امروزه فروش  طلا و جواهر اینستاگرام و در نمونه هایی بسیار زیبا از جواهرات به چشم می خورندو به وفور مشاهده می شود. در این مقاله شما را با چند گوهرسنگ که بر روی جواهرات کار می شوند و در پیج اینستاگرام به فروش می رسند آشنا می کنیم.

 

طلا و جواهر اینستاگرام و جواهراتی با سنگ ابسیدین

 (Obsidian) :

 طلا و جواهر اینستاگرام جواهراتی با سنگ ابسیدین

شیشه در طبیعت نیز یافت می شود. معروفترین آنها ابسیدین نامیده می شود در قدیم سرخپوستان آمریکای جنوبی از شیشه به مقدار فراوان برای ساخت نوک تیرهای کمان سود می بردند.

بیش از 65 درصد (66 تا 72 درصد) این سنگ متشکل از سیلیکات است.

ابسیدین تنوع رنگ زیادی دارد و معمول ترین آن سیاه و خاکستری است و نوع قرمز و آبی آن گزارش شده است. منابع اصلی آن در ایالات متحده، ژاپن، ایسلند، مجارستان و جزایر هاوائی می باشد.

نوع سیاه آن با لکه های سفید به (ردپای برف) یا (snow flack) و نوع سیاه با رگه های قرمز به ابسیدین ماهوگانی (mahogany) شهرت دارند. در فروش طلا و جواهر اینستاگرام می توانید جواهراتی را با سنگ ابسیدین خریداری کنید.

خواص درمانی :

برای رهایی از درد و معالجه درد مفاصل مثل آرتروز، بسیار مفید می باشد. درد ماهیچه ها را آرام و گردش خون را بهتر می کند.

ابسیدین ماهوگانی باعث تسکین آلرژی و التهابات می شود. هضم غذا را آسان و روده و معده را تقویت می کند و انرژی خوبی برای مقابله با باکتری ها دارد.

 

تکه های کوچک و پاک اشک سرخپوست در طلا و جواهر اینستاگرام

(Apache tear)

تکه های کوچک و پاک ابسیدین در طلا و جواهر اینستاگرام

تکه های کوچک و پاک ابسیدین معروف به اشک سرخپوست است. معمولاً این سنگ در محل پیدایش خود به صورت گردنبند تراشیده شده و کاربرد دارد، دیگر انواع شیشه طبیعی به این اندازه مهم نبوده و به کار نمی آیند. لازم به ذکر است این سنگ تیره بوده اما نور را از خود عبود می دهد.

اگر شما تکه ای کوچک از آن را جلوی نور نگاه دارید می توانید طرف دیگر را ببینید. به هر حال این سنگ دارای خاصیت غم زدائی است، چنانچه اگر آن را برای جذب احساسات منفی استفاده کنید خواهید دید که قسمتی از فضای درونی آن تیره می شود و دوباره شفاف می گردد.

تکه های کوچک و پاک ابسیدین در طلا و جواهر اینستاگرام و در نمونه هایی بسیار زیبا از جواهرات به چشم می خورند.

خواص درمانی :

باعث تعادل روده و بافت های ماهیچه ای شده، مویرگ ها را قوی می کند و در درمان استرس مؤثر است. باعث احیای بافت پوست می شود و همچنین کمک بسزایی در جذب ویتامین ها می کند.

 

دلربای مصنوعی برای فروش در طلا و جواهر اینستاگرام

 (Gold stone) :

دلربای مصنوعی برای فروش در طلا و جواهر اینستاگرام

این سنگ ساخته دست بشر است و بوجود آمده از ترکیبات شیشه، بعلاوه در رنگ های قهوه ای مایل به قرمز بوده که از اکسید مس در اثر حرارت فراوان به دست آمده است و آغشته به ذرات ریز براق (اکریل) می باشد.

