در این مقاله با نام و خواص چندین سنگ قیمتی آشنا می شویم.  فروش جواهرات شناسنامه دار با این سنگهای قیمتی، مطمئن و عاقلانه است. به طور کلی در خرید انواع جواهرات به این نکته توجه داشته باشید که

فروش جواهرات شناسنامه دار توسط برندی معتبر، قابل اعتمادتر از خرید جواهرات بدون گارانتی و شناسنامه از طریق فیزیکی یا آنلاین است. در اینجا شما را تعدادی از سنگهای جواهر آشنا می کنیم.

فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگهای قیمتی
 

دیاسپور به عنوان جواهر و بعنوان فروش جواهرات شناسنامه دار

(Diaspore):

دیاسپور به عنوان جواهر و بعنوان فروش جواهرات شناسنامه دار

دیاسپور مانند الکساندریت دارای خاصیت تغییر رنگ ولی در اندازه متوسط و ضعیف تر از آن است. رنگ آن در نور معادل روز، قهوه ای مایل به سبز و در نور لامپ های تنگستن، برنزی مایل به صورتی است، ولی باز هم به اندازه الکساندریت جذابیت ندارد. به رنگ زرد طلایی، مانند رنگ سیترین، رنگ پریده یا قهوه ای می باشد.

در کشورهایی نظیر نروژ، ایالات متحده و آفریقا به صورت معدنی یافت شد، اما با کیفیت گوهرسنگ رسماً در سال 1977 در ترکیه به ثبت رسید و ذخایر اصلی این سنگ در شهر ترکیه معرفی شد که دیاسپور به دست آمده از معادن این کشور قابلیت تراش صفحه ای و استفاده به عنوان جواهر و فروش بعنوان فروش جواهرات شناسنامه دار را داراست.

هنگام استفاده از آن باید مراقب بود، چون به شدت خاصیت شکست ورقه ای دارد (cleavage) و در اثر ضربه خوردن ممکن است لبه های آن بشکند.

خواص درمانی :

این سنگ خواصی مانند سیترین دارد و باعث روشنایی و گرمی قلب می شود و برای افسردگی، عصبانیت و نگرانی مؤثر می باشد.

 

دو مورتیه در فروش جواهرات شناسنامه دار

 (Dumortierite)

 دو مورتیه در فروش جواهرات شناسنامه دار

نام این گوهر برگرفته از اسم جامعه شناس و محقق فرانسوی "اگن دو مورتیه" است. همچنین به سنگ کتان آبی شهرت دارد. رنگ آن آبی غلیظ و گاهی آبی مایل به بنفش است. به ندرت شکل کریستالی به خود می گیرد و معمولا به صورت برجسته و گنبدی تراش می خورد و گاهی به شکل مهره، گوی تخم مرغ برش می خورد.

سختی آن 7 بوده و ممکن است با دو سنگ لاجورد و سودالایت اشتباه گرفته شود. در حالی که رگه های موجود در بافت این سنگ کمتر از رگه ها در دو سنگ یاد شده فوق است.

دومورتیه طبیعتی منحصر به فرد دارد. نوع چشم گربه ای و کریستالی آبی رنگ آن به ندرت با تجمعات کوآرتزی یافت می شود. گفته می شود اگر تکه ای از آن را روی چاکرای سر قرار دهیم توانایی اندام های بدن را بهبود می بخشد.

منابع آن نیز در فرانسه، آمریکا، برزیل، صربستان، هند و ماداگاسکار است. فروش آن بعنوان فروش جواهرات شناسنامه دار در برخی جواهرفروشی ها در جهان انجام می پذیرد.

خواص درمانی :

دو موریته اثرات خوبی در درمان سیستم ماهیچه ای در هنگام کوفتگی، تورم و ضرب دیدگی دارد

و انرژی مثبتی بر غدد به خصوص غده تیروئید داشته و ارتعاشات آن باعث تسکین تب و التهابات می گردد.

 

 فروش جواهرات شناسنامه دار فلدسپار در گالری ها

(Fledespar)

 فروش جواهرات شناسنامه دار فلدسپار در گالری ها

گروه فلدسپار یا همان فلدسپات، نزدیک به 20 نوع سنگ را در خود جای داده است و بهتر است بدانید بیش از نیمی از مواد پوسته زمین را تشکیل می دهد و در زمین به وفور یافت می شود.

اما مقادیر کمی از آن قابلیت تبدیل به گوهر را دارند. در اینجا به بررسی 5 سنگی از این گروه می پردازیم (این طبقه بندی براساس سیستم تبلور انجام شده است). فروش جواهرات شناسنامه دار با این گروه از سنگها در گالری های جواهرات دیده می شود.

 

آمازونیت در برندهای فروش جواهرات شناسنامه دار

(Amazonite)

آمازونیت در برندهای فروش جواهرات شناسنامه دار

سنگ معدنی به رنگ سبز-آبی است که اغلب نور را از خود عبور نمی دهد. اگر به دقت به آن نگاه کنیم دارای لکه های سفید رنگ پراکنده ای می باشد.

عامل رنگ در این سنگ فلز مس بوده و معادن اصلی آن در کشورهای هند و در منطقه آمازون در کشور برزیل می باشد. فروش جواهرات شناسنامه دار با این سنگ انجام می شود و طرفداران خود را دارد.

خواص درمانی :

برای بیماری های ناحیه زیر شکم و قلب، همچنین مغز و اعصاب و تقویت شاخه های عصبی مفید است. برای دردهای گردن و کشیدگی عظلات باید این سنگ را به صورت دورانی و خلاف عقربه های ساعت روی ناحیه مربوطه آرام گردانید.

