با خرید گوشواره طلا با کوارتز سنگ Rutilated Quartz از انرژی های عظیم این سنگ بهره مند شوید.

خانواده کوارتز متداول ترین ماده معدنی موجود در زمین را تشکیل می دهند.

شن و ماسه در صحرا، سنگ گرانیت و سنگ آذرین در کوهها و گدازه های سخت شده در اطراف آتشفشان های قدیمی همان انواع کوارتز هستند، اما انواع مورد علاقه ما انواع بسیار ارزشمند این خانواده یعنی آمتیست، عقیق، رز کوارتز و شاید جالب ترین مورد در میان تمامی اینها، کوارتز Rutile یا Rutilated باشد.

گوشواره طلا با کوارتز

همانطور که در مقالات مربوط به کوارتزها بیان کردیم، سنگ های قیمتی کوارتز بر دو نوع هستند.

بلورهای ماکرو که دارای بلورهای بزرگی هستند که به راحتی قابل شناسایی هستند و به شکل بلورهای کلاسیکی هستند که در مغازه ها مشاهده می کنید، معمولاً با لبه های تیز و نوک دار دیده می شوند.

سپس ما کوارتز میکرو بلوری (یا کریستال بلورین) داریم که از بلورهای ریز متراکم شده تشکیل شده اند که معمولاً مات و به شکل گرد مانند جاسپر و سنگ خون هستند.

کوارتز و سنگ Rutilated Quartz

گوشواره طلا با کوارتز و سنگ Rutilated Quartz ، حامل یک کوارتز ماکرو بلورین است. کوارتز روتایل یک کوارتز ماکرو بلورین است که معمولاً کاملاً شفاف است و دارای اجزاء رشته ای یا مو مانند دی اکسید تیتانیوم (این ماده "Rutile" است) در رنگ هایی مانند زرد، قرمز یا قهوه ای است. این اجزاء می توانند نازک، ضخیم، متقاطع یا موازی، مبهم یا درهم باشند و ویژگی و جذابیت زیادی به کوارتز شفاف اضافه کنند.

کوارتز معمولاً شفاف است اما اجزاء روتایل می توانند قرمز، طلایی، نارنجی، قهوه ای، نقره ای، خاکستری یا به ندرت سبز رنگ باشند.

گوشواره طلا با کوارتز و سنگ Rutilated Quartz در هر کدام از این رنگهای روتایل می تواند ارزشمند و خواستنی باشد. ارزش این رنگها معمولاً در چشم بیننده است اما زردهای طلایی و مایل به قرمز از محبوب ترین ها هستند و قیمت های بالاتری دارند.

 

گوشواره طلا با کوارتز و گونه های سنگ روتایل

گوشواره طلا با کوارتز

گونه های کوارتز روتایل Rutile” یا Rutilated در چهار دسته نادر و با نام های زیر هستند:

  • Venus Hair Stone(سنگ موی زهره)
  • Angel Hair Quartz(کوارتز موی فرشته)
  • Cupid’s Darts
  • Sagenitic Quartz

اگر اجزا به روش خاصی مرتب شده باشند، می توان سنگ قیمتی را اینگونه نام برد:

  • Star Rutile Quartz(کوارتز ستاره روتیل)

روتایل در داخل سنگ کوارتز

گاهی اوقات یک کوارتز دودی دارای اجزاء روتایل در داخل سنگ است که تا زمانی که خیلی تاریک نباشد، یک سنگ قیمتی بسیار جذاب را ایجاد می کند.  

Rutilated Quartz یک داروی ضد افسردگی مؤثر است زیرا زخم های عاطفی را التیام می بخشد و راه را برای بیداری معنوی باز می کند.

گوشواره طلا با کوارتز سنگ Rutilated Quartz  اثرات شفابخشی را بر روی بدن شما خواهد گذاشت. اگر کوارتز Rutilated در زندگی شما ظاهر شود و یا در قالب گوشواره طلا با کوارتز به گوشتان بیآویزید، مطمئن باشید که شما را انتخاب کرده است.

بنابر افسانه های باستانی مرتبط با کریستال Rutilated Quartz ، قدیمی ها به دلیل داشتن موهای طلایی ظریف در درون کوارتز، آن را سنگ موی زهره می نامیدند.

سنگ Rutilated Quartz

جلای درخشان Rutilated Quartz با روتایلهای زیبایش، نظر همه را به خود جلب می کنند و این یک ویژگی متمایز است که برای ایجاد جلوه خاص در جواهرات، مورد استفاده قرار می گیرد. گوشواره طلا با کوارتز سنگ Rutilated Quartz نمایان کننده این جلوه خاص است.

 

انرژی فوق العاده این سنگ بی نظیر و فراتر از لوازم جانبی بصورت جواهرات و در صنعت مد، آن را به یک سنگ درمانگر و ماورایی تبدیل کرده است.

خصوصیات کریستال Rutilated Quartz دارای اثرات تقویت کننده شهود است، صفتی که از طرح اثیری آن تکامل یافته است. با ترکیب آن در شبکه شفابخشی با آمتیست، لابرادوریت و سودالیت، انرژی فوق العاده قوی را ایجاد می کند که یک ماده مقوی معنوی و سالم،  برای اتصال مجدد شما به زمین و ارتعاشات درمانی آن خواهد بود.

