نکاتی پیرامون ارتباط طرح و رنگ لباس و استایل بدن در انتخاب مدل گردنبند  و جواهرات

گردنبند مناسب لباس ها

لباس های یقه هفتی

لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند، پس گردنبند شما هم باید همین کار را انجام دهد. شکل گردنبند یا پلاک گردنبند برای این یقه ها بهتر است زاویه دار و با فرم v هماهنگ باشد. هر چه قدر زاویه و فرم هفت باز تر باشد پلاک هم باید بزرگ تر باشد. گردنبند های منحنی شکل برای این یقه ها مناسب نیستند.  طول مناسب را بر اساس محل قفسه ی سینه ی خود انتخاب کنید و در نظر بگیرید که زنجیر های بسیار بلند توجه ها را از قسمت بالایی تنه، منحرف می کند.

گردنبند با لباس یقه هفت

لباس یقه دکلته (صاف)

چوکرها انتخاب بسیار مناسبی هستند و توجه را به جای شکم به سمت گردن شما منعطف می کنند. پلاک ها و آویزهای کوتاه تر نگاه را به سمت گردن و استخوان ترقوه جلب می کنند و همچنین گردن شما را زیباتر جلوه می دهد. اگر می خواهید به جای گردن روی شانه هایتان تأکید کنید از گردنبند هایی با طول پرنسس استفاده کنید تا نگاه ها را به سمت شانه ی شما بکشاند.

گردنبند برای یقه دکلته

لباس های یقه بسته

بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از گردنبند برای این لباس ها انتخاب مناسبی نیست. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید می توانید به جای گردنبند از گوشواره استفاده کنید.

جواهر لباس یقه بسته

در غیر این استفاده از چوکر و یا گردنبند رولباسی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

گردنبند برای یقه لباس بسته

لباسهای یقه کج

گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس های یقه کج کاملا مناسب است. گردنبند شما هرچه متقارن تر باشد، تقارن را به لباس تان باز می گرداند.

گردنبند برای لباس های یقه کج

لباس های یقه خشتی (مربعی)

گردنبند های زاویه دار بهترین انتخاب برای لباس های یقه خشتی است. البته استفاده از پلاکی که دقیقا فرم مربع دارد کمی  بدون خلاقیت به نظر می رسد.

طول آن به طول یقه ی لباس بستگی دارد. اگر پلاک دقیقاً روی خط یقه قرار بگیرد ممکن است ظاهر شما آشفته به نظر بیاید.

گردنبند برای لباس های یقه خشتی

لباس یقه دکلته (قلبی)

یقه ی قلبی شکل گردن، شانه و قفسه ی سینه ی شما را به نمایش می گذارد بنابراین باید انتخابی کنید که روی جلوه ی این قسمت ها تأکید داشته باشد.

گردنبند برای لباس های یقه دکلته قلبی

گردنبند هایی که پلاک بزرگی دارند فضای خالی بالا تنه را با شکوه و پرجلوه می سازند اما دقت داشته باشید که با انتخاب یک پلاک بسیار درشت تعادل ظاهری خود را بر هم نزنید. پلاک های منحنی با گوشه ها و زاویه های نرم به جای زاویه های تند و تیز با منحنی های یقه ی این نوع لباس تعادل ایجاد می کنند.

گردنبند برای لباس های یقه قلبی

حتما باید طول را هم در نظر بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از چوکر ها یا گردنبند های سایز پرنسس است که توجه ها را به سمت قفسه ی سینه جلب می کنند.

سایز گردنبندها

لباس های یقه اسکی

برای این مدل یقه ها استفاده از چوکر انتخاب اشتباهی است. هیچ کسی حتی متوجه حضور آن زیر یقه ی لباس شما نمی شود. گردنبند های با طول متوسط تا بلند، گزینه های مناسبی هستند و در مورد این یقه، پیشنهاد ما به شما گردنبند با سایز اپرا است. یقه اسکی توجه ها را از گردن شما منحرف می سازد پس با خیال راحت از هر آویزی که مطابق با سلیقه ی شخصی تان است استفاده کنید.

گردنبند لباس های یقه اسکی

یقه گرد و انتخاب های بی شمار گردنبند

درست مانند یقه اسکی، برای یقه های گرد هم می توانید از هر مدل گردنبند استفاده کنید. برای یقه های گرد بسته، بیشتر از گردنبندهای بلند و برای یقه های گرد باز از گردنبندهای کوتاه تر که روی بخش باز یقه قرار می گیرد، استفاده کنید.

گردنبند لباس یقه گرد