گوشواره ها لوازم جانبی هستند که می توانند مد روز را نشان دهند. گوشواره ها به عنوان یکی از اکسسوری های اصلی طلا وجواهر در نمایش مد، در سبک های مختلف و برای مناسبت های مختلف ساخته می شوند. در این مقاله شما را با زیباترین مدل های گوشواره آشنا می کنیم.

زیباترین مدل های گوشواره از برند هاتف ساعتچی

گوشواره چیست؟

گوشواره یک جواهر است که معمولاً روی لاله گوش قرار می گیرد. قسمت جلویی گوشواره طرح را نشان می دهد و قسمت پشتی، گوشواره را در جای خود محکم می کند. گوشواره ها را می توان در قسمت بالای گوش نیز پوشید. این نوع سوراخ های فوقانی گوش با عنوان سوراخ غضروف گوش شناخته می شوند. با این حال، همه گوشواره ها به گوش های سوراخ شده نیاز ندارند. به عنوان مثال، گوشواره های گیره ای به جای اینکه در سوراخ لبه گوش شما قرار بگیرند، روی آن چسبیده اند. در اینجا شما را با 9 سبک مختلف از زیباترین مدل های گوشواره آشنا می کنیم.

مدل گوشواره زیبا از گالری هاتف ساعتچی

9 مدل گوشواره زیبا از برند هاتف ساعتچی

بسته به نوع گوشواره ای که انتخاب می کنید، گوشواره می تواند یک اکسسوری ظریف به عنوان لوازم جانبی در کنار لباس شما باشد و ان را به زیبایی تکمیل کند. با وجود انواع مختلف گوشواره، شما می توانید برای موارد متعدد، گوشواره های متعدد داشته باشید.

1. گوشواره های میخی “Stud earrings”

گوشواره های میخی تقریباً روی لاله گوش قرار می گیرند. آنها اغلب از نظر طراحی ساده هستند و به خوبی با لباس روز هماهنگ می شوند. برای داشتن ظاهری مینیمالیستی جاودانه، میخ های الماسی یک انتخاب محبوب هستند. میخ های سنگی و مرواریدی نیز از سبک های محبوب گوشواره های گل میخی کلاسیک هستند.

گوشواره های میخی از برند هاتف ساعتچی

2. گوشواره های حلقه ای “Hoop earrings”

این نوع گوشواره ها از جلوی گوش به پشت گوش حلقه می زنند و شکل دایره ای ایجاد می کنند. شکل حلقه این گوشواره ها می تواند بزرگ یا کوچک باشد. حلقه های نقره و طلای استرلینگ از رایج ترین سبک های گوشواره های حلقه ای هستند. با این حال، می توانید گوشواره های حلقه ای را در رنگ ها و مواد مختلف پیدا کنید.

گوشواره های حلقه ای از برند هاتف ساعتچی

3. گوشواره های هوگی “Huggie earrings”

این نوع گوشواره های مینی حلقه ای، بیشتر از گوشواره های حلقه ای سنتی، لاله گوش را در آغوش می گیرند. مانند گوشواره های حلقه ای، گوشواره های هوگی اغلب از فلزات گرانبها ساخته می شوند. اگر از ظاهر گوشواره حلقه ای خوشتان می آید، اما نگران هستید که موهای شما را گیر کرده یا به هم بریزد، یک جفت گوشواره huggie جایگزین مناسبی است.

گوشواره زیبا هوگی در گالری هاتف ساعتچی

4. گوشواره لوستر “Chandelier earrings”

گوشواره لوستر یک نوع گوشواره پر زرق و برق و تزئین شده است. این گوشواره ها اغلب از سنگ های قیمتی ساخته می شوند و به لاله گوش متصل می شوند و به پایین آویزان می شوند و طرحی آبشاری ایجاد می کنند. یک جواهر لوکس، به شکل گوشواره لوستر، اغلب برای یک مناسبت خاص مانند عروسی یا جشن استفاده می شود.

خرید گوشواره لوستر در گالری هاتف ساعتچی

5. گوشواره قطره ای “Drop earrings”

مانند گوشواره لوستر، گوشواره قطره ای که به شکل قطره اشک در می آید، نوعی گوشواره آویزان است. با این حال، گوشواره های قطره ای به دلیل طراحی ساده تر، کمتر رسمی هستند. بر خلاف گوشواره های لوستر، گوشواره های قطره ای دارای ردیف سنگی نیستند. در عوض، آنها اغلب با یک سنگ یا طرح خاص که زیر لاله گوش آویزان شده است، عرضه می شوند. گوشواره های اشک یک سبک گوشواره قطره ای کلاسیک هستند.

خرید گوشواره قطره ای از گالری هاتف ساعتچی

6. گوشواره های نخ دار “Threader earrings”

گوشواره های نخ دارای قسمت بلند هستند که از طریق سوراخ شدن گوش عبور کرده و از پشت آویزان می شوند. در نتیجه، هنگام پوشیدن، گوشواره های نخ دار طرح را در جلو و پایه را در پشت نشان می دهند. گوشواره های نخ دار فاقد بخشی هستند که به لاله گوش فشار بیاورند.

