,یا  طلای دست دوم خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم انجام دهید تا قبل استفاده از طلای کارکرده آن را کاملاً پاکسازی کنید.

همانطور که در مقالات مرتبط با چاکراها و روشهای استفاده از ارتعاشات مفید آنها برای بدست آوردن سلامتی جسمی و روحی صحبت کردیم، لازم می دانیم با شناختی که بدست آوردیم، کاربردی تر عمل کنیم و شرایط را برای آماده سازی لوازم و شرایط محیطی و روانی مناسب برای اجرای جلسات درمان با کمک کریستالهای شفابخش مهیا کنیم. شبکه های کریستالی در کانی ها یا بلورهای کریستالی،

گوهر های خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم

صاحبان جریانهای خاصی از انرژی هستند که برخی از ترکیبات کریستالی از طریق این میدانهای انرژی می توانند مزایا یا اثراتی بر روی سلامتی انسان داشته باشند. حال سؤالی که مطرح می شود این است، که بلورهای کریستالی چگونه این کار را انجام می دهند؟

بلورهای کریستالی با ایجاد مجدد و بهبود در عملکرد میدان الکترومغناطیسی بدن، به بهبودی ما کمک می کنند. برای شروع، شما باید اطمینان حاصل کنید که کریستال هایی که قصد دارید از انرژی آنها برای درمان و یا باز کردن مراکز انرژی در بدنتان بهره ببرید، برای استفاده در جلسات کریستال درمانی شما آماده هستند.

جلسات کریستال درمانی

منظور از آماده بودن بلورهای کریستالی، شارژ بودن آنهاست و اگر نیاز به شارژ دارند، بهتر است روشهای صحیح آن را بدانید. قبل از اقدام به شارژ کردن، چیزی که در مرحله اول دانستن آن بسیار مهم است این است که، مطمئن شوید که کریستال های شما با کیفیت بالا، طبیعی، درمان نشده و تمیز هستند.

 

روشهای شارژ و آماده سازی بلورهای کریستالی و طلا از فروشگاه طلا دست دوم

 

⚫ نور ماه یا نور خورشید منابع بسیار غنی و مؤثر برای شارژ کریستالها هستند و شما می توانید کریستال خود را در معرض این منابع نوری قرار دهید.

کریستال ها را با قرار دادن در نقطه ای مناسب که نور مستقیم خورشید یا مهتاب را به راحتی دریافت کنند شارژ کنید. نور به کریستال شما نفوذ خواهد کرد و آن را با انرژی مثبت پر خواهد کرد.

توجه داشته باشید که برای استفاده از نور برای تصفیه و شارژ یک کریستال، کریستال را در نقطه ای قرار دهید که مستقیماً در معرض نور قرار گیرد.

نور ماه یا نور خورشیدبرای شارژ کریستالها

پنجره های باز رو به ماه یا خورشید می توانند مکانهای مناسبی برای این کار باشند. اجازه دهید کریستال شما حدود 24 ساعت در معرض نور قرار گیرد. نیاز است کریستال شما در مکانی که در نظر گرفته اید برای چند روز یا شب بماند تا مطمئن شوید که دریافت نور کافی بوده است.

کریستالهایی که زیر نور گرم خورشید شارژ می شوند ذخیره های خوبی از انرژی و حرکت و پویایی روز هستند و برای خلق فعالیت و ایجاد شور و حرارت مفید هستند و در مقابل کریستالهایی که زیر نور ماه شارژ می شوند ذخیره های خوبی از انرژی آرام شفابخش هستند.

نور ماه یا نور خورشیدبرای شارژ کریستالها

در مورد قطعات طلای خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم توجه داشته باشید که این قطعات به نوعی تمیز و شاید آبکاری شده و به فروش می رسند، با اینحال در استفاده مدام مانند طلای نو نیاز به پاکسازی دارند.

⚫ برای شارژ کریستالها از آب استفاده کنید. آب برای شارژ سنگهایی مانند فیروزه و اپال که آبدار هستند بسیار مفید است. قرار دادن کریستالها در آب به مدت 24 ساعت، اثر فوق العاده ای در روند شارژ آنها دارد.

شارژ کریستالها با آب

⚫ برای شارژ کریستالها از دود استفاده کنید. دود ناشی از گیاهان خاصی در هنگام سوختن، قدرت های تصفیه کننده ای دارد. با حمام کردن کریستال با دود ناشی از سوختن این گیاهان، تصور می شود که انرژی های منفی پاکسازی می شوند. مراقب باشید در هنگام سوزاندن گیاه شما آتش نمي خواهید، فقط به دود گیاه نیاز دارید.

شارژ کریستالها با دود

⚫ شما می توانید از انرژی کریستال های دیگر در شارژ کریستال خود استفاده کنید و انرژی مثبت آنها را به درون کریستال خود هدایت کنید و از این طریق یک کریستال را با استفاده از کریستال های دیگر شارژ کنید.

برای این کار باید با استفاده از چندین کریستال یک دایره ایجاد کنید و کریستالی را که می خواهید شارژ شود در مرکز دایره قرار دهید. کریستال را حدود ۲۴ ساعت در مرکز دایره بگذارید.