این سنگ، انرژی و تحرک را تقویت می کند و علاوه بر درمان افسردگی برای زنان باردار مفید و مؤثر است.

برای بهره مندی از خواص این گوهرسنگ از برندهایی که فروش جواهرات شناسنامه دار را انجام می دهند خرید کنید تا از اصل بودن سنگ جواهریتان مطمئن باشید.

 

فروش جواهرات شناسنامه دار سنگ بسیار محبوب لابرادوریتفروش جواهرات شناسنامه دار سنگ بسیار محبوب لابرادوریت

Labradorite

منشاء این سنگ منطقه لابرادور در کشور فنلاند است، اما این سنگ منحصراً مربوط به آن منطقه نشده، گاهی اوقات مرجع آن را سنگ اسپکترولیت (spectrolite) می دانند.

این گوهر دارای ظاهری دوست داشتنی همراه با تداخل رنگ های آبی، سبز، زرد، طلائی، قرمز و صورتی است که در زمینه خاکستری آن میدرخشند، این رفتار به خاطر پدیده لابرادورسنسی در آن است.

دیگر گونه های این سنگ نیز تاکنون به دست آمده که رایج و مورد استفاده نیستند. این سنگ معمولا نور را از خود عبور نمی دهد و گوهر شفاف لابرادوریت در جمهوری کنگو و ایالات متحده جهت استفاده جواهر فروشی ها استخراج و تراشیده می شود.

فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ لابرادوریت بسیار محبوب و مورد توجه است.

خواص درمانی :

دارای انرژی متعادل کننده وهماهنگ است. تأمین کننده خوابی آرام، کاهش استرس و پاک کننده بدن از آلودگی ها می باشد.

این سنگ باعث فعال شدن سیستم ایمنی در بدن می شود. فشار خون را زیاد کرده و برای رماتیسم سودمند است.

 

فروش جواهرات شناسنامه دار سنگ ماه برای اثرات شفابخشش

فروش جواهرات شناسنامه دار سنگ ماه برای اثرات شفابخشش

سنگ ماه محبوب ترین گوهر از خانواده فلدسپار است و به خاطر پدیده بسیار زیبایی که در این سنگ وجود دارد این محبوبیت به دست آمده است. سختی آن حدود 6 بوده و به خاطر زرق و برق و تشکیل توده رنگین کمانی در آن مورد توجه است.

این خاصیت باعث شده که سنگ ماه را گوهری رمانتیک قلمداد کنند. استحکام آن هم تا اندازه ای کمتر از دیگر گوهرهای گروه فلدسپار است و ذخایر اصلی آن در سری لانکا، هندوستان، ماداگاسکار، برمه، تانزانیا و ایالات متحده آمریکا است.

فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ ماه رونق بسیاری دارد. نمونه های شبیه سازی شده آن بسیار کم است و باعث گیج شدن در تشخیص آن نمی گردد. سنگ به واسطه ناخالصی های آن شناخته می شود.

این ناخالصی ها شکاف هایی هستند که در اثر فشار شدید وارده به سنگ ایجاد می شوند که هیچ سنگ دیگری این ویژگی را ندارد. نوع رنگین کمانی آن مخصوص کشور هندوستان است.

خواص درمانی :

این سنگ ترشح هورمون ها را متعادل می سازد و در درمان مشکلات هورمونی به ویژه در بانوان موثر است. در زیاد کردن شیر مادران کمک شایان می کند و از جهش های ژنتیکی که باعث به وجود آمدن عوارض رشد می شود پیشگیری خواهد کرد.

سنگ ماه جهت زخم معده، سلامتی روده و طحال و عوارض دوران قاعدگی بسیار مفید می باشد. فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ ماه، بر روی بدن اثرات شفابخشش را به طور کامل انتقال خواهد داد.

 

فروش جواهرات شناسنامه دار اورتوکلاز برای مجموعه داران

(Orthoclase)

فروش جواهرات شناسنامه دار اورتوکلاز برای مجموعه داران

این گوهر به نام اورتوکلاز نوبل هم مشهور است. به فلدسپار زرد طلایی رنگ شفاف اطلاق می شود. جلای شیشه ای داشته و بسیار نایاب است.

این سنگ صرفاً برای مجموعه داران تراشیده و استفاده می شود منابع آن ایتالیا، کانادا و ایالات متحده است. فروش جواهرات شناسنامه دار با این سنگ برای مجموعه داران و علاقمندان به فلدسپار زرد طلایی در انواع بسیار زیبا از جواهرات، دیده می شود.

خواص درمانی :

جهت آسان شدن عملکرد روده مناسب بوده و ورم های غده ای را بهبود می بخشد.

 

فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ خورشید

(Sun stone)

فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ خورشید

این سنگ از نظر تشکیل، مثل سنگ ماه بوده، با این تفاوت که ظاهر نمایش رنگ آن نارنجی و قرمز است و نور بیشتری از خود عبور داده، اما زیبایی و شکوه خاص خود را دارد. منابع اصلی آن نروژ، روسیه، هند، کانادا و ایالات متحده است. فروش جواهرات شناسنامه دار با سنگ خورشید در بسیاری از گالری های معتبر فروش جواهرات انجام می شود.

خواص درمانی :

این سنگ باعث گرم شدن بدن، تسهیل حرکات بدن و فعال شدن نیروی جنسی می شود. سنگ خورشید ما را در برابر عوارض قلبی حمایت کرده، رگ ها را تحت کنترل دارد و مؤثر در درمان آسم، کم خوابی و نقرس است.