برای خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد بهتر است در ابتدا سنگهای مرتبط با خود را بشناسید تا بهترین خرید و اثربخش ترین سنگ را داشته باشید.

در دسته مقالات مربوط به سنگهای ماه تولد عنوان کردیم که برای هر ماهی تعدادی از گوهرسنگ ها مناسب و کاربردی است و با توجه به بررسی های علمی و دقت بر نشانهای طالع بینی آنها را دسته بندی می کنند.

 

خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد

در گذشته از سنگ های سبز برای درمان کم سوء بودن چشم و از گوهرهای زرد برای درمان هپاتیت یاری می گرفتند. از آمتیست برای برقرار ساختن اعتدال و هوشیاری استفاده می شد. در طب کهن یک سیستم طبقه بندی، امراض را براساس ذات آنها به چهارشاخه، سرد، گرم، خشک و مرطوب تقسیم کرده است و از سنگ متناسب با نوع بیماری و کیفیت سنگ برای درمان سود می بردند.

این طبقه بندی برگرفته از علم ستاره شناسی و 4عنصر اصلی (آب، باد، خاک، آتش) بود. اگر آستانه تحمل بیمار پایین بود از مخلوط سنگ ریزه ها یا ترکیب کوبیده شده و پودر شده آنها برای درمان بهره می بردند.

امروزه قبل از خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد بهتر است با علم کهن و نوع بیماری هایی که دارید آشنا شوید و اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید.

با سنگ های ماه تولد

گوهر سنگ ها همچنین در علم ستاره شناسی نیز ایفای نقش می کنند به طوری که امروزه به عنوان سنگ ماه تولد یا سنگ سیاره یا ستاره افراد شناخته شده هستند و برای خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد کاربرد فراوان دارند.

جالب است بدانید که تقسیم بندی ستاره شناسان بر پایه رخدادهای مهم در طول سال، یعنی اعتدالین (اول فروردین و اول مهر ماه) بنا شده است.

نماد و سنگ های ماه تولد

صور فلکی طوری طراحی و ترسیم شده اند که هرکدام از آنها نشانه و سمبلی از اساطیر و یا شکلی از حیوانات می باشند. آنها در امتداد یکدیگر و به طور پیوسته دور خورشید، در طول مدت شبانه روز کمربندی را شکل می دهند که این مجموعه دایره البروج یا همان ماه های سال را به وجود می آورد.

اولین طبقه بندی سنگ ماه تولد براساس تقویم یونانی که مقارن با سال شمسی ایرانیان است شکل گرفته است و خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد بر مبنای همین طبقه بندی بنا شده است.

به طور کلی این سنگ ها و ماه ها در اثر گذشت زمان و اثبات تجربه بزرگان نسل به نسل و زبان به زبان گشته تا به شکل جداول امروزی و مورد استفاده در خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد جنبه کاربردی پیدا کرده است و به راحتی بعنوان راهنمایی در اختیار کسانیست که قصد استفاده از سنگهای قیمتی مرتبط به خود را دارند.

 

 خرید آنلاین طلا با استفاده از جدول سنگ های ماه تولد

جدول ماه تولد و خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد

 

استفاده از انرژی و خواص سنگ ها به باورهای مردمی و اثرات جادویی گوهرها نسبت داده می شود، و این دسته از باورها هنوز در بین مردم مشاهده می شود، ولی با توجه به این تقلیدها و باورهایی که از گذشته تا بحال سینه به سینه نقل شده تا به امروز پیوند خورده،

به روز شدن و علمی شدن مبحث صنعت سنگهای قیمتی و آموزشهای گسترده با اساتید تحصیل کرده و آگاه در مراکز معتبر بین المللی مانند GIA امریکا، این علم را از خرافات و عقاید نادرست رها کرده و علمی و کاربردی به خواص و فواید استفاده از گوهرسنگها پرداخته می شود.

 سنگ های ماه تولد

شما می توانید این باورها، نظرات و عقاید را در نمایشگاه های جواهرات که همه ساله در سراسر دنیا برگزار می شود ببینید و محبوبیت جواهرات را با خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد، توسط دوستداران این سنگهای قیمتی حس کنید.

جدول ماه تولد و خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد

گردن آویزها، انگشترها، گوشواره ها و انواع دیگر زیورآلات با سنگ های مختلف در مدل ها و طرح های گوناگون و وابسته به نوع مصرف و مد روز تولید می شوند، در این میان بازار افراد سود جو گرم است و از سنگهای بی کیفیت و بی ارزش و گاهاً شیشه یا سنگهای مصنوعی به جای سنگ اصل بر روی جواهر استفاده می کنند.

خرید دستبند آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد

توصیه ما به شما این است که با خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد از وب سایتهای معتبر و مشورت با گوهرشناسی قابل، اقدام به خرید سنگ و جواهر نمایید.

اگر شما بتوانید بلورهای طبیعی سنگ ها را که به صورت راف یا تراش نخورده وجود دارند تهیه کنید، میتوانید از انرژی بیشتری بهره ببرید،

جدول نشان طالع بینی و سنگ ها

اما اگر به دنبال زیبایی هم هستید جواهرات را در قالب نگین های تراش خورده، صیغلی و با کیفیت انتخاب کنید و با خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد، با پوشیدن جواهرات، آنها را همیشه همراه خود داشته باشید.

 

خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد و جدول ارتباط سیارات با گوهرسنگ ها

جدول ارتباط سیارات را با گوهرسنگها

ارتباط سیارات را با گوهرسنگها

 

سنگ ها و روزهای هفته در خرید آنلاین طلا با سنگ های ماه تولد

جدول سنگ ها و روزهای هفته

در آخر یادآور می شود که تمامی این قوانین و قواعد بر پایه علم بشر است و تماماً نشان دهنده و گویای قدرت خداوندی است که خالق تمامی این زیبائی هاست.

سنگ ها و روزهای هفته