فال شما مربوط به هوا، زمین یا آب است و حتی اگر شما یکی از کسانی باشید که به ستاره شناسی اعتقادی ندارند مطمئن باشید که در مقطعی علاقمند به دانستن این مطلب هستید و دوست دارید با خرید اینترنتی طلا با نگین های متناسب و کارآمد، سهمی از انرژی سرشار گوهرسنگها داشته باشید.

خرید اینترنتی طلا با نگین های اونیکس، عقیق و اوپال

در این مقاله در مورد سه سنگ نیمه قیمتی و بسیار مطرح و مورد توجه سخنانی خواهیم گفت.

چقدر دوست دارید بدانید که کدام سنگ قیمتی با توجه به انرژی های کیهانی و منابع انرژی در بدن شما، مناسب و مطابق است؟ نشانه های زودیاک بازنمایی دوازده شخصیت مختلف است.

ستاره شناسی تأیید می کند که بسته به تاریخی که به دنیا آمده ای، شخصیت شما با ویژگی های متمایز مشخص شده است.

خرید اینترنتی طلا با نگین های جادویی و اسرار آمیز سنگ های قیمتی

خرید اینترنتی طلا با نگین سنگ های قیمتی در گردنبند آویز

گوهرها شگفتی های واقعی هستند که طبیعت به ما می دهد و به همین دلیل حاوی انرژی خاصی هستند. جادویی که به صورت کاملاً موفق و واقعی منتقل می شود، بنابراین بسیاری از مردم از آن ها به عنوان طلسم استفاده می کنند.

حال این انرژی یا ارتعاشات ارزشمند را هر چه بنامیم، با خرید اینترنتی طلا با نگین های متناسب و کارآمد و هدیه دادن به خودتان و یا به یکی از عزیزانتان، گزینه خوبی برای افزایش انرژی های مفید و چرخش آن در چاکراها خواهید داشت.

 

نماد Capricorn یا برج جدی و خرید اینترنتی طلا با نگین سنگ اونیکس

خرید اینترنتی طلا با نگین سنگ اونیکس

شخصیت این نماد با شدت و استحکام آن مشخص شده است، بنابراین سنگ کامل به دلیل رنگ سیاه آن، اونیکسی است که انگیزه لازم را برای آن Capricorn شجاع در هر تصمیم روز مره به ارمغان خواهد آورد. اونیکس گوهر رزمندگان و سزار است.

یکی از کارشناسان از بارسلونای اسپانیا که در مدرسه معتبر ماسانا در بارسلون در رشته جواهرات تحصیل کرده و بعدها در دانشگاه بارسلونا در رشته گوهرشناسی ادامه تحصیل داده

و در آنجا از تخصص هایی در زمینه گوهرهای طبیعی، درمان شده و مصنوعی و همچنین در مورد الماس بهره مند شده و اکنون فارغ التحصیل این رشته است، در مورد نمادها و بروج فلکی و ارتباطشان با استفاده از سنگهای قیمتی و بدن انسان سخنهای ارزشمندی دارد.

او در طول دوران حرفه ای طولانی خود به عنوان نویسنده تخصصی با مهم ترین روزنامه های تخصصی بخش جواهرسازی در اسپانیا مانند کنتراست، گلد و تایم (Contraste, Gold and Time ) همکاری کرده است.

با او درباره سنگهای ارزشمندی صحبت کردیم و در این مقاله آنها را با شما به اشتراک می گذاریم و مطمئن هستیم با دانستن این مطالب علاقمند می شوید به خرید اینترنتی طلا با نگین های متناسب با خودتان.

سنگ اونیکس قرمز و مشکی

حقیقت این است که در دوران باستان، سنگ اونیکس بسیار مورد تقدیر قرار می گرفت، اما با گذشت زمان شهرت او دچار شکست قابل توجهی شد. رومی هایی که با سنگ اونیکس، سنجاق، مهر و گوشواره با نشانه های زودیاک حکاکی شده می ساختند، از آنها به عنوان طلسم استفاده می کردند

و این در حالی است که در دوران میانه و با نفوذ اعراب، سنگ اونیکس بد یمن معرفی شد و عامل فقر و بدشانسی بود.

در انگلستان قرن 15 این اعتقادات تغییر کرد و سنگ اونیکس بعنوان یک طلسم در برابر از بین بردن ارواح شیطانی مورد توجه و استفاده قرار گرفت. امروزه خرید اینترنتی طلا با نگین های اونیکس رونق دارد و طرفداران خود را دارد.

 

Agate یا سنگ عقیق 

Agate یا سنگ عقیق 

عقیق در اثر گردش آب های زیرزمینی در نزدیکی یک اشباع سیلیکونی تشکیل می شود و به این ترتیب حفره یک سنگ را پر می کند یا برخی موادی که از پیش در آن منطقه وجود داشتند را حل می کند.

در نتیجه عقیق اغلب در حالت گرد با حلقه های هم مرکز مانند حلقه هایی که در تنه بریده شده یک درخت به چشم می خورد، دیده می شود.

این باندها گاهی شبیه چشم ها یا حتی مناظری با درختان و شاخه هایشان هستند. در نوعی که به شکل شاخه و برگ درختان است “moss agate” نامیده می شود و خرید اینترنتی طلا با نگین های این نوع عقیق بسیار محبوب و مورد توجه است.

نام agate نامی لاتین است و از کلمه یونانی “Achates” ، که نام رودخانه ای در سیسیل بوده که در آن سنگ عقیق در مقادیر زیادی در آن یافت می شد، گرفته شده است.

