ست جواهراتی که هر خانمی باید داشته باشه

همانطور که برخی از پوشاک برای هر خانمی باید در کمد لباس خود وجود داشته باشد، ست جواهرات کلاسیک و البته مدرنی نیز وجود دارند که ظرافت خاصی را به لباس خانم ها می بخشند. با خواندن این مطلب و اینکه هر خانمی چه نوع ست جواهراتی باید داشته باشد، به راحتی می توانید نیم ست یا ست جواهر متناسب با استایل و نحوه زندگی تان را انتخاب کنید.

گردنبند با سنگ های قیمتی

چرا خانم ها به پوشیدن ست جواهرات علاقه دارند؟

1. زنان برای نشان دادن شخصیت خود ست جواهرات می پوشند

یک زن بالغ معمولاً آرزو دارد که دیده شود، نه به عنوان بخشی از کل، بلکه به تنهایی و کاملاً منحصر به فرد. جواهرات منحصر به فرد یا جواهراتی که به روشی منحصر به فرد پوشیده می شوند، چیزی است که می تواند او را متمایز کند و علامت تجاری مورد علاقه او و سبک او را به نمایش بگذارد. ست های جواهر سفارشی، آهنربایی برای زنانی است که می خواهند منحصر به فرد باشند.

2. زنان برای یادآوری مناسبت های خاص ست جواهرات می پوشند

اکثر خانم ها وقتی ست جواهر عروسی را به آنها هدیه بدهید، تا آخر عمر از آن استفاده می کنند. همینطور حلقه های ازدواج، با این فرض که فاصله شما از هم خیلی شود، که البته ما امیدواریم این اتفاق نیافتد، می تواند نشانه ای از ارتباط و پیوند صمیمی شما باشد و یادآور زیباترین مناسبت زندگی شما.

در این مقاله، ما طیف وسیعی از سبک‌ها از انواع نیم ست هایی که هر خانمی باید داشته باشد را معرفی می کنیم، از ظرافت طراحی های کلاسیک گرفته تا سبک آرت دکو تا جواهرات مدرن عجیب و غریب، می تواند در هرکدام از این نیم ست ها گنجانده شود، امیدواریم مورد توجه اکثر خانم ها باشد.

چرا خانم ها به پوشیدن ست جواهرات علاقه دارند؟

انواع ست جواهرات که هر خانمی در مجموعه جواهرات خود به آن احتیاج دارد

مجموعه ای از اکسسوری جواهرات متشکل از گوشواره، زنجیر و آویز به همراه یک حلقه، دستبند، ست جواهر نقره، ست جواهر مروارید و حتی سنجاق سینه و انگشتری زیبا از جواهر، یک مجموعه نسبتاً کامل از جواهرات است که هر خانمی باید داشته باشد. در اینجا شما را با چند ست زیبا از جواهر آشنا می کنیم که هر خانمی بهتر است داشته باشد. در اینجا چند ست زیبا را عنوان می کنیم.

حلقه و انگشتر زنانه

1. ست جواهرات عروسی

شاید بی راه نباشد اگر بگوییم، مهمترین و ماندگار ترین ست جواهر برای هر خانمی، ست جواهر عروسی است. خرید این ست به دلیل خاطره مهمی که با رنگ و بوی عشق دارد، همیشه ماندگار و مهم است. این ست در انواع سبک ها و مدل ها ارائه می شود که با در نظر گرفتن توان مالی و سلیقه زوج جوان خریداری می شود. از انواع سنگ های جواهری می توان در این ست استفاده کرد، که البته در کنار الماس به زیبایی می درخشند. زمرد، یاقوت کبود و یاقوت قرمز می توانند در یک ست جواهرات عروس وجود داشته باشند.

