از گذشته و درست از زمان گرد هم آمدن مردم و تشکیل جامعه و مبادله ایده ها و تجارب فرهنگی در زمینه خلاقیت در طلا و جواهرسازی ، همه چیز تغییر کرده است تا زمینه همزیستی مسالمت آمیز بین خلاقیت در طلا و جواهرسازی  مدرن و کلاسیک را که پیشگامان تصورات آوانگارد و سنتی هستند، ایجاد کند.

گردنبند با خلاقیت در طلا و جواهرسازی

توسط طرح ها و ایده های پیتر هنسلدر (Peter Henselder) ، بسیاری از تولیدکنندگان جواهرات آلمانی ایده های خیره کننده ای برای طراحی همراه با سطحی خاص از نظرکیفیت دارند که حتی پیچیده ترین و مشکل پسندترین سلیقه ها را نیز تأمین می کند.

با این حال، برخی از مناطق جهان، ایده های بسیار خاصی در مورد اینکه چه جواهراتی باید طراحی و تولید کنند، داشته و دارند.

IsabelleFa زنجیر های بازو و گردن

IsabelleFa از ایزینگن در نزدیکی Pforzheim ، از معدود متخصصانی است که زنجیرهای گرانبها را با دست تولید می کند و قطعات بی نظیری را با کیفیتی که می توانید در جزئیات مختلف آن مشاهده کنید، ارائه می دهد. IsabelleFa زنجیر های بازو و گردن را در سطح کیفیت بسیار بالایی کار می کند.

این متخصص توانمند بین المللی بر این عقیده است که خلاقیت در طلا و جواهرسازی  در راه رشد و کمال خود خواهد بود، و این در حالی است که خلاقیت در طلا و جواهرسازی  کلاسیک هنوز هم بعد از مدتها مورد تقاضا هستند.

طراحی خلاقانه انگشتر طلا

IsabelleFa یک خط تولید از کارخانه تولید کننده ماسنر است که توسط Emil Mössner در سال 1955 ساخته شده است.

پسر بنیانگذار شرکت هانس گئورگ (Hans-Georg) و همسرش ایزابل، مدیریت شرکت را در سال 1988 به عهده گرفتند و اصول اساسی مانند دقت کارگر و عشق به دقت در جزئیات را دوباره تأیید کردند، و نهایت به کمال و نوآوری پرداختند. امروزه این خط تولید از جایگاه یک شرکت برتر و مطرح خلاقیت در طلا و جواهرسازی  برخوردار است.

خلاقیت در طلا و جواهرسازی و بانوی حلقه ها

انگشنر طلا  با طراحی خلاقانه

آنجلا هوبل (Angela Hübel ) جای خود را با خلاقیت در طلا و جواهرسازی  با یک شرکت تولیدی که به طور سفارشی و بصورت شخصی ساخته شده، مطرح کرد.

"بانوی حلقه ها" به مظهر شکل های مجسمه سازی آیکونکلاستیک (iconoclastic) به خلاقیت در طلا و جواهرسازی  تبدیل شده است و در واقعیت، موفقیت او نشان می دهد که زنان دیگر منحصراً به ارزشهای تزئینی یا مادی گرایش ندارند، اما می توانند پوشیدن جواهرات را راهی برای رسیدن به آن بدانند و این قطعات را با شخصیت و فرم استایل بدن خودشان مطابقت دهند.

انگشتر طلا آلمانی

مجموعه آنجلا هوبل متشکل از 120 مدل از مدلها و طراحی های جدید است که هر کدام با یک قدرت رسا و فوق العاده دیده می شود و خودنمایی می کند، و در نتیجه یک فرایند با تفکری توسعه یافته در طراحی به قطعه ای اینچنین خاص تبدیل شده است.

