تجربه ای لذت بخش به زیبایی عشقی جاودانه در خرید انگشتر الماس نامزدی

 نحوه انتخاب انگشتر مناسب خرید انگشترالماس و جواهر از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تجربه لذت بخشی است. اما در عین حال، خرید انگشتر جواهر خریدی است که نیاز به شناخت ابتدایی در مورد خرید طلا و جواهر هم از نظر نوع عیار طلا و هم از نظر کیفیت سنگ قیمتی دارد. بسیاری از دوستداران جواهرات شناخت دقیق و کاملی از اینکه چگونه انگشتر مناسبی از سنگ گران بهای الماس یا سنگ قیمتی دیگر را انتخاب و خرید کنند، ندارند.

سایزانگشتر الماس

انگشتر الماس

چگونه انگشتر برلیانم را دقیقاً به سایز دلخواهم انتخاب کنم تا پوشیدن آن راحت و بی دردسر باشد؟

برخی از قوانین کلی و اطلاعات مفید به شما کمک می کنند تا انتخاب مناسبی در خرید انگشتر جواهرتان داشته باشید.اگر قصد خرید یک جواهر از الماس را دارید، نمی توانید تنها به جذابیت بصری جواهرات و اینکه شما طرح آن را دوست دارید و آن را پسندیدید کفایت کنید.

این امکان وجود دارد که با مبلغ بسیار بالایی یک الماس تقلبی یا درجه پائین از نظر کیفیت خریداری کنید.

بنابراین، قبل از انتخاب انگشتر الماس از ویترین جواهر فروشی یا فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر، به شهرت برند و اعتبار آن پی ببرید.بهترین گزینه خرید از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر است، فروشگاه هایی چون فروشگاه طلا و جواهر هاتف ساعتچی یا فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات دارینا، با مجموعه هایی از حلقه های برلیان در طیف وسیع و دامنه گسترده ای از قیمت و متفاوت در انواع طراحی های کلاسیک و مدرن است.

انگشتر و حلقه ست در فروشگاه طلا و جواهر هاتف ساعتچی

ارائه کردیت کارت ها به مشتریان وفادار بعد از فروش آنلاین طلا و جواهر توسط وب سایت های معتبر، به شما این امکان را می دهند، که خریدی با بهترین شرایط را تجربه کنید.

مشاوران باتجربه در مورد نحوه انتخاب انگشتر الماس متناسب با بودجه ای که برای خرید جواهر در نظر گرفته اید، اطلاعاتی جامع درباره محصول و مشاوره مفیدی به شما می دهند، مثلاً چه مدل هایی از انگشتر الماس مناسب نامزدی، عروسی یا هدیه سالگرد ازدواج هستند. قانون 4Cs و اهمیت دقت به آن در خرید جواهربا توجه به اصطلاحات پذیرفته شده در حیطه جواهرات، الماس بر اساس قانون 4Cs ارزیابی و درجه بندی می شود. این نماد به 4 ویژگی اصلی سنگ الماس اشاره دارد:

• وزن (قیراط)

• خلوص (پاکی)

• برش

• رنگ

انگشتر زنانه و مردانه الماس ساعتچی

شفافیت یک الماس با عدم وجود انواع ناخالصی ها و ریز ترک ها در ساختار داخلی کریستال آن مشخص می شود. هرچه پاکتر باشد قیمت بالاتری دارد.

با استفاده از یک ذره بین استاندارد (لوپ گوهرشناسی)، ناخالصی ها را می توان در سنگ الماس به راحتی  مشاهده کرد و تشخیص داد.گرانترین برش، برش کلاسیک گرد (Round) است.

نوع تراش در شناسنامه همراه الماس مشخص شده است. طبق مشخصات استاندارد تراش الماس، هنگام برش الماس از نوع برش گرد، با 57 وجه (سنگ های بزرگ) یا 17 وجه (سنگ های کوچک) استفاده می شود.وزن (قیراط) پارامتر تعیین کننده دیگری است. حداکثر وزن یک الماس کوچک 0.29 قیراط، یک الماس متوسط ​​0.99 قیراط و یک الماس بزرگ بیش از 1 قیراط است.

