نحوه انتخاب گوشواره برای کودک

جواهرات کودک و روش صحیح خرید گوشواره برای دختر جوان وانتخاب صحیح جواهرات با توجه به موارد استفاده و افرادی که آنها را می پوشند در صفحات وبلاگ ساعتچی، جالب ترین چیزها در مورد دنیای جواهرات، مد، سبک های جواهرات و آموزه هایی در روش های صحیح استفاده از آنها را می آموزید.

نحوه انتخاب گوشواره برای کودک

اولین گوشواره هایی که والدین مهربان به یک دخترمی دهند باید با دقت زیادی انتخاب شوند. انتخاب گوشواره برای دختر، نه تنها جنبه زیبایی خرید، بلکه توصیه های پزشکی و محدودیت های سنی نیز باید در نظر گرفته شود.

خاص بودن محصولات جواهرات کودکان نیاز به انتخاب دقیق مواد، طرح، نوع قفل و وزن محصول دارد.از لحظه تولد تا عمل سوراخ کردن گوش ها، حداقل یک سال باید بگذرد. لازم است که این روش در سالن های خاص و یا توسط افراد متخصص انجام شود، جایی که مطابقت بی عیب و نقص با استاندارد های بهداشتی و تضمین شده دارد.

گوشواره میخی کودکانه

امروزه پیرسینگ بدون درد با وسیله ای مانند اسلحه بادی که با گوشواره مخصوص کودکان به شکل گل میخی و استریل، انجام می شود. برای ساخت اولین گوشواره های دائمی (از لحظه سوراخ شدن)، از آلیاژ استاندارد از نظر علم پزشکی استفاده می شود. طی دو ماه، درمان منظم زخم تا بهبود کامل لازم است. پس از ایجاد سوراخ، می توانید گوشواره های با طرح قلاب متفاوت خریداری کنید.

طرح جواهرات کودک

هنگام انتخاب مدل های جواهرات و گوشواره برای کودک چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

خاص بودن جواهرات کودک نیاز به انتخاب دقیق مواد، طرح، نوع قفل و وزن محصول دارد:

1. مواد سازنده جواهرات کودک

گزینه های قابل قبول آلیاژ های نقره و آلیاژ های جواهرات با منشإ اروپایی (طلا با عیار پائین) هستند. طلای با عیار بالا می تواند در کودک واکنش آلرژیک ایجاد کند. هنگام خرید، حتماً از فروشنده گواهی کیفیت محصول مناسب کودک بخواهید. در اولین علائم هشدار دهنده (قرمزی لوب گوش و تورم)، گوشواره ها باید برداشته شوند.

گوشواره میخی کودکانه

2. طرح جواهرات کودک

ویژگی های لازم در طرح گوشواره کودکان، صاف بودن سطح، عدم وجود عناصر آسیب زننده تیز و قفل های قابل اعتماد و راحت در محصولات است. یک پیش نیاز برای انتخاب گوشواره کودک، وزن سبک است، عملاً بی وزنی گوشواره برای جلوگیری از کشیدن لوب گوش بسیار مهم است.

گوشواره میخی کودکانه

3. نوع قفل جواهرات کودک

از الزامات قفل جواهرات کودک، قابلیت اطمینان در نصب، سهولت در باز کردن و درآوردن گوشواره، عدم وجود زائده در قفل و گیر نکردن به لباس است. بهترین گزینه ها قلاب و حلقه فرانسوی، گوشواره های مینیاتوری کنگو، گل میخ و قفل های انگلیسی است.

 نحوه انتخاب گوشواره برای کودک

هنگام انتخاب گل میخ ها، باید میزان تیزی انتهای میخ را بررسی کنید. برای جلوگیری از خراشاندن پوست، بسیاری از تولیدکنندگان گوشواره های کودکان را با میخ هایی که نوکشان گرد شده می سازند. در چنین حالتی حتی می توان کودک را با گوشواره خواباند.

برای دختران کوچک با شخصیت فعال، خرید گوشواره گل میخ با یک قفل پیچ راحت تر است. با این کار می توانید از گم شدن احتمالی جواهرات در هنگام بازی در فضای باز جلوگیری کنید. خرید گوشواره با آویز های تزئینی برای یک دختر کوچک نامطلوب است.

انواع مدل های جواهرات کودکانه موجود در بازار

علاوه بر گزینه های کلاسیک برای مدل های کودکان که به سادگی یک کپی کوچک از گوشواره های بزرگسالان است، امروز ست های جواهرات دخترانه ویژه ای برای دختران کوچک در بازار وجود دارد.

  1. جزئیات حیوانی (خرس، اسم حیوان دست آموز، بچه گربه)
  2. عناصر گیاهی (گل، برگ، سیب، هندوانه، توت فرنگی)
  3.  حشرات (پروانه ها، کفشدوزک ها)
  4. اسباب بازی ها و اشیا (چتر، توپ، ستاره).
  5.  نماد های بازی (شکلک ها، شخصیت های کارتونی) غالباً چنین شکل های موضوعی بر روی پایه فلز گران بها با مینا کاری رنگی اعمال می شوند.

ست های جواهرات دخترانه

نحوه انتخاب گوشواره برای دختر جوان

اگر تصمیم دارید هدیه ای برای یک دختر جوان تهیه کنید، یک جفت گوشواره زیبا و ظریف یک انتخاب عالی است. سعی کنید طرح انتخاب شده را با سلیقه و ترجیحات صاحب آینده، سطح ثروت و  وضعیت اجتماعی او مطابقت دهید.

معیار های اصلی انتخاب هنگام انتخاب گوشواره

هنگام انتخاب گوشواره، قوانین کلی آماده سازی برای خرید ست جواهر و خصوصیات فردی را که جواهر را برای او در نظر گرفته اید، مد نظر داشته باشید.

شما باید بدانید:

  1.  آیا گوش های دختر سوراخ شده است یا خیر؟
  2. چه سبکی از لباس و اکسسوری را ترجیح می دهد (ورزشی، اشرافی، رومانتیک، سنتی و … ) ؟
  3. کدام سنگ قیمتی مورد علاقه او است؟
  4. دختر جوان در زندگی روزمره بیشتر از چه مدل مویی استفاده می کند، چگونه مو های خود را در روزهای تعطیل آرایش می کند؟
  5. او چه نوع مدل صورتی دارد (گرد، کشیده، بیضی، ذوزنقه ای، مثلثی و …) ؟

برای کسانی که لاله گوش آنها سوراخ نشده است، می توانید گوشواره هایی با طرح یا گیره های خاص انتخاب کنید.

 نحوه انتخاب گوشواره برای دختر

گل میخ را می توان برای سوراخ کردن در آینده نیز خریداری کرد.یک دختر جوان، عاشق سبک اسپرت (با موی کوتاه) بهتر است گوشواره های کوچک و بدون آویز خریداری کند.

یک شکل هندسی، یک بافت صاف و بدون زواید، یک قفل ظریف و محکم و البته نامحسوس داشته باشد.دختران مدرن و عاشق سبک های پیشرفته، با سبک زندگی امروزی، گوشواره های الماس را ترجیح می دهند.

اگر می خواهید تأثیر مناسبی ایجاد کنید و دختر جوان را راضی کنید، بی خیال این نکته نباشید ولی شما باید بدانید که چه طرح گوشواره ای را انتخاب کنید.