گوهر

اگر قصد خرید طلای دست دوم از فروشگاه طلا دست دوم دارید و قطعه ای را پسندیده اید بهتر است به نکات مربوط به خرید طلا از فروشگاه طلا دست دوم توجه کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

⚫ کریستال خود را با گیاهان احاطه کنید یا آن را در خاک دفن کنید. اگر می خواهید کریستال شما با انرژی زمین شارژ شود، می توانید کریستال خود را در باغچه  قرار داده یا حتی آن را در خاک دفن کنید.

گیاهان و خاک زمین می توانند به شارژ کریستال کمک کنند. در نگهداری از دستبند طلای دست دوم خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم، دقت داشته باشید بعد از کارهای باغبانی و تعویض خاک گلدانها، حتماً دستبند طلا را با آب و صابون ملایم پاکسازی کنید.

پاکسازی کریستال با خاک

⚫ برخی نمک را ابزار تصفیه متافیزیکی می بینند. برای استفاده از نمک برای تصفیه کریستال هایتان می توانید کریستال هایتان را با آب شور بشویید، کریستال ها را درون دایره ای از نمک قرار دهید، یا کریستال ها را در نمک دفن کنید.

همه این تکنیک ها می توانند به تصفیه انرژی کریستال های شما و شارژ آنها کمک کنند. اجازه دهید کریستال به مدت یک ساعت یا بیشتر در کاسه ای از نمک، بر زیر نمک بماند.

شما می توانید طلای دست دوم خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم را، مانند کریستال در نمک قرار دهید تا از نظر متافیزیکی کار تصفیه بر روی آن انجام شود.

پاکسازی کریستالها با نمک

⚫ برای شارژ کریستال می توانید از انرژی و تمرکز خود بر روی آن بهره ببرید. کریستال را در دست گرفته و یا در مقابل خود قرار دهید و با هدایت انرژی خود به داخل آن، که می تواند با تصور ورود هاله یا روح شما به داخل کریستال صورت گیرد، آن را شارژ کنید.

البته استفاده از این روش توسط بسیاری از افراد که خود را در انجام آن توانا می دانند، انجام می شود. بسیاری از مردم ادعا می کنند که قادر به این کار هستند.

این یک فرایند شهودی است که شما می توانید بر روی طلای دست دوم خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم هم انجام دهید، فقط لازم است بدانید که انجام آن نیاز به آگاهی و تمرکز و تسلط بر جریان انرژی در بدن دارد.

شارژ کریستالها با انرژی

⚫ افکار مستقیم، دعاها، تجسم نیت، تکرار جملات مفید و مثبت و مراقبه متمرکز بر روی یک ایده، همه راه هایی هستند که در آن برای هدایت افکار و نیت بر روی یک کریستال و شارژ آن با هدفی مشخص کاربرد دارند.

اطمینان حاصل کنید که شما می توانید زمان خود را در هنگام هدایت افکار به کریستال مدیریت کنید. در اغلب اوقات هر چه زمان یا کار بیشتری برای انتقال این افکار به داخل کریستال صرف کنید، قدرتمندتر عمل کرده اید.

سعی کنید چشمانتان را ببندید و تصور کنید که کریستال با نور پر می شود. تصور کنید کریستال آنقدر روشن و پر از نور می شود که نمی توانید به آن نگاه کنید. دعا کنید و بخواهید تا کریستال به با قدرت بهبودی شارژ شود.

توجه به خدا، زمین، یا هر آنچه که شما به آن به عنوان نیروی هدایت کننده باور دارید در این روش بسیار مؤثر است.

پاکسازی کریستال با دعا

⚫ شما می توانید از قدرت و نیروی طلسم یا جادویی که خودتان بر روی کریستال ایجاد می کنید برای شارژ آن استفاده کنید. این روش بسیار هیجان انگیز است. بیان این کلمات که در بیشتر مواقع حس بدی را به همراه دارد شاید عجیب باشد، ولی باور کنید می تواند راه خوبی برای شارژ یک کریستال با انرژی سرشار برای شفا باشد.

این طلسم دوست داشتنی و کارآمد توسط خودتان اینگونه ایجاد می شود که شما برای ایجاد طلسم یا جادوی خود، به کاری که می خواهید کریستال بر روی جسم و روحتان انجام دهد فکر کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید کریستال قدرت بهبودی در چاکرای خاصی را داشته باشد، پس آن را بنویسید. بسیاری از مردم دوست دارند جادوها را به شکل یک شعر قافیه دار بنویسند، اما شما می توانید کاری را که برای شما احساس طبیعی بودن می کند انجام دهید.

برای مثال، اگر شما می خواستید کریستال شما قدرت بهبودی چاکرای قلب را داشته باشد، پس می توانید چیزی شبیه به این بنویسید، “واضح و قوی، پر از نور، این کریستال قدرت من را در بهبودی و تعادل چاکرای قلب افزایش دهد.”

حال شما به سادگی می توانید طلسم خود را با صدای بلند تکرار کنید، در حالی که کریستال را در دست خود نگه داشته اید.

پاکسازی کریستال با آواز

⚫ برای کریستالهایتان آواز بخوانید. صدای شما باید به کریستال نفوذ کرده و به تصفیه آن کمک کند. آواز خوانی برای انواع طلا و جواهرات و حتی طلای دست دوم خریداری شده از فروشگاه طلا دست دوم نیز بی تأثیر نیست.