چه سایزی از انگشتر الماس مناسب انگشت شماست؟

انتخاب انگشترالماس مناسب

در خرید انگشتر الماس و جواهر، اندازه بودن یا سایز بودن حلقه انگشتر با انگشت مورد نظر شما بسیار حساس و مهم است. شما باید قبل از خرید حلقه یا انگشتر جواهرتان از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر، اندازه گیری های لازم را انجام دهید و نتایج آنها را به مشاور یا مسئول فروش در فروشگاه آنلاین طلا و جواهر گزارش دهید. دایره ای که دور انگشت شما را احاطه می کند باید آزادانه از مفصل انگشت عبور کند و محکم در جایگاه خود بر روی انگشت قرار گیرد.

طول دایره را بر حسب میلی متر به کارشناس بگویید، او مطابق فرمول محاسبات لازم را انجام داده و اندازه محصولی را که برای شما مناسب است به شما می گوید.

مسیر درست در انتخاب انگشتر الماس نامزدی

انتخاب انگشترالماس

انتخاب انگشترالماس برای خواستگاری یا نامزدی از یک دختر خانم جوان و زیبا، باید بسیار جدی گرفته شود. به هر حال، زیبایی این مراسم تا حد زیادی به دریافت پاسخ مثبت از طرف مقابل بستگی دارد که آیا مرد جوان پاسخ مثبت مورد انتظار را دریافت می کند؟

رد و بدل کردن جواهرات نامزدی فقط اجرای یک سنت نیست. امروزه دختران جوان از شریک آینده خود انتظار دارند که تنها نگرش رسمی به این مراسم نداشته باشند و با نگاه حساس و توجه خاصی به این هدیه نگاه کند و نظر و سلیقه او را در درجه اول قرار دهد.

حلقه جواهری که با عجله و بدون توجه و رویکرد تحلیلی خریداری شود، ممکن است در ظاهر دختر خانم را خشنود کند، اما این احتمال جدی وجود دارد که متناسب با اندازه انگشت او نباشد، یا خیلی ارزان به نظر برسد، و او خرید چنین هدیه ای را به عنوان اقدامی بی تفاوت نسبت به یک واقعه مهم در زندگی قلمداد خواهد کرد. و این می تواند دلیل مادام العمر برای یک حس بد یا اختلاف زوجین شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، یک داماد آینده نگر و دقیق باید در خرید حلقه نامزدی به این نکات دقت کند:

از آنجا که هزینه های جشن عروسی در پیش است، خرید انگشترالماس یا حلقه نامزدی الماس، گران قیمت و سنگین ضروری نیست.. اینکه کدام حلقه را برای خواستگاری از دختر جوان انتخاب کنید، به سلیقه او بستگی دارد.

با یک نگاه در جواهرات مورد استفاده دختر زیبا، متوجه خواهید شد که او چه سبکی از جواهرات را ترجیح می دهد. اما به یاد داشته باشید که شما نه تنها یک انگشترالماس نامزدی جواهر خریداری می کنید، بلکه با این انتخاب، دیگر اکسسوری های جواهر دختر جوان را معنی می دهید و باید در تطبیق و همنشینی آنها در کنار هم دقت کافی را داشته باشید. این توجه و ارزشی که شما در تهیه هدیه ای ارزشمند می گذارید مطمئناً آن را دلنشین و دوست داشتنی می کند.

طرح هایی که برای یک حلقه نامزدی نامطلوب هستند:

حلقه نامزدی رینگ

طرح هایی مانند: (جمجمه، قلب سوراخ شده توسط یک پیکان، و غیره)

اشکال حیوانی (عنکبوت، لاک پشت، مار، عقرب)

  • تم زودیاک
  • نمادهای مذهبی

طرح هایی که همیشه مورد توجه و دوست داشتنی هستند:

• ترکیبی از نوارهای درهم تنیده طلا در رنگ های مختلف (سفید و رزگلد، سفید و زرد، زرد و صورتی)

• یک حلقه از فلزی گرانقیمت با یک نگین کوچک از سنگ های قیمتی رنگی، که مطابق با رنگ چشم دختر جوان است (زمرد، توپاز، فیروزه، یشم، کوارتز دودی و …)

• حلقه نازک با درخشش سنگ زیرکونیا، یاقوت زرد یا یاقوت کبود.

• حلقه صاف به ضخامت 4/5 میلی متر با نگین های برلیان که به صورت پراکنده با نظمی خاص طراحی و چیده شده اند.