عینکهای لاکچری و جواهرنشان را از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر هاتف ساعتچی برند مورد نظرتان خریداری کنید

معرفی 6 عینک آفتابی جواهرنشان و گران قیمت جهان

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر ساعتچی عینکهای برند لاکچری

عینکهای آفتابی برای اولین بار به منظور انجام عمل محافظتی برای چشمها ابداع شدند و به عنوان یکی از برجسته ترین و کاربردی ترین اکسسوری ها از گذشته تا حال مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از عینک های آفتابی همراه با چوکرهای مروارید سفید به سبک تیفانی خارق العاده و زیبا هستند و یا همراه با اکسسوری های لباس از برندهای مطرح لباس در جهان، استایلهای زیبایی خلق می کنند.

این بسیار عالیست که شما توانایی خرید عینکهای خاص از برندهای مطرح جهان را دارید. عینکهای آفتابی خاص را می توانید از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برند مورد نظرتان خریداری کنید.

انواع این عینکها در همه جا مورد استفاده قرار می گیرند، در خیابان یا اتومبیل، کنار ساحل و در برف، عینک های آفتابی اسپرت یا فانتزی، مورد استفاده همه اقشار جامعه و سنین مختلف است. این عینکهای آفتابی مدت زمان طولانی است که به چشم ما خدمت می کنند.

عینکهای برند لاکچری

استفاده از این اکسسوری محبوب در دهه 1920، خصوصاً در میان افراد مشهور و ستارگان سینما فراگیر شد، و دلیل اصلی آن حفظ حریم خصوصی و تا حدی پوشش چهره بود. به مرور زمان از عینکها در مواقع دیگر از جمله استفاده در طول روز و بیرون از خانه و در ساحل به عنوان اصلی ترین لوازم جانبی مد معمول شد

و امکان خرید آن امروزه از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برندهای سازنده آنها، امکان پذیر است.

در حالی که نقش اصلی آنها محافظت از چشم ما در برابر اشعه های مضر خورشید، مانند اشعه ماوراء بنفش است، کاربرد عینک های آفتابی به چیزی بیشتر از این تبدیل شده است. امروزه بیشترین استفاده از عینکهای آفتابی در مد و شیک پوشی است.

برای برخی از افراد، تمام کاربردهای آن مهم و لازم است. بنابراین عینک آفتابی باید متناسب با هدفی که در استفاده از آن دارید، از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برندی که در نظر دارید، خریداری شود.

عینکهای فوق العاده گران قیمت، که توسط طراحان برندهای لوکس از مواد گران قیمت، مانند طلا، پلاتین، الماس، زمرد یا سنگ های قیمتی گرانبها ساخته شده است و در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برند سازنده به نمایش گذاشته می شوند،

برای ثروتمندترین مشتریان این کالا در جهان تهیه شده و ارائه می گردد و امکان خرید آنلاین این محصولات فراهم شده است.

عینکهای آفتابی افراد مشهور

بسیاری از افراد سرشناس برای متفاوت بودنشان به دنبال طراحی خاص و کمیاب هستند. بنابر این از اکثر عینک های آفتابی گران قیمت و خاصی که قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم، تعداد محدودی تولید شده است و حتی در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برندهای سازنده معرفی شده است.

آنها نه تنها از چشم صاحبانشان محافظت می کنند و از نظر استانداردهای حفاظتی چشم در برابر اشعه های نوری، بی نظیر هستند، بلکه در پوشش چهره افراد سرشناس و حفاظت در مقابل چشم های دیگر نیز کاربرد دارند و شخص را از نظر موقعیت اجتماعی محافظت می کنند.

عینک آفتابی (Chopard De Rigo Vision)

انواع عینکهای آفتابی در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر

در اینجا شما را با گرانقیمت ترین انواع عینکهای آفتابی ارائه شده در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برندهایی چون Chopard، Dolce & Gabbana، Shiels Jewellers و Cartier آشنا می کنیم. البته توجه داشته باشید قیمتها مربوط به سال گذشته است و تنها برای بیان ارزش و رتبه بندی به صورت حدودی مطرح شده است.

 

1- عینک (Chopard De Rigo Vision) به قیمت 408.000 دلار

(Chopard De Rigo Vision)

در لیست عینک های آفتابی بعنوان عینک شماره یک، توسط سازنده زیباترین و گرانقیمت ترین ساعتهای مچی لوکس یعنی برند Chopard طراحی و ساخته شده است. حال این سؤال پیش می آید که چه فاکتوری آن را شماره یک می کند؟

60 گرم طلای 24 عیار برای قاب این عینک در نظر گرفته شده، به علاوه طلایی که برای دسته ها مصرف شده. و در نهایت لوگوی شرکت Chopard توسط 51 الماس تمام برش بر روی این عینک حک شده است. تمامی این فاکتورها این عینک را به گرانقیمت ترین و مجلل ترین عینک آفتابی معرفی شده در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر Chopard تبدیل کرده.