خرید گوشواره های نخ دار از گالری هاتف ساعتچی

7. گوشواره های خزنده یا کوهنورد “climber earrings”

گوشواره های خزنده یا کوهنورد “climber earrings”همانطور که از نامش مشخص است، طراحی گوشواره کوهنورد در لاله گوش متصل شده و به سمت بالا می خزد. گوشواره های کوهنورد اغلب دارای برگ یا طرح گل هستند، اما همچنین در یک ردیف ساده از سنگ های قیمتی قرار می گیرند که به گوش می رسند.

مدل زیبای گوشواره های خزنده یا کوهنورد گالری هاتف ساعتچی

8. گوشواره هالتر “Barbell earrings”

گوشواره های هالتر که یادآور وزنه های باشگاه بدنسازی هستند، مدتهاست که وارد بازار شده اند و جزو گوشواره های مدرن هستند. گوشواره های هالتر دارای یک میله مستقیم هستند که در هر انتهای آن مهره های گرد قرار می گیرد و به میله محکم متصل می شود. دانه های گرد می توانند تکه های فلزی ساده، سنگ های قیمتی تزئین شده یا دارای اشکال مختلف مانند ستاره ها باشند.

گوشواره هالتر "Barbell earrings"

9. گوشواره های گیره ای “Clip-on earrings”

گوشواره های کلیپ یک نوع گوشواره بدون نیاز به سوراخ گوش است. برای محکم نگه داشتن گوشواره، گیره ها به هر دو طرف لاله گوش فشار وارد می کنند. اگر گوش های خود را سوراخ نکرده اید، اما می خواهید گوش های خود را زیبا کنید، کلیپ ها می توانند راهی ساده و سرگرم کننده برای این کار باشند. تصور نکنید که گوشواره های گیره ای فقط مخصوص کودکان است، بسیاری از بزرگسالان تا امروز علاقه زیادی به گوشواره های گیره ای دارند. هرچقدر هم که عجیب به نظر برسد، در آمریکا از دهه 1920 تا 1950، گوشواره های گیره ای عمدتاً پوشیده می شدند، زیرا پیرسینگ واقعی انجام نمی شد. امروزه، بسیاری از فروشگاه های جواهرات لوکس مانند Chanel، گوشواره های گیره ای مد روز و مدرن در سبک های بی شماری را ارائه می دهند.

گوشواره های گیره ای "Clip-on earrings"

یک جفت گوشواره طلای 18 عیار فرانسوی

یک جفت گوشواره طلای 18 عیار فرانسوی مربوط به اواخر قرن بیستم با الماس سفید و الماس های رنگی فانتزی ساخت René Boivin. گوشواره طلا یک قطره اشک کاملاً باز است که مملو از الماس های فانتزی با رنگ های متنوع است. این گوشواره طلا دارای 118 قطعه الماس براق درخشان سفید و فانتزی با وزن تقریبی 9.40 قیراط هستند.

گوشواره طلا فانتزی ساختRené Boivin

سنجاق سینه برگ یاس بنفش با طلا 18 عیار

مجموعه ای از دو عدد سنجاق سینه “برگ یاس بنفش” با طلای 18 عیار Art Deco، قطعه بزرگتر با تورمالین های سبز بیضی شکل، بریل های هلیودور زرد، بریل های خاکستری زرد و آکوامارین ها، برجسته شده توسط یک ساقه الماس تک برش در پلاتین ساخته شده، قطعه دوم با تورمالین های صورتی دایره ای و بیضی شکل، آمتیست های رنگ پریده و تورمالین های سبز، هر دو با مدل طبیعی گرایانه​​، توسط رنه بویوین به زیبایی جلوه می کنند.

این قطعات تماشایی که تحت نظارت جولیت موتارد، طراح مشهور Boivin به اجرا درآمد، در تاریخ جواهرات، عالی و به همان اندازه زیبا هستند. این سنجاق های زیبا نشان دهنده اوج سبک خاص موتارد، استفاده از طرح های طبیعی، هندسی و ظریف برگ یاس بنفش، استفاده حساس و استادانه از درجه بندی رنگ، و برهم کنش اشکال مکمل، همگی از ویژگی های برجسته Moutard است. قطعات دارای تورمالین با برش بیضی شکل، بریل سبز و زرد هستند که مجموعاً وزن تقریبی آنها 42.25 قیراط است. آکوامارین با وزن تقریبی کل 17.00 قیراط، و 30 الماس تک برش با وزن تقریبی 70 قیراط.

سنجاق سینه جواهر برگ اثر طراح مشهور Boivin

سنجاق سینه یاقوت کبود با طلا 18 عیار

یک سنجاق سینه طلا 18 عیار و یاقوت کبود، ساخته رنه بویوین، با طراحی ژولیت موتارد. فرم برگ انعطاف پذیر با 31 یاقوت کبود بیضی شکل و مربعی، با 32 یاقوت کبود برش مدور، وزن تقریبی 124.00 قیراط، طراحی و ساخته شده است. در دهه 1930، زنان خلاق در خانه Boivin به مضامین طبیعت گرایانه روی آوردند، از جمله گل و برگ.

سنجاق سینه و یاقوت کبود، ساخته رنه بویوین

پس از خواندن مقاله زیباترین مدل های گوشواره و لیست ما از انواع مختلف گوشواره، کدام مدل های گوشواره را بیشتر دوست دارید و کدام طرح های جسورانه را برای امتحان کردن انتخاب می کنید؟