بازاریابی سنگ های قیمتی چه در فروشگاه های مجازی و چه بصورت فروش طلا آنلاین، بسیار متنوع است. سنگهای قیمتی از نظر رنگ، اندازه و وضوح بسیار متفاوت هستند. به طور خلاصه، دو سنگ در طبیعت یکسان نیستند، هر کدام منحصر بفرد هستند و بنابراین استاندارد سازی آنها دشوار است.

سنگ های قیمتی

در مقاله ها آتی خلاصه ای از انواع موجود از سنگهای قیمتی، مسائل مربوط به قیمت گذاری، در دسترس بودن در خرده فروشی و اقدامات تبلیغاتی برای فروش این سنگهای قیمتی منحصر بفرد، را بیان می کنیم که همگی راهنمای ما در فروش سنگها به صورت فیزیکی یا فروش طلا آنلاین خواهد بود.

اکثر سنگ های قیمتی مواد معدنی هستند و در مکان های مناسبی از پوسته زمین یا شن هایی که در اثر هوازدگی سنگ ها به وجود می آیند، وجود دارند.

از بین مواد معدنی متبلور و زیبایی که بعنوان سنگهای قیمتی مناسب به نظر می رسند، فقط تعداد اندکی از آنها از استانداردهای لازم جواهری برخوردار هستند، یعنی به اندازه کافی زیبا، بادوام، نادر و به اندازه کافی بزرگ هستند که به صورت سنگهای قابل فروش درآیند و به عنوان یک سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی طبیعی یا natural ، سنگهای قیمتی بسیار نادر هستند و در بازاریابی و فروش طلا آنلاین جایگاه خاص و ارزشمندی دارند.

کالکشن الماس گابلین

حدود صد عنصر شیمیایی، زمین را تشکیل می دهند. اکسیژن و سیلیکون فراوان ترین عناصر پوسته زمین هستند و در بیشتر مواد معدنی وجود دارند.

در سنگ های قیمتی، آنها ترکیبات اصلی :

  • آمتیست
  • آکوامارین
  • زمرد
  • گارنت
  • پریدوت
  • توپاز
  • تورمالین
  • و زیرکون هستند.

اکسیژن ماده اصلی یاقوت، یاقوت کبود، کریزوبریل و اسپینل است. این سنگهای قیمتی در فروش طلا آنلاین و بر روی زیورآلات بسیار مورد توجه و خواستنی هستند.

 

بررسی و معرفی بلورها در وبلاگ وب سایت فروش طلا آنلاین هاتف ساعتچی


به عنوان یک ماده معدنی، اتم های خاصی یکدیگر را جذب می کنند و خود را به صورت الگوی هندسی منظمی به نام ساختار بلور شکل می دهند. اتمهای همه کریستالهای معدنی در ترکیبی از چهارده الگوی اساسی چیده شده است.

در وبلاگ بسیاری از وب سایتهای فروش طلا آنلاین این چهارده الگوی اساسی معرفی شده اند. این مواد معدنی معمولاً به صورت دانه های بلوری در سنگ ها وجود دارند.

از آنجا که دانه ها برای فضای بسیار محدود با دانه های همسایه رقابت می کنند، معمولاً جایی برای تشکیل اشکال کامل بلوری وجود ندارد. زمان، عامل مهم دیگری در رشد بلور است.

وقتی سنگ مذاب به سرعت خنک می شود، شیشه های طبیعی یا کریستال های ریز تشکیل می شوند. زمان خنک شدن کندتر، باعث رشد بلورهای بزرگتر می شود. این بلورها در وبلاگ وب سایت فروش طلا آنلاین هاتف ساعتچی، بررسی و معرفی شده اند.

گردنبدهایی با سنگهای قیمتی

هر زمان شرایط مناسب باشد ممکن است بلورهای بزرگی تشکیل شود. آنها ممکن است به آرامی به فضاهای باز در شکاف ها یا گودال های موجود در سنگها رشد کنند. گاهی اوقات، تقریباً بلورهای کاملی پیدا می شود. ساختار اتمی داخلی یک ماده معدنی، شکل متمایز خارجی آن را تعیین می کند.