2- عینک (Dolce & Gabbana DG2027B) به قیمت 383.609 دلار

عینک (Dolce & Gabbana DG2027B)

Dolce & Gabbana یکی از معروف ترین و لوکس ترین مارک های جهان است. این مارک ایتالیایی به خاطر محصولات ظریف، شیک و بسیار گران قیمت خود شناخته شده است و دومین عینک آفتابی گران قیمت در جهان متعلق به این برند است.

DG2027B با قیمت حیرت انگیز 383609 دلار، دارای لنزهای رنگی قهوه ای است که از طلا پوشیده شده است و نام تجاری آن با الماس روی دسته عینک طراحی و حک شده است. این عینک بسیار زیبا در نوع خود کم نظیر است و می توانید آن را در لیست زیباترین کالکشن های فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر Dolce & Gabbana ببینید.

3- عینک (Shiels Jewellers Emerald) به قیمت 200.000 دلار

عینک (Shiels Jewellers Emerald)

Shiels Jewellers، شرکتی استرالیایی و نام مشهور دیگری در صنعت جواهرات است که در سال 1945 توسط جک شیلز تأسیس شد.

یکی از جالب ترین محصولات آنها تا به امروز عینک آفتابی با شیشه هایی از جنس زمرد است. طراحی این عینک زمرد در واقع الهام گرفته از یکی از امپراطوران روم است، که از زمرد برای تماشای جنگ های گلادیاتورها استفاده می کرد.

برای یافتن زمردی که بتوان به عنوان لنز مورد استفاده قرار داد حدود 5 سال، این شرکت کارهای کاووش و تحقیقات بسیاری انجام داد تا توانست زمرد را به صورت لنز پیدا کند، برش و صیقل دهد. این عینک با قاب طلای خالص و الماس های بکار رفته در آن، قیمت بسیار بالایی دارد.

4- عینک (Cartier Panthere) به قیمت  159.000 دلار

عینک (Cartier Panthere)

برند معروف و دوست داشتنی Cartier، یکی از برندهای لوکسی است که نقش بسیار بسزایی در صنعت مد دارد. Cartier مدل بسیار ویژه ای از عینک آفتابی لوکس را رونمایی کرده است.

عینک Panthere نام خود را از پلنگ طلای سفید 18 عیار، طراحی شده در قاب عینک گرفته است. علاوه بر این، تعداد 561 قطعه الماس و 645 قطعه یاقوت کبود را اضافه کنید. این طراحی بسیار زیبا و خارق العاده است و جزو محصولات لاکچری این برند در کالکشن Panthere در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر Cartier خودنمایی می کند.

5- عینک (CliC Gold 18 Carat Gold Sport) به قیمت  75.000 دلارCliC Gold

عینک (CliC Gold 18 Carat Gold Sport

برندی محبوب با سابقه بیش از 3 دهه در این صنعت است. این برند با گرانترین عینک مطالعه در جهان شناخته شده است و اکنون با همکاری هیو پاور طراحی و ساخت گرانترین عینک آفتابی اسپرت را در جهان در رزومه کارهای زیبای خود دارد که این کالکشن زیبا در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر CliC Gold به نمایش گذاشته شده .

طلای این عینک 18 عیار است و علاوه بر لنزها که در پشت آنها پوشش ضد انعکاسی Carl Zeiss Super ET وجود دارد، دیگر اجزای عینک تماماً از طلای 18k ساخته شده است. قاب این عینک با یک سیستم اتصال مغناطیسی روی پل، یک طراحی منحصر به فرد دارد که در نوع خود بینظیر است.

6- عینک (Luxuriator Style 23 Canary Diamond) به قیمت  65.000 دلار

عینک (Luxuriator Style 23 Canary Diamond)

عینک آفتابی Luxuriator، که توسط یک شرکت معروف تولید جواهرات با نام Jewelry by Franco در لس آنجلس طراحی و تولید شده است، با داشتن یک قاب طلای 18k زرد و 132 الماس و 2 الماس زرد بزرگ و دسته هایی از جنس عاج، با طراحی خاصی که دارد به سهولت در بین دوستداران عینکهای لاکچری از برندهای برتر جهان، متمایز است.

این مارک عینک آفتابی با لنزهای فتوکرومیک عرضه می شوند که با توجه به مقدار و روشنایی نور، رنگ شیشه آنها تغییر می کند که بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد بود.

 

گرچه این عینکها در نوع خود بینظیر و خاص هستند، ولی اگر توانایی خرید چنین اکسسوری گرانقیمتی را دارید، می توانید با دادن سفارش و انجام مراحل ابتدایی در ثبت آن از طریق فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر برند مورد نظرتان، نمونه ای از این محصول خاص را خریداری کنید.