حال که با شرایط مدیتیشن و انرژی درمانی با سنگ های قیمتی آشنا شدید، خرید سنگ چاکراه به صورت آنلاین یا از یک فروشگاه سنگ های قیمتی در بازار زرگرهای تهران پانزده خرداد، ساده ترین راه برای خرید سنگ چاکرای شماست.

مجموعه هایی از سنگ های اثرگذار بر روی چاکراهای هفتگانه در وب سایت های معتبر یا بازار زرگرها تهران پانزده خرداد، به فروش می رسند. اگر بیشتر مایل هستید که همه سنگ های خود را به صورت جداگانه انتخاب کنید و با کیفیت عالی و طبیعی باشند، می توانید به یک فروشگاه کریستال یا سنگ های قیمتی در بازار زرگرهای تهران پانزده خرداد بروید.

سنگ های موجود در بازار زرگرهای تهران و نشان چاکراه ها
حال از دوست خود بخواهید، به این ترتیب سنگ های درمانگر را بر روی بدن شما بچینند.

1. از چاکرای ریشه شروع به چینش سنگ ها کرده تا بالاترین چاکرا در رأس بدن.

یک سنگ قرمز یا سیاه بر روی کشاله ران خود قرار دهید. شما باید ابتدا سنگ های یاقوت، تورمالین سیاه یا جاسپر قرمز را از بازار زرگرهای تهران پانزده خرداد خریداری کرده و یکی از این سنگ ها را در مرکز کشاله ران قرار دهید.

این ناحیه به چاکرای ریشه ای معروف است، که بر میزان احساس زیست و احساس راحتی جنسی تأثیر دارد.  با درک چاکرای ریشه و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر، برای مقابله با عدم کنترل یا نظم، چاکرای ریشه را تحریک کنید.

اگر متوجه شدید که نسبت به کارهای کوچک واکنش بیش از حد نشان می دهید یا قادر به کنترل زندگی خود نیستید، ممکن است با چاکرای ریشه خود مشکل داشته باشید. اگر می خواهید به امنیت برسید، برای بهبود این چاکراه تلاش کنید.

بهبود این چاکرا ممکن است در برخی از موارد جسمی مانند کمردرد مزمن، مشکلات روده بزرگ و مشکلات پروستات نیز تأثیرات مثبتی داشته باشد.

چاکراه ریشه

2. راه خود را به سمت چاکراه بعدی که چاکرای خاجی است، ادامه دهید. یک سنگ نارنجی مانند کهربا یا کارنلیان نارنجی، مانند سنگ های موجود در بازار زرگرها تهران پانزده خرداد را روی لگن خود قرار دهید. این چاکرا بیشتر با سلامت احساسی و خلاقیت همراه است.

با درک چاکرای خاجی و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر،  اگر انرژی و انگیزه کمی دارید، چاکرای خاجی خود را درمان کنید. در صورت مشکل با این چاکراه، ممکن است اغلب خود را بی حال و یا ناامید ببینید.

مشکلات این چاکرا اغلب منجر به بیماری های جسمی مانند عفونت مثانه، قاعدگی نامنظم و تنش عضلانی می شود.

چاکرای خاجی

3. یک سنگ زرد یا طلایی درست بالای ناف خود قرار دهید. سیترین یا سنگ دیگری با رنگ مشابه را از بازار زرگرها تهران پانزده خرداد خریداری کرده و روی چاکراه شبکه خورشیدی قرار دهید.

این چاکرا دقیقاً بالای نقطه شکم شما قرار دارد و به شدت با قدرت شخصی سر وکار دارد. با یک چاکرای شبکه خورشیدی سالم قدرت و اطمینان کسب کنید. با درک چاکرای خورشیدی و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر، اگر غالباً رفلکس های عصبی در معده خود دارید، ممکن است با چاکرای شبکه خورشیدی خود مشکل داشته باشید.

همچنین ممکن است به انتقاد دیگران حساس باشید و در اعتماد به افراد به مشکل بخورید. بهبود این چاکرا ممکن است به مشکلات جسمی مانند اختلالات گوارشی، سوء هاضمه و آرتروز کمک کند.

چاکراه خورشیدی

4 . یک سنگ سبز یا صورتی روی قلب خود قرار دهید. مورگانیت و دیوپتاز هر دو گزینه های خوبی برای چاکرای چهارم هستند و در بازار زرگرها تهران پانزده خرداد موجود است.

این چاکراه  احساسات شما را از عشق و نفرت کنترل می کند. با یک چاکرای قلب بهبود یافته درعشق ورزی متعادل و بی مانند هستید. اگر بیش از حد به دیگران وابسته هستید یا به نظر می رسد نمی توانید به اندازه کافی با دیگران ارتباط برقرار کنید، ممکن است با چاکراه قلب خود مشکل داشته باشید.

