جذاب ترین جواهرات برای فصل تابستان

جواهرات تابستانی با کالکشن های جدید 2021، با تغییر فصل ها سبک شما در استفاده از زیورآلات نیز تغییر می کند. فصول مختلف به شما این امکان را می دهد که قطعات مختلف از زیورآلات را امتحان کنید دستبندی که جزو جواهرات تابستانی به حساب می آید و عاشق آن هستید شاید برای پوشیدن در طول زمستان استفاده از آن غیر عملی به نظر برسد. با این وجود در فصل تابستان استقبال بی نظیری از تمامی رنگ های روشن، بخصوص رنگ های طیف آبی، صورتی و کل رنگ های سرد در انتخاب سنگ های رنگی بکار رفته در جواهرات تابستانی خواهد شد.

دستبند جواهرات تابستان

نکاتی برای انتخاب جواهرات تابستانی

حال نکاتی برای انتخاب جواهرات تابستانی شما در نظر داریم که با هم بررسی می کنیم. برای رنگ های روشن را انتخاب کنید. تابستان فصل رنگ های روشن است قرمز، زرد، نارنجی، همه این رنگ ها در طیف روشن در این فصل به خوبی کاربرد دارند. رنگ های روشن به شما حس درخشیدن در کنار نور خورشید را القاء می کنند پس شما دقیقاً مانند انتخاب رنگ لباس تابستانی، باید رنگ های روشن را برای جواهرات تابستانی انتخاب کنید. شاید تعجب کنید، “چطور می توانم رنگ های روشن را به جواهراتم اضافه کنم؟” برای این کار، می توانید حلقه های الماس و گوشواره های الماس را انتخاب کنید.

جواهرات تابستانی درخشان

الماس ها در نور آفتاب شگفت آور می درخشند و در یک آویز طلا، حتی بهتر به نظر می رسند. آویز های برلیان ظریف و درخشان برند جواهرات هاتف ساعتچی انتخابی عالی برای جواهرات تابستانی شما هستند. یک انتخاب عالی برای ست کردن با لباس تابستانی شما سنگ های قیمتی در این فصل می درخشند. شما باید رنگ ها را با استفاده از جواهرات به لباس خود اضافه کنید و چه راهی بهتر از اضافه کردن جواهرات با سنگ های رنگارنگ است.

جواهرات تابستانی

انتخاب پابند در ست جواهرات تابستانی

زمانی که لباس های نخی تابستانی با رنگ های روشن و شاد را پوشیدید، حالا زمان آن رسیده که آخرین اکسسوری های تابستانی را با لباس هایتان ست کنید. فصل تابستان مناسب برای پوشیدن صندل های زیبا و مد روز هستند. با پوشیدن صندل ها هنگام خارج شدن از خانه، برای زینت مچ پا، زیباترین اکسسوری، پابند های سنگی رنگی یا پابند های مروارید با طلای سفید یا رزگلد است. با بستن پابند های تابستانی، زیبایی صندل ها را دو چندان کنید. در این فصل، با توجه بر روی پابند های رنگارنگ و تزئین شده با سنگ های زیبا و خرید آنها، به پاهای خود درخشش بیشتری ببخشید و برای تکمیل استایل خود از آنها استفاده کنید. پابند های مروارید یا با سنگ های آبی روشن و همرنگ دریا، در کنار لباس های ساحلی در کنار دریا، از ست های دوست داشتنی تابستانی است.

انتخاب گردنبند در ست جواهرات تابستانی

با گرم شدن هوا و پوشیدن لباس ها با یقه های باز ، فرصت مناسبی برای پوشیدن گردنبند های جدید و رنگارنگ تابستانی فراهم می شود. از رنگ های متنوع و طرح های جدید گردنبند های تابستانی استقبال کنید. با طیف گسترده ای از مدل ها و سبک ها، ما توصیه می کنیم قطعاتی را انتخاب کنید که دارای مهره های چند رنگ سنگی هستند تا ذات و طبیعت بازی رنگ ها در فصل تابستان را به تصویر بکشید. خرید رشته های سنگ های رنگی، شروع خوبی برای ساخت  انواع جواهرات تابستانی و بخصوص گردنبند ها هستند اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، ممکن است دشوار باشد که بدانید از کجا شروع کنید. در این فصل، گردنبندهای بلند و منحصر بفرد “statement necklace ” که تمام توجهات را به خود جلب می کنند، با لایه های مختلف سنگ های رنگی، برای رسیدن به ظاهر عالی و متناسب تابستان، زیبا و خاص هستند. با انتخاب یک گردنبند بیانیه ” statement necklace “، با شکل نامنظم و رنگارنگ شروع کنید و زنجیر ها و آویزهای ظریف تر را اضافه کنید تا ظاهر شما کامل شود.

انتخاب گردنبند در ست جواهرات تابستانی

ترکیب های ایده ال رنگی برای دستبند های تابستان

تابستان امسال نباید همه دستبند هایی که می پوشید از جنس الماس باشد. ترکیبی از قطعات لوکس جواهرات با مدل های مهره ای ارزان قیمت تر و رنگ های شاد تابستانی را امتحان کنید. سعی کنید دستبند ها و ساعت های مورد علاقه خود را با رشته ها و سنگ های رنگارنگ ست کنید تا به حس کامل بازی رنگ های سرد و شاد سنگ های رنگی، در کنار مروارید های سفید دست پیدا کنید. شاید به دلیل تنوع زیاد دستبند های مهره ای و سنگی، نمی توانید درست انتخاب کنید. فقط کافی است رنگ مهره های دستبند را با رنگ لباس تابستانی خود ست کنید، یا مکمل رنگ آن را انتخاب کنید. با پوشیدن یک سارافون نخی ساده با رنگ لیمویی، صورتی یا آبی روشن، می توانید از تعدادی دستبند های رنگی فانتزی استفاده کرده و استایلی بی نظیر داشته باشید. دستبند های مرواریدی در کنار یک شلوار جین گشاد و یک تی شرت سفید، ظاهری زیبا، تابستانی و دوست داشتنی به شما می دهند.

گوشواره های تابستانی بلند و رنگارنگ

آن دسته از شما که جسارت کافی را برای ایجاد سوراخ های بیشتر در گوشتان داشتید، امکان استفاده از گوشواره های مختلف و رنگارنگ را در فصل تابستان به دست آورده اید، و در تابستان رنگارنگ از مزایای آن در خلق استایلی زیبا، بهره خواهید برد. این گوشواره های رنگارنگ با انبوهی از اشکال منحصر به فرد و رنگ های جدید یخی یا براق، مطمئناً هر نوع ظاهری را جذاب می کنند تا ماهیت تابستان را به خود جلب کنند. جفت های بلند با سنگ های رنگارنگ، در کنار گوشواره های میخی در رنگ ها و فرم های متنوع، شما را به یک زیبایی بی مانند، در اوج گرمای تابستان خواهد رساند. نکته کلیدی در تسلط بر ظاهر بی عیب و نقص گوش ها در این فصل، این است که به طور ماهرانه، قطعات طلای سنتی خود را با قطعات مدرن و امروزی تر، ست کنید.

شما می توانید این سبک استفاده از جواهرات تابستانی را با ظاهری ساده در روز های گرم تابستان امتحان کنید تا عنصری از شگفتی را به وجود بیاورد و با همنشینی رنگ های شاد تابستانی در سنگ های رنگی، روز های بلند و گرم را میهمان خوش سلیقه گی دلچسب خود کنید.