گوشواره هایی با آویزهایی از نگین های الماس به شکل اشک ,گوشواره هایی با نگین بزرگ یاقوت کبود بیضی ,یا گوشواره زمرد که با برلیان های کوچک احاطه شده اند برای پذیرایی های تشریفاتی و جشن ها مناسب هستند.

گوشواره هایی با آویزهایی از نگین های الماس

گوشواره هایی به شکل های قوسدار یا گرد بهترین گزینه برای موهایی با طول متوسط ​​هستند که آزادانه روی شانه ها می افتد.

مدل موی بلندی که گردن را آشکار می کند با گل میخ های الماس و گوشواره های آویزی الماس مناسب و زیبا می شود.

برای یک جفت گوشواره الماس چقدر باید هزینه کنیم؟

یک جفت گوشواره آویز الماس

هزینه گوشواره به وزن طلا و وزن برلیان استفاده شده در آن، پیچیدگی طرح (مزد ساخت متناسب با طرح)، مشخصات الماس بکار رفته در آن که معمولاً بر روی شناسنامه سنگ درج شده بستگی دارد.

گوشواره های الماس با رنگ های مختلف در فلز پایه (سفید، زرد، رزگلد و …) و گاهی در طرح های مدرن با ترکیبی از فلزات گران بها با رنگ های مختلف ساخته شده اند.

مشخصات الماس کار شده در این گوشواره های درخشان بر اساس برش، رنگ، عیار و شفافیت قیمت گذاری می شوند. برلیان های رنگی گاهی گرانتر از برلیان های سفید هستند. الماس های کوچک فقط از نظر وزن درجه بندی می شوند، در حالی که الماس های بزرگتر با توجه به معیارهای پاکی، رنگ و وزن مورد توجه و ارزش گذاری قرار می گیرند. هرچه ناپاکی کمتری در ساختار کریستال وجود داشته باشد ، پاکتر و شفاف تر بوده و بر این اساس گران تر است.گوشواره با تراش الماس

نوع تراش الماس وارزش گذاری گوشواره

نوع تراش الماس ها برای ارزش گذاری گوشواره برلیان از اهمیت زیادی برخوردار است. انواع محبوب تراش های برلیان شامل:

  • نوع گرد کلاسیک (Round)
  • تراش های فانتزی مثل اشک(Pear)
  • مارکیز(Marquise)
  •  پرنس(Princess) می باشد.
    گوشواره الماس با برش مربع

هزینه گوشواره های الماس در بازارهای کشورهای مختلف از نظر قیمت سنگ الماس آنها (بر اساس جدول قیمت گذاری راپاپورت) و وزن و عیار طلا و در آخر برند سازنده مشخص می شوند.

راحت ترین مکان برای خرید گوشواره های جواهر بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر است. یکی از وب سایت های فروش آنلاین طلا و جواهر، که بهترین مجموعه از تولیدات طراحان و تولیدکنندگان داخلی را در اختیار دارد با ارائه کاتالوگ مصور از محصولات طلا و جواهر خود، شامل مدل هایی از انواع گوشواره های برلیان در سبک ها و قیمت های مختلف با توضیحات دقیق است، فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات ساعتچی است.

در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر، مشاوران باتجربه به شما خواهند گفت که چگونه گوشواره ای مناسب را انتخاب و خریداری کنید، چه تخفیفی هنگام خرید به شما تعلق می گیرد و چه تضمینی در خرید آنلاین برای شما در نظر گرفته می شود.

گوشواره با الماس های رنگی

نحوه انتخاب انگشتر مروارید

انگشتر مروارید یکی از اکسسوری های پرکاربرد جواهر است که می توانید بصورت روزانه استفاده کنید. این نوع انگشتر به طور ایده آل با کت و شلوار رسمی، ست اداری، با پیراهن ابریشم و حتی با لباس عروس و در کنار سرویس جواهرات عروسی، ست می شود.

تطبیق پذیری ست های جواهرات در کنار  مرواریدها باعث محبوبیت جواهرات مروارید در بین دختران جوان شده است. در نگاه اول، خرید جواهری از جنس مروارید کار ساده ای است و انتخاب راحتی دارد، اما ظرایف زیادی وجود دارد که با این وجود، هنگام انتخاب انگشتر و یا هر جواهر دیگری با این گوهر باید به آنها توجه کرد.