انگشتر طلا سفید با عقیق مجموعه آنجلا هوبل

نوآوری موجب موفقیت کشور آلمان در فروش طلا و جواهر و خلاقیت در طلا و جواهرسازی ، همراه با فروشگاه های مطرح در ایالات متحده و خاور دور شده است، به این معنی که مدتهاست که دیگر به عنوان یک کالای داغ یا محبوب شناخته نمی شوند.

پیام سازندگان جواهرات مدرن این است که پوشیدن جواهرات غیرمعمول بسیار سرگرم کننده است.

نمایشگاه های طلا و جواهر با راه اندازی غرفه های بسیار در کل مناطقی که می توانید جواهرات "ساخت آلمان" را پیدا کنید، به عنوان یک لرزه نگار برای توسعه خلاقیت در طلا و جواهرسازی  این کشور عمل می کنند.

ست جلقه و پشت حلقه طلا سفید

جورج بانز، توسعه دهنده و بنیانگذار خلاقیت در طلا و جواهرسازی  برند بانز، راه خود را با طراحی و ساخت جواهرات خاص این برند، بدون نقص و اشتباه و در طرح های غیر معمول، از زبان بانز به زبان خاص جواهرات، دنبال می کند.

نمونه های بخصوص از این دسته از جواهرات با خلاقیت در طلا و جواهرسازی  بانز، ، زمانی تولید شدند که او فلز پلاتین را برای تولید جواهراتش استفاده کرد. او چنان علاقه وافری به این فلز ارزشمند سفید با هاله مدرن فلزی اش پیدا کرد، که تولیداتش عاشقان جواهرات را خیره می کند.

ساعت از مجموعه Bunz Montres"

بونز در زمینه های دیگر نیز تقریباً همیشه نوآور بود. او با برش های خارق العاده بر روی الماس کار می کند، سنگ های مصنوعی ساخته شده توسط انسان را در طرحهایش بکار می برد و طرح های جذابی را با تنظیمات سنگهای مختلف، ایجاد می کند.

با اینحال، این طراحی ها همراه با فلز پلاتینیوم است که بونز با ایده ها و طراحی غیر معمول، آنها را هماهنگ می کند. وی ضمن ایجاد محبوبیت دوباره این فلز، که 29 سال پیش برای ساخت جواهرات کشف شده بود، از طرح مستقل خود برای پیشرفت در سبک جواهرات مدرن استفاده کرده است.

مجموعه های مختلفی مانند: "Bunz Montres" برای ساعت ها و مجموعه "Décoart by Bunz" از مجموعه های با کیفیت جواهرات این برند مطرح است.

جورج بانز طراح خلاق طلا و جواهر آلمانی

مالک کارخانه زنجیره ای با خلاقیت در طلا و جواهرسازی  مستقر در شهر Pforzheim آلمان، اوژن شوفر(Eugen Schofer)، نشان داده است که بیش از 100 سال سابقه طولانی و تفکر نوآورانه و امروزی، لزوماً نباید با یکدیگر درگیر شوند و در مقابل هم قرار گیرند.

خلاقیت در انگشترهای طلا و جواهرسازی

خلاقیت در انگشترهای  طلا و جواهرسازی

یک خط تولید پیشرفته با تکنولوژی پیشرفته و تولیدات سنتی است که به 120 کارگر واجد شرایط خود اجازه می دهد تا دائماً با ایده های جدید و خلاقانه و بکارگیری طلا، پلاتین، نقره استرلینگ و تیتانیوم، طراحی ها و تولیدات خلاقانه ای ارائه دهند.

انگشتر طلا

 این کارخانه همچنین گردنبندها یا بندهای ساعت را، به عنوان محصولات ویژه برای مارک های مختلف با خلاقیت در طلا و جواهرسازی  بین المللی تهیه می کند. امروزه حدود 85 درصد محصولات آنها صادر می شود.

شوفر نه تنها مسافرت های زیادی انجام می دهد، بلکه در همه بازارها و نمایشگاه های برجسته بین المللی نیز فعال است. آنها حتی دفتر فروش خود را در دبی دارند و محصولات ساخت دست خود