2. ست ساعت شیک با دستبند

یک ساعت به شما این امکان را می دهد که زمان را با احتیاط بررسی کنید. زنی که از ساعت مچی زیبایی استفاده می کند اعتماد به نفس، پیچیدگی و سازماندهی را به شما منتقل می کند. او کسی است که می توانید به او اعتماد کنید. بهترین و مهمترین کار این است که ساعت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. در کنار ساعت ها دستبند هایی مد روز می توانند به صورت ست های هیجان انگیز جلوه ای خاص داشته باشند. بسیاری از سبک های شگفت انگیز برای انتخاب وجود دارد: دستبند های طلا متناسب با رنگ ساعت، دستبند بند چرمی، و انواع مختلفی از دستبندهای طلا با نگین های سنگ و جواهر. کاربردی بودن، زیبایی و کارکرد یک ساعت مچی خوش دست را نمی توان انکار کرد و البته زیبایی آن با دستبند ستی که کنارش قرار می گیرد، چند برابر می شود.

3. ست جواهرات نقره

ست جواهر نقره، انگشتر های زیبا، زنجیرها و گوشواره های ساخته شده از نقره، یک مدال و همچنین موارد دیگری از زیورآلات ساخته شده از نقره در کنار مروارید، فیروزه، مرجان ها و دیگر سنگ های نیمه قیمتی، جواهرات مناسبی برای هر خانمی خواهند بود.

4. ست جواهرات با سنگ های قیمتی

خانم های متأهل می توانند از هر نوع سنگ قیمتی در ست جواهر خود استفاده کنند. دستبند از طلا یا نقره، مزین به سنگ های قیمتی و برلیان (می تواند از چند نوع فلز ساخته شود). یک رشته مهره بعنوان گردنبند، ساخته شده از سنگ های قیمتی، که زیبا می شود اگر سایه چشم با رنگ سنگ قیمتی مطابقت داشته باشد.

5. ست گوشواره های آویز جواهر و گردنبند جواهر

گوشواره های آویز جواهر، متناسب با فرم صورت که در انواع مختلفی وجود دارند، می توانند انتخابی خاص برای هر خانم زیبا پسند باشند. گوشواره های آویز بلند برای خانم هایی که گردن کشیده ای دارند بسیار زیبا به نظر می رسند و بهتر است نوع آرایش موها صاف باشد. این گوشواره های زیبا را با آویز یا گردنبندی که کنارش استفاده می کنید، می توان ست کرد.

ست جواهری زیبا

ست جواهری زیبا که ممکن است ست جواهر فلاور، ست جواهر مروارید یا ست جواهر عروسی باشد. ست جواهر نقره، انگشتر های زیبا، زنجیرها و گوشواره های ساخته شده از طلا و نقره، یک مدال و همچنین موارد دیگری از زیورآلات ساخته شده از مروارید، فیروزه، مرجان ها و دیگر سنگ های نیمه قیمتی، جواهرات مناسبی برای یک دختر جوان خواهد بود.

ست جواهر

قانون اساسی هنگام انتخاب جواهرات

هرچه کمتر بهتر. بعضی اوقات فقط یک جواهر می تواند جلوه ای خیره کننده ایجاد کند. اگر جواهرات شما بزرگ است، بهتر است یکی باشد: به عنوان مثال، یک دستبند یا گوشواره بزرگ با سنگ های درشت.

زیورآلات بزرگ و براق در کنار لباس های ساده و یکرنگ به بهترین شکل به نظر می رسند و بخصوص اگر با لباس های سفید یا مشکی بپوشید، این ست جواهر با لباس، بسیار مناسب است.

جواهرات بزرگ علامت این است که صاحب آنها هنرمند است، اگر از نظر شغلی هنرمند نباشد، از نظر روحیه، روح هنرمندی دارد.