فلزات مورد استفاده برای جواهری از جنس  مروارید

انگشتر مروارید ساخته شده با نقره:

انگشتر مروارید نقره

انگشتر نقره استرلینگ با مرواریدهای نقره ای، صورتی یا سفید به زیبایی هماهنگ می شوند. در بیشتر مواقع، از مرواریدهای پرورشی با رنگهای تیره مثل مروارید سیاه، در حلقه های نقره استفاده می شود.

انگشتر مروارید ساخته شده از طلای زرد:

انگشتر مروارید طلای زرد

هماهنگی طلای زرد در کنار مروارید همیشه جذاب و مناسب است. مروارید می تواند با هر تنوع رنگی و هر نوعی باشد، اما زیباترین ترکیب، مروارید های مایل به زرد در بستر طلایی رنگ طلای زرد است.

انگشتر مروارید ساخته شده از طلای رزگلد:

انگشتر مروارید طلای رزگلد

در پس زمینه طلای رزگلد، مرواریدهای طبیعی با رنگهای سفید یا صورتی، زیبایی خود را در حد بالایی به نمایش می گذارند.

انگشتر مروارید ساخته شده از طلای سفید:

انگشتر مروارید با طلای سفید

در ترکیب با طلای سفید، مرواریدی با رنگ های سرد سفید و نقره ای، چشمگیر به نظر می رسد. ترکیب متضاد طلای سفید و مرواریدهای سیاه، قطعه جواهر را شیک و مدرن نشان می دهد.

انگشتر مروارید سیاه با طلا سفید

تنها فلز گران بهایی که برای ساخت انگشتر مروارید مناسب نیست، فلز پلاتین است. ناسازگاری این ترکیب به دلیل خاصیت این فلز یعنی سختی زیاد آن است. این ترکیب می تواند آسیب مکانیکی به ساختار مروارید وارد کند.

انگشتر مروارید نقره ای زیبا به نظر می رسد اما مراقبت از آن دشوار است. از آنجا که نقره با گذشت زمان اکسیده و تیره می شود، باید با مواد ویژه تمیز شود. وقتی مروارید بر روی رکاب انگشتری داخل قاب خود قرار گیرد، با توجه به اینکه مروارید گوهری آلی و به زبان عامیانه از دسته گوهرهای زنده است، مواد شیمیایی به ظاهر آن آسیب می رسانند و باعث لکه دار شدن و از بین رفتن زیبایی خارجی یا جلا و درخشندگی آن می شوند.

خواص تزئینی و طبیعی مروارید

قبل از انتخاب حلقه مروارید، باید با خواص این سنگ آشنا شوید. طول عمر مروارید طبیعی دریایی، حدود صد سال است و پس از آن درخشش و رنگ اصلی آن که شامل تمامی خصوصیات خارجی اش می شود از بین می رود. این گوهر آلی دارای پوشش طبیعی و زنده است. هرچه این پوشش ضخیم تر باشد، مروارید درخشش بیشتری دارد.

در جواهرات، اغلب از طراحی های ترکیبی مروارید با سایر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی استفاده می شود، ترکیباتی چون الماس، زمرد، زیرکونیا و دیگر سنگ های قیمتی استفاده می شود. باید بدانید که هزینه مروارید طبیعی دریایی سه برابر بیشتر از انواع پرورشی است و گرانترین رنگ آن سیاه است.

انگشتر مروارید را از کجا بخریم؟

انگشتر طلا ی مروارید

بهترین راه برای خرید این جواهر از طریق فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر است. تعداد زیادی انگشتر مروارید را می توان برای مثال در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات دارینا هم مشاهده کرد.

از مزیت های فروش آنلاین طلا و جواهر برای مشتریان، سهولت خرید آنلاین با قیمت های مناسب و شرح دقیق و تصاویر با کیفیت بالای محصولات ارائه شده در سایت فروشگاهی، انتخاب شما را برای یافتن طرح هایی که دوست دارید، راحت تر می کند.

از دیگر مزایای آن می توان به سرعت پرداخت و دریافت کالا، اشکال مناسب پرداخت با فروشنده، و دریافت گارانتی معتبر محصول و در نهایت پشتیبانی از طرف فروشگاه اشاره کرد.