معرفی 10 حلقه نامزدی و خاص سلبیریتی های مشهور جهان

در مقاله حلقه و انگشتر نامزدی سلبریتی های مشهور جهان قصد داریم شما را با تعدادی از گران ترین حلقه و انگشتر نامزدی سلبیریتی های مشهور جهان آشنا کنیم. افراد سرشناس و سلبیریتی های مشهور گاهی با انتخاب حلقه نامزدی تک نگین ساده برای مراسم ازدواجشان سنت شکنی کردند ولی این حلقه های ساده نگین های بزرگی از الماس و دیگر سنگ های قیمتی دارند که به طرز بسیار زیبا و با شکوهی طراحی و ساخته شده اند.

حلقه و انگشتر نامزدی سلبریتی های مشهور جهان

1. حلقه نامزدی جنیفر لوپز

این حلقه نامزدی که توسط الکس رودریگز به او هدیه کرد، یک الماس امرالد کات به وزن 16 قیراط و ارزش 1.8 میلیون دلار است و با وزن و ارزش بالای الماس کار شده بر روی آن از زیباترین جواهرات شناخته شده است. ستاره بیس بال با یک انگشتر در حدود 15-20 قیراطی بر روی یک نوار پلاتینی که 5 میلیون دلار برآورد شده بود پیشنهاد ازدواج داد.

حلقه نامزدی تک نگین ساده الماس جنیفر لوپز(Jennifer Lopez)

2. حلقه نامزدی کیم کارداشیان

انگشتر نامزدی کیم کارداشیان از کانیه “kanye west”، چیزی در حدود 4 میلیون دلار خیره کننده بود وقتی که او آن را در اکتبر 2013 به او ارائه کرد.

حلقه نامزدی کیم کارداشیان

3. حلقه نامزدی هایلی بالدوین

این حلقه نامزدی توسط جاستین بی اب به هایلی بالدوین داده شد. این حلقه نامزدی تک نگین ساده با یک الماس بیضی شکل، 6 تا 10 قیراطی، طراحی و ساخته شده توسط شرکت Solow & Co در دستان هایلی بالدوین به زیبایی می درخشد.

حلقه نامزدی تک نگین ساده الماس هایلی بالدوین

4. حلقه نامزدی آریانا گرانده

Ariana Grande-Butera ، خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. گراند در بوکا راتون ((Boca Raton، فلوریدا (Florida) متولد شد و کار خود را از 15 سالگی در نمایش موزیکال 13، سال 1387، در برادوی (Broadway) آغاز کرد. او به خاطر بازی در نقش Cat Valentine در مجموعه تلویزیونی Nickelodeon، (series Victorious and Sam & Cat ) به شهرت رسید. حلقه نامزدی تک نگین ساده او با توجه به کیفیت الماس سه قیراطی اش قیمت تقریباً 100.000 دلار دارد.

حلقه نامزدی تک نگین ساده الماس زیبای آریانا گرانده

5. حلقه نامزدی دمی لواتو

نامزد او مکس اریچ یک الماس با تراش امرالد کات، که دو الماس ذوزنقه ای در کنار آن قرار دارند که این الماس حدود 1 میلیون دلار تخمین زده می شود به دمی لواتو هدیه داد. دمی لواتو خواننده، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. که پس از حضور در مجموعه تلویزیونی کودکان Barney & Friends ، برای بازی در نقش میچی تورس (Mitchie Torres) در فیلم تلویزیونی موزیکال کمپ راک (Camp Rock) و دنباله آن Camp Rock 2: The Final Jam به شهرت رسید. گرچه انگشتر الماس دمی لواتو جزو حلقه نامزدی تک نگین ساده نیست ولی با این حال شکوه و سادگی خود را به طرز چشمگیری به رخ می کشد.

حلقه نامزدی دمی لواتو

6. حلقه نامزدی کاردی بی

Belcalis Marlenis Almánzar ، معروف به Cardi B، خواننده رپ، ترانه سرا و بازیگر آمریکایی است. او در منهتن متولد شد و در برانکس، شهر نیویورک (Bronx, New York) بزرگ شد، با کسب محبوبیت در Vine و Instagram به یک چهره مشهور اینترنتی تبدیل شده. نامزد او افست یک الماس اشک مانند به وزن هشت قیراط به قیمت 500.000 دلار به او داد. حلقه نامزدی تک نگین ساده او از ارزشمندترین جواهرات ساخته شده تا کنون است.

حلقه نامزدی تک نگین ساده الماس زیبای کاردی بی

7. حلقه نامزدی اسکارلت جوهانسون

Scarlett Ingrid Johansson بازیگر و خواننده آمریکایی است. او پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال های 2018 و 2019 بود و چندین بار در لیست مشهور 100 Forbes حضور داشته است. فروش فیلم های وی بیش از 14.3 میلیارد دلار در سراسر جهان داشته است و یوهانسون را به نهمین ستاره پردرآمد تمام ادوار تبدیل کرده است. نامزد او کالین جوست یک الماس بیضی شکل که به قیمت 400،000 دلار تخمین زده می شود به او داد. حلقه نامزدی تک نگین ساده او با الماس بیضی شکلش اوج شکوه جواهر سازی را به تصویر می کشد.

حلقه نامزدی الماس اسکارلت جوهانسون

8. حلقه نامزدی پاریس هیلتون

وارث هتل در ژانویه 2018 نامزدی خود را با کریس زیلکا”Chris Zylka” اعلام کرد و حلقه ای با الماس بزرگ 20 قیراطی به ارزش تقریبی 2 میلیون دلار دریافت کرد. هیلتون قبلاً در سال 2005 با پاریس لاتسیس”Paris Latsis” نامزد کرد. او با یک جواهر 24 قیراطی پیشنهاد ازدواج داد که هیلتون آن را به نفع قربانیان طوفان کاترینا به حراج گذاشت.

حلقه نامزدی زیبای پاریس هیلتون

9. حلقه نامزدی سیارا

انگشت حلقه سمت چپ سیارا که با حلقه های نامزدی گران قیمت تزئین شده، نشان دهنده تلألؤ الماس عظیمی از راسل ویلسون است که ارزش آن بین 2 تا 2.5 میلیون دلار است. این خواننده در دوران نامزدی قبلی خود با خواننده رپر Future ، یک سنگ غول پیکر مشابه داشت، اما تصور می شد که این گوهر 15 قیراطی فقط 500000 دلار ارزش داشته باشد.

حلقه نامزدی سیارا

10. حلقه نامزدی کاترین زتا جونز

با توجه به اینکه عروسی کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس “Michael Douglas” در دسته گرانترین عروسی های ما تا به امروز جایگاهی کسب کرده اند، طبیعی است که حلقه گرانقیمت فرد لیتون بازیگر زن با یک میلیون دلار جایگاه مشابهی دریافت کند. داگلاس برای همسر خود یک الماس 10 قیراطی و ست مارک دار انتخاب کرد.

حلقه نامزدی کاترین زتا جونز

در این مقاله حلقه نامزدی سلبریتی های مشهور را معرفی کردیم این جواهرات بی نظیر با قیمت بسیار بالایی که دارند، در دستان افراد سرشناس، نمونه هایی از الماس های بزرگ با کیفیت عالی را به نمایش می گذارند که در نوع خود بی نظیر هستند، گنجینه ای بی نظیر از بهترین الماس های تراش خورده در دنیا.