هدیه طلا شب یلدا برای عروس

شب یلدا برای عروس‌ ها حال و هوای متفاوتی دارد و با درخشش جواهری که بعنوان هدیه شب چله ای دریافت می کند فراموش نشدنی خواهد بود. در این مقاله شما را برخی از رسوم متداول برای عروسان در شب یلدا آشنا می کنیم و قطعاتی از جواهرات زیبای برند هاتف ساعتچی را که برازنده خرید و پیشکش شب چله ای و هدیه شب یلدا برای عروس جوان و مشکل پسند است، معرفی می کنیم.

شب چله ای و هدیه شب یلدا برای عروس

هدایایی که امروزه در مراسم شب چله به عروس داده می شود

در مراسم شب چله ای عروس از سوی خانواده داماد هدایایی گرانقیمت دریافت می کند. از جمله هدایایی که برای عروس تهیه می کنند تکه‌ ای از طلا یا جواهری زیبا، مانند گردنبند، گوشواره و یا حتی سکه است که به شکل زیبایی بسته بندی می شوند. ارزش مادی این هدیه ارزشمند، بسته به وسع خانواده داماد و با توجه به سلیقه عروس متفاوت خواهد بود. تنها چیزی که در این میان مهم خواهد بود خوشحالی و رضایت عروس و گرامیداشت شبی آریایی به قدمت عمر این سرزمین است که به بهانه هایی زیبا چون شب یلدا شادی و سرور را به خانواده های ایرانی هدیه می کند.

هدیه طلا شب یلدا برای عروس از برند هاتف ساعتچی

جواهرات زیبایی از برند هاتف ساعتچی مناسب شب یلدا

مجموعه برند هاتف ساعتچی، جواهرات زیبایی از یاقوت سرخ، به درخشش دانه های انار یلدا، بی نظیر و نفیس، برای عروس های شب یلدا پیشکش چشمان شما می کند تا با هر سلیقه ای به راحتی بتوانید طعم خوش خریدی مطمئن از وبسایت فروشگاهی ما را در قالب هدیه ای خاص از یاقوت سرخ، تقدیم عروس زیبایتان کنید.

هدیه گردنبند برای شب یلدا از برند هاتف ساعتچی

نیم ستی به شکل قلب و نگین های زیبای یاقوت که مانند دانه های سرخ انار در دل آن جای گرفته اند. نگین های یاقوت سرخ با نظمی چشم نواز در داخل قلب ها چیده شده اند و زیبایی حس دانه های انار را یادآور هستند.

جواهر مناسب شب یلدا برای عروس

این مجموعه زیبا از یاقوت های رنگی، شادی جشن رنگ ها را در کنار یاقوت سرخ یلدا جشن گرفته اند و با سلیقه عروسانی که جواهرات رنگارنگ را می پسندند همخوانی دارد. یلدایی به رنگ های شاد یاقوت و بلندای مهری جاودانی.

هدیه طلا مناسب شب یلدا

جواهری خاص با خوشه های یاقوت سرخ در کنار نگین های براق الماس، نشان عشقی مستحکم و اسطوره ای خواهد بود.

جواهر یاقوت سرخ برای شب یلدا از برند هاتف ساعتچی

فلسفه هدیه شب یلدا و شب چله

تمام رسومات و سنت هایی که از قدیم برای ما به یادگار مانده دلیل و فلسفه‌ای زیبا و قابل قبول دارند. حال به بررسی علت این رسم زیبا یعنی شب چله ای بردن برای عروس می پردازیم.

در گذشته های دور نامزد ها به دلایلی که به اعتقادات خانواده ها برمی گردد به ندرت همدیگر را ملاقات می کردند و این کار تنها در روز هایی خاص انجام می گرفت ویکی از آن مناسبت های خاص، شب یلدا بود. هدیه شب یلدا بردن برای عروس که به آن شب یلدایی یا چله‌ای می‌گویند جدای از مسئله ابراز عشق و علاقه داماد و خانواده اش به عروس و اجرای رسمی کهن، باعث دیدار خانواده‌ها و بهانه‌ای برای با هم بودن بیشتر و ابراز محبت به نوعروس بوده و هست.

هدیه طلا شب چله

امروزه با توجه به تغییر در نگرش روابط در دوران نامزدی، با وجود اینکه دختر و پسر آزادی بیشتری در دیدار هم دارند با اینحال به گرامی داشت رسوماتی که ریشه در تاریخ سرزمین مان دارند، در این شب مراسم هدیه شب یلدا و شب چله ای برای عروس اجرا می گردد و چه بسا هدایایی گران قیمت از سوی خانواده داماد دریافت می کند.

در گذشته هدایا داخل سینی بزرگی به نام طبق چیده شده و راهی خانه عروس می شد. اگرچه این رسم قدیمی است و دیگر اجرا نمی‌شود، اما باز هم برخی از خانواده‌ها هدایای عروس را روی طبق‌های کوچک‌ تری می‌چینند و این سینی مملو از هدایا را با پارچه‌ و گل‌های خوشبو و زیبا تزئین می‌کنند.

هدیه طلا شب یلدا

از جمله هدایایی که برای عروس تهیه می کنند هدیه طلا  تکه‌ای از طلا یا جواهری زیبا، مانند گردنبند، گوشواره و یا حتی سکه است که به شکل زیبایی بسته بندی می شوند. ارزش مادی این هدیه ارزشمند، بسته به وسع خانواده داماد و با توجه به سلیقه عروس متفاوت خواهد بود.

انگشتر زیبا از برند هاتف ساعتچی با نگین های یاقوت سرخ، هدیه ای خاص برای عروس خانمی زیبارو در شب یلدا.

انگشتر مناسب شب یلدا از برند هاتف ساعتچی

با خرید هدیه ای زیبا از جواهرات یاقوت سرخ،  شب چله ای متفاوت و خاطره انگیزی برای عروس جوان و زیبا آماده کنید. این یک سنت است که برای اولین یلدای یک زوج جوان، خانواده داماد برای عروس تهیه می کنند، پس جا دارد به بهترین شکل، هدیه ای ارزنده باشد که به عنوان سرمایه گذاری کوچک برای زندگی زوج جوان ماندگار شود.