گوشواره طلا گرد با کوارتز سنگ Rutilated Quartz

هنگامی که به یک فضای مقدس قدم می گذارید و Rutilated Quartz را در تمرین مراقبه خود وارد می کنید، با بلور Rutilated Quartz آنگونه ارتباط نزدیک داشته باشید که بتوانید به طور کامل از اثرات شفابخشش استفاده کنید.

یک ضرب المثل بودایی باستانی اینگونه بیان می کند که: بدن از حرکت سود می برد در حالی که ذهن از سکون. درمدیتیشن با استفاده از گوشواره طلا با کوارتز  با سنگ Rutilated Quartz ، برای دیدن نتیجه، به زمان و تمرین نیاز دارد اما اثرات و نتایج بزرگ به کسانی می رسد که در جلسات مراقبه روزانه خود، سرعت طبیعت را شبیه سازی کنند و احساس کنید که روح شما مانند گل نیلوفر آبی که می شکفد، در برابر نور بیدار می شود.

مراقبه با Rutilated Quartz ، درس صبر است و این صبر مربوط به توانایی شما در انتظار کشیدن نیست، بلکه توانایی شما در حفظ نگرش مثبت در هنگام انتظار است.

سنگ Rutilated Quartz

Rutilated Quartz با پاکسازی و شارژ مجدد انرژی همه چاکراها، با اثرات پاک کنندگی و تصفیه قدرتمندی در ارتباط است. این سنگ از کوارتز شفاف، یک رسانا و تقویت کننده انرژی برای مدت زمان طولانی می سازد و آن را به ابزاری محبوب و داروی چند ویتامینه تبدیل کرده است.

گوشواره طلا با کوارتز سنگ Rutilated Quartz می تواند به عنوان تقویت کننده ای خارق العاده عمل کند.

این گوهر خاص دارای پیچ و تاب و رمزها و اسرار دیگری است و بر طبق افسانه های قدیمی، غبار آسمانی فرشتگان بر روی آن پاشیده شده است.

در سطح علمی، کریستال Rutilated Quartz رشته های رنگی طلایی خود را از روتایل، ماده معدنی ساخته شده از اکسید تیتانیوم بدست می آورد.

این موهای ریز طلایی به طور چشمگیری در زیر نور درخشان می شوند، یک براقیت خیره کننده که باعث می شود این سنگ قیمتی در کنار الماس ها و دیگر کریستال های شفاف و ارزشمند از نظر جلوه و درخشانی قرار بگیرند.

سنگ کوارتز با روتال قرمز

با مراقبه روزانه با سنگ Rutilated Quartz ، یا در گوشواره طلا با کوارتز ، چرخش انرژی را در چاکراهایتان تقویت کنید.

در ابتدا با ایجاد فضایی مقدس و بدون حواس پرتی و بی نظمی، شرایط را برای پاکسازی مهیا کنید. Rutilated Quartz به حذف انرژی منفی کمک می کند و ذهن شما را به لحظه فعلی می رساند. به سادگی به سنگ نگاه کنید و به نیت خود عمیق شوید تا انرژی جریان پیدا کند.

هرچه بیشتر با بلور Rutilated Quartz مراقبه کنید، روح شما بیشتر به شکل واقعی خود تبدیل می شود.

مدیتیشن زبان روح ماست و این سنگ قیمتی مترجم خاص این زبان است. با خواص Rutilated Quartz هماهنگ شوید و برای انتخاب راه درست و در یافتن سعادت، از آن کمک بگیرید.

در مراقبه یک برگه سفید را نزدیک خود نگه دارید و هر افکاری را که به ذهنتان خطور می کند بنویسید. برای مقابله با احساسات و افکار منفی که مانع شما می شوند، تا آنجا که ممکن است جزئیات را بنویسید.

 مراقبه با کریستال Rutilated Quartz  کوارتز با روتال طلایی

Rutilated Quartz درخشندگی شفافی را ایجاد می کند که روح را بالا می برد و تغذیه معنوی روزانه را برای شما فراهم می کند. Rutilated Quartz روزانه با انعکاس نوری که شامل تمام رنگهای طیف نوری است، نماد وحدت و تحول است، آگاهی بالایی که شما را با فرشتگان پیوند می دهد.

جلسه درمانی خود را با قرار دادن قطعات کوچک Rutilated Quartz  بر روی چاکراهای تاج و قلب و تقویت آنها دنبال کنید. همانطور که احساس می کنید سنگ شما را به زمین ارتباط می دهد، اجازه دهید انرژی اثیری آن همه مراکز چاکرا را متعادل کند.

هنگام مراقبه با کریستال Rutilated Quartz ، تصور کنید که جوهر آسمانی آن با نور سفید و خالص، ارتعاشات درمانی موجودیت شما را تقویت می کند. Rutilated Quartz اثربخش است تا دنیای فیزیکی را با قلمرو روح متصل کند، و به ما یادآوری می کند که پاهای خود را روی زمین نگه داریم و سر خود را در بهشت، در محاصره فرشتگان قرار دهیم.