شکل کریستال اغلب به شناسایی و تمایز مواد معدنی یا گوهرها از یکدیگر کمک می کند. وب سایت فروش طلا آنلاین اشکال کریستالی را برای گوهرهای مختلف دسته بندی کرده است.

سنگ سیترین

امروزه بسیاری از گوهرها را می توان در آزمایشگاه ها ایجاد کرد. سنگهای مصنوعی دارای ترکیبات شیمیایی و خصوصیات فیزیکی مشابه سنگ های قیمتی هستند که به طور طبیعی تشکیل شده اند. یک گوهر شبیه سازی شده ممکن است مانند یک گوهر طبیعی به نظر برسد.

 

گوهرها جواهری ارزشمند در بازاریابی و فروش طلا آنلاین

سنگهای قیمتی آزمایشگاهی
مانند سایر سنگهای قیمتی، با ارزش ترین سنگ های قیمتی نیز از مواد معدنی هستند و در بازاریابی و فروش طلا آنلاین، حضور این گوهرهای جواهری ارزشمند بسیار پررنگ هستند.

این ماده معدنی، یک عنصر یا ترکیب شیمیایی است که در طبیعت تشکیل می شود و دارای ساختار اتمی داخلی منحصر به فرد، یا بلور است. مواد معدنی معمولاً در نتیجه فرآیند غیر آلی که در سنگها ایجاد می شود، تشکیل می شوند.

بعلاوه، از آنجا که کانسارهای معدنی در سراسر جهان یافت می شود، سنگهای قیمتی مختلف نیز می توانند پیدا شوند. در این مقاله به این مکانها و معادن سنگ قیمتی مرتبط با آنها بصورت جدولی اشاره می کنیم.

سنگ های قیمتی
نکته جالب توجه دیگر، تکنیک های استخراج معادن است که برای تهیه چنین گوهرهای درخشانی استفاده می شود و در وبسایت فروش طلا آنلاین بیان شده. به عنوان مثال، استخراج اوپال در استرالیا به طریقه خاصی انجام می شود.

از ماشین آلات سنگین به هیچ عنوان استفاده نمی شود. معدنچی اوپال افراد با حوصله و خاصی هستند. معدنچی در حالی که بدنبال رنگین کمان های زیبای اوپال در میان توده های سنگ و گل می گردد، برای فرار از گرمای شدید هوا، او باید کانالی را در زیر زمین حفر کند.

سنگ اوپال رنگین کمانی

از آنجا که کانسارها در یک ناحیه وسیع قرار دارند، امکان یافتن کانسارها با شناخت و تخصص امکانپذیر است. استخراج در مقیاس کوچک با ماشین آلات دستی و ابزار کوچک انجام می شود. چاقوی جیبی ممکن است آخرین وسیله برای شل شدن یک اوپال از سنگ میزبان آن باشد. در اینجا شما را با منابع سنگهای قیمتی برخی از گوهرها آشنا می کنیم.

  

منابع سنگهای قیمتی

Sources of Gemstones

منابع سنگهای قیمتی برخی از گوهرها

برای تولید محصول از سنگهای قیمتی، سنگ باید آنقدر جذاب باشد که بتوان از آن برای طراحی و ساخت زیورآلات استفاده کرد.

سنگها بصورت نگین مورد استفاده قرار می گیرند که به طور کلی به مواد معدنی برش خورده و پرداخت شده نگین گفته می شود. زیبایی فاکتوری است که سنگهای قیمتی از آن سهیم هستند. برخی از گرانبهاترین گوهرهای رنگی می توان از یاقوتها و زمرد ها نام برد.

گوهرهای رنگی یاقوت و زمرد و کهربا

این سنگها و همچنین بسیاری دیگر مانند آکوامارین، آمتیست، گارنت، اوپال، پریدوت و فیروزه در سراسر جهان یافت می شوند و فروش محصولات از آنها به صورت فیزیکی یا فروش طلا آنلاین انجام می شود.