با درک چاکراه قلب خود و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر، بهبود این چاکراه احساس تلخی و تنهایی شما را به احساس گذشت و امید تبدیل می کند. مشکلات جسمی مانند آسم، سرطان پستان و بیماری های قلبی همه با این چاکرا در ارتباط هستند.

چاکراه قلب

5 . یک سنگ آبی روی گلوی خود بگذارید. یک سنگ آبی مانند لاجورد را از بازار زرگرها تهران پانزده خرداد، خریداری کرده و در مرکز گردن خود قرار دهید.

این جایی است که چاکرای گلو واقع شده است، که تمایل دارد با بیان درست همراه باشد. با درک چاکراه گلوی خود و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر، برای بهبود ارتباطات به چاکراه گلو خود متمرکز شوید.

اگر غالباً قبل از صحبت فکر نمی کنید، ممکن است لازم باشد روی چاکرای گلو خود کار کنید. مشکلات این چاکرا گاهی اوقات به معنای ناتوانی در اظهار نظر صادقانه است. بهبود چاکراه گلو ممکن است به شرایط جسمی مانند گلودرد مزمن، مشکلات دندانی یا تیروئید کمک کند.

چاکراه گلو

6 . یک سنگ بنفش را روی پیشانی خود قرار دهید. برای چاکراه چشم سوم با یک سنگ Charoite یا Purpurite ، خریداری شده از بازار زرگرها تهران پانزده خرداد، یا هر فروشگاه معتبر دیگر، بسیار مفید است.

سنگ را در مرکز پیشانی خود نزدیک به ابرو قرار دهید. این چاکراه  با توانایی شما در دید معنوی سروکار دارد. با درک چاکراه پیشانی یا چشم سوم خود و تصور دریافت انرژی سنگ های درمانگر، قدرت ادراک را افزایش دهید. کابوس های مکرر، مشکلات این چاکراه را نشان می دهد.

اگر در داشتن ذهن باز مشکل دارید باید این چاکراه را بهبود دهید. تصور می شود که این چاکراه بر سرگیجه، دید کم و مشکلات عصبی تأثیر دارد.

چاکرای چشم سوم و تاج

7 . یک سنگ سفید، شفاف یا بنفش را به آرامی به بالای سر خود فشار دهید. یک کوارتز یا آمتیست خریداری شده از بازار زرگرها تهران پانزده خرداد، مناسب این کار است.

سپس سنگ را درست بالای سر خود روی تخت یا زمین قرار دهید. با درک چاکرای تاج سر خود و تصور دریافت انرژی سنگهای درمانگر، دانش و آگاهی بالاتر تحت تأثیر این چاکراه را فعال و متعادل کنید.

اگر احساس می کنید گیج و بی هدف هستید، ممکن است نیاز به بهبود چاکراه تاج خود داشته باشید. گفته می شود این چاکراه شامل ارزش های شخصی و ایمان است. بهبود چاکراه تاج منجر به بهبود میگرن مزمن و اختلالات عصبی می شود.

از دوستتان بخواهید بعد از طی کردن مدت زمان لازم که سنگ ها بر روی بدن شما به ترتیب ذکر شده چیده شد، سنگ ها را به ترتیب معکوس از روی بدن بردارید.

با سنگ سفید در قسمت تاج خود شروع کنید و به سمت پایین بدن حرکت کنید و در آخر سنگ چاکرای ریشه را بردارید.  ما در تلاشیم تا بتوانیم با راهنمایی شما از طریق دستورالعمل ها و اطلاعات لازم، به شما کمک کنیم تا زندگی بهتری داشته باشید.

چاکراه ششم و هفتم

سالم تر بودن با حس شاد در زیستن در جهان امروز، وقتی جهان به طرز چشمگیری تغییر می کند و همه ما در حال یادگیری و سازگار شدن با تغییرات زندگی روزمره هستیم، مردم بیش از هر زمان دیگری به بکارگیری از علوم های کاربردی و ثابت شده در طب کهن دارند، علومی که در طی سال های اخیر جایگاه ویژه ای پیدا کرده و توسط دانشگاه های معتبر جهان تدریس می شوند.

با خرید سنگ های درمانگر از بازار زرگرها تهران پانزده خرداد، یا هر فروشگاه معتبر دیگری که در نظر دارید، اولین قدم را در باور و بکارگیری این علم برداشته و سرچشمه های انرژی را در وجود خود فعال و متعادل کنید.