جعبه ست جواهر دخترانه

اگر قصد ندارید یک دستبند، بلکه چندین دستبند (یا زنجیر) بپوشید، آن ها باید در یک سبک و یک رنگ طراحی شده باشند، یا رنگ آنها باید با رنگ لباس مطابقت داشته باشد و ست جواهر با لباس چشم نوازی را ایجاد کند. اگر ست جواهرات شما با یک سنگ قیمتی بزرگ طراحی و ساخته شده است، به یاد داشته باشید، هرچه سنگ ست جواهر شما بزرگتر باشد، طبیعی تر به نظر می رسد. اکسسوری های اصلی به شما کمک می کند تا به لباس یا کت و شلوار برندتان، طعم و مزه دهید.

طبق یک قانون قدیمی، شما نباید اکسسوری های جواهرات از جنس طلا را با جنس نقره مخلوط کنید و همزمان استفاده کنید. اما بعضی اوقات قوانینی ایجاد می شود تا قوانین قدیم شکسته شود و این قانون استفاده تک است که طراحان مدرن کاملاً از آن چشم پوشی می کنند.

گوشواره و انگشتر

بنابراین، اگر می خواهید سنتی تر به نظر برسید، همزمان فقط از ست جواهر طلا یا فقط ست جواهر نقره استفاده کنید. اگر ترجیح می دهید فلزات را مخلوط کنید باید قوانین درست آن را بدانید. یک دستبند طلا با طراحی مدرن با گوشواره های نقره ای طرح سنتی یا عتیقه ترکیب نمی شود. اما چند زنجیر طلایی و نقره ای کنار هم یا زنجیرهای طلایی با آبکاری های مختلف از طیف های رنگ طلایی، ظاهری کاملاً مدرن به شما می دهند. گوشواره بیشتر از دیگر اکسسوری های جواهر توجه ما را به صورت معطوف می کند. بنابراین، مهم است که آنها را به درستی انتخاب کنید به گونه ای که درخشش سنگ یا فلز آن از جذابیت طبیعی چهره یک خانم بیشتر نشود.

اکسسوری جواهرات گوشواره حروف و نوشته

گوشواره ها با طراحی خود می توانند شکل چهره و حالت صورت را متعادل کنند. به عنوان مثال، گوشواره های گرد یا حلقه ای از نظر بصری، صورت را پهن تر نشان می دهند.بنابراین ، برای یک چهره با شکل بیضی پهن، بهتر است گوشواره های کوچک، مستطیلی، صاف یا گوشواره های دارای آویز را انتخاب کنید. برعکس، صورت با شکل بیضی کشیده، با گوشواره های بزرگ متعادل تر به نظر می رسد. زنانی که چهره بیضی متعادلی دارند از بقیه خوش شانس ترند، و قدرت انتخاب آنها در مدل گوشواره بیشتر است. در کشورهای غربی و اروپایی نیز بسته به ترکیب رنگ و سایه های پوست، رنگ چشم و موی افراد، سیستمی از جواهرات متناسب وجود دارد.

نکات مربوط به استفاده از ست جواهرات

هر خانمی برای بیرون رفتن از منزل، لباس می پوشد، رنگ کفش و لوازم آرایشی را با توجه به رنگ لباس انتخاب می کند، موهایش را متناسب با ست اکسسوری هایی که پوشیده، یا همراه دارد شکل می دهد و به طور کلی، او ظاهر منحصر بفرد خود را خلق می کند و بلافاصله با پوشیدن یا استفاده از یک اکسسوری نابجا و نامناسب همه آن هارمونی و چشم نوازی را یکباره از بین می برد! اما قوانین انتخاب جواهرات خیلی پیچیده نیست. بدون شک، ست جواهرات را باید با لباس و سایر اکسسوری ها ترکیب و هماهنگ کرد.

با توجه به انواع ست های جواهرات که معرفی کردیم و هر خانمی باید داشته باشد، به این نکته دقت داشته باشید که ست جواهراتتان را با اکسسوری های دیگر و بخصوص لباس هایتان ست کنید تا استایلی چشم نواز و دوست داشتنی داشته باشید.