Agate یا سنگ عقیق 

عقیق یکی از اولین سنگهای شناخته شده توسط انسان است و بر اساس افسانه ها انرژی بالایی را به حامل مهربان خود انتقال می دهد. گفته شده است که عقیق بی خوابی را تسکین داده و عامل رویاهای شیرین بوده است.

سومری ها شاید اولین هایی بودند که از عقیق برای ساخت انگشتر، گردنبند، حلقه و دیگر اقلام جواهرات استفاده کردند. مجموعه معروف دو هزار تا چهار هزار قطعه ای انباشته شده توسط میتریداتس، پادشاه پونتو، نشان می دهد که این ماده معدنی تا چه درجه ای مورد تقدیر قرار می گرفته.

جام های عقیق نیز در زمان بیزانس بسیار رایج بود و همچنین بعدها در دوران رنسانس و در اروپا، آنها را جمع آوری کردند. بسیاری از موزه های اروپایی نمونه های باشکوهی از جام های عقیق را دارند.

امروزه نیز جام های عقیق در کنار خرید اینترنتی طلا، خرید و فروش می شوند. پارسیان، عرب ها و دیگر مردمان شرق از عقیق استفاده می کردند که عمدتاً به عنوان حلقه انگشتری بود که بر روی آن آیه ای از قرآن، نام صاحب آن یا برخی نمادها یا نشانه های جادویی حک شده بود که حامل آن را از شر و بدی محافظت می کرد.

 

خرید اینترنتی طلا با نگین های عقیق رنگی

 استخراج Agate یا سنگ عقیق

ستخراج سنگ عقیق از معدن ایدار-اوبرشتاین در آلمان آغاز شده است. در ابتدا از رودخانه برای به کار اندازی چرخ ها و در نتیجه استخراج سنگ استفاده می شد. هنگامی که ذخایر این رودخانه تمام شد،

تجهیزات ایدار شروع به بهره برداری از ذخایر عقیق برزیل کردند، و همچنین ذخایر غنی آمتیست، توپاز و دیگر سنگهای این کشور را کشف کردند.

روستای کوچک ایدار-اوبرشتاین هنوز در سراسر جهان بخاطر مجسمه های عقیق حکاکی شده خاصش شناخته شده است. این مجسمه ها در کنار خرید اینترنتی طلا، خرید و فروش می شوند.

دیگر تولیدکنندگان بزرگ هند، چین، ایسلند و آمریکا هستند. “moss agate“عمدتاً در هند و آمریکا یافت می شود. به دلیل متخلخل بودن، عقیق خاکستری و سفید مستعد رنگ شدن و تبدیل به رنگ های مختلف است. انواع کوارتز، سخت، شفاف و با لایه هایی از رنگ های مختلف، به طور گسترده ای در جواهرات استفاده می شوند

و خرید اینترنتی طلا با نگین های عقیق رنگی بسیار مورد توجه هستند.

 

خرید اینترنتی طلا با نگین های بیش از حد محبوب سنگ اوپال (opal)

خرید اینترنتی طلا با نگین های اوپال در انگشتر

سنگ های اوپال منحصر بفرد و زیبا، سنگهایی چشم نواز است که در طیف گسترده ای از رنگ های زیبا و با بازی رنگ دیده می شوند. چیزی که واقعاً اوپال ها را جدا از دیگر سنگ های گرانبها می کند، توانایی آنها در تغییر رنگ بسته به زاویه ای است که به آن نگاه می کنید.

جواهرات با سنگهای اوپال با کیفیت، کمیاب تر از جواهرات با سنگهای زمرد و یاقوت است.

نادر بودن آنها چیزی است که باعث می شود این سنگ بیش از حد محبوب بوده و برای استفاده در قطعات جواهرات ظریف مورد استفاده قرار گیرد و در خرید اینترنتی طلا و جواهرات، از پرفروش ترینها باشد.

جواهرات با سنگهای اوپال

بیش از ۹۰٪ از اوپال های جهان در استرالیا استخراج می شوند، و سنگ قیمتی ملی این کشور هستند. برخی از معادن بزرگ اوپال استرالیا در کوبر پدی، آنتاموکا، و لایتینگ ریج قرار دارند.

سنگ های اوپال در عمق هایی مانند مکان های اکتشاف الماس و سنگهای دیگر یافت نمی شوند، اما به طور معمول در تکه های کوچک در طول مایل های زیادی پراکنده می شوند.

اوپال سیاه و سفید نادرترین و با ارزش ترین انواع opal هستند و یک رنگین کمان کامل از رنگ های درخشان در پس زمینه سیاه و سفید هستند. اوپال می تواند یک رنگ باشد یا مجموعه ای از رنگ های مختلف داشته باشد.

اوپال در بیشتر موارد، حاوی چرخش های زیادی از رنگ است و به طور معمول دارای زمینه آبی یا سفید روشن است.

سنگهای اوپال

اوپال ها بالاترین محتوای آب در میان سنگهای قیمتی را دارند. آن ها می توانند تا ۱۰٪ آب را بر اساس وزن خود داشته باشند. با اینکه محتوای آب آن ها زیاد است،

اما نسبتاً مقاوم هستند و مستعد ترک خوردن نیستند. همانطور که گفته شد، سنگ های اوپال از معادن استرالیا برای ساخت جواهرات فوق العاده استفاده می شوند.

اگر شما در فکر خرید جواهرات اوپال هستید، با خرید اینترنتی طلا و جواهرات از اوپال می توانید به راحتی قطعه ای زیبا از این جواهر بینظیر را داشته باشید.