سنگ دیگری که در بازار جواهرات وارد شده، شیشه سبز براقی است که توسط اورانیوم رنگ شده، مسلماً این سنگ می تواند اثرات مضر رادیواکتیو را به همراه داشته باشد و در برابر نور ماوراء بنفش، عکس العمل شدیدی دارد. اینگونه فرض می شود که منشاء اصلی تولید آن جمهوری چک است.

در طلا و جواهر اینستاگرام، این سنگ برای فروش به نمایش گذاشته می شود و جواهرات و مجسمه های ساخته شده با آن خرید و فروش می شوند.

سنگ نیافتنی در طلا و جواهر اینستاگرام

تکتیت (Tektite) :

تکتیت (Tektite)

سنگی نیمه طبیعی بوده که منشاء نامشخص دارد. بعضی بر این باورند که تکتیت ترکیباتی مشابه شهاب سنگ ها داشته و برخی نیز معتقدند که از فرم دادن قلوه سنگ ها و حرارت دادن آنها در درجه بالا تولید شده است.

این گونه فرض می شود که تکتیت می تواند بدن را در برابر اشعه های الکترومغناطیس حفاظت کند. ما تا بحال در طلا و جواهر اینستاگرام، با این سنگ روبرو نشده ایم.

 

مولداویت گوهرسنگ چاکرای قلب

(Moldavite) :

این سنگ بعد از شکل گیری کشور مولداوی نامگذاری شد، زیرا اولین بار در آنجا کشف گردید. مولداویت نوعی تکتیت است که شفاف تر بوده و راحت تر تراش می خورد.

رنگ آن سبز مایل به قهوه ای یا سبز است. نظرها در طلا و جواهر اینستاگرام، در مورد این سنگ بیانگر این مسئله است که می تواند تمام چکراها را هم تراز چاکراهای قلب سازد.

استفاده از این گوهرسنگ و علاقه به آن در افراد کمی دیده شده است و این به دلیل نشناختن آن است، ولی جالب است بدانید که در علم گوهردرمانی سنگ مولداویت به دلیل رنگ سبزی که دارد، متناسب با چاکرای قلب و متعادل کننده آن با دیگر مراکز انرژی است.

 

حدید یا هماتیت  تمیز کننده ی خون در طلا و جواهر اینستاگرام

(Hematite)

حدید یا هماتیت  تمیز کننده ی خون در طلا و جواهر اینستاگرام

در اکثر مناطق دنیا پیدا می شود و در واقع همان اکسید آهن است. در پیج های مختلف طلا و جواهر اینستاگرام، اینگونه در مورد سنگ حدید بیان می شود که، حدید به عنوان طلسم در مصر باستان استفاده می شده و مردم منطقه بابل باور داشتند که این سنگ می تواند قاضی و حاکم را جهت صدور رأی منصفانه و منطقی هنگام ایراد دعوی کمک کند.

نوعی از هماتیت که در جواهرسازی استفاده می شود و در پیج های مختلف طلا و جواهر اینستاگرام به فروش می رسد، شکل تراش خورده هماتیت آبی رنگ مایل به خاکستری است که بعد از اتمام مراحل تراش به رنگ نوک مدادی در آمده و جلای براق فلزی پیدا می کند.

از این سنگ به عنوان مهره، تسبیح و آویز استفاده می شود و می تواند نگین انگشتری مناسبی باشد. این سنگ مشابهی  به نام هماتین (hematine) دارد که به سختی می توان آن را از هماتیت تشخیص داد، اما باید بدانید که وزن آن خیلی سنگین تر از مروارید است.

بعضی از حدیدها به خاطر وجود منگنز خاصیت مغناطیسی و آهنربایی دارند که بیشتر در برزیل به دست می آیند.

خواص درمانی :

در پیجی در مورد طلا و جواهر اینستاگرام خواندیم که، هماتیت تمیز کننده ی خون و تقویت کننده ی تمرکز روحی و اعتماد به نفس است.

این سنگ برای بیماری های خونی نظیر انعقاد خون، تصلب شرائین و عوارض گردش خون بسیار سودمند می باشد. به التیام زخم کمک بسزائی کرده و باعث خوابی عمیق و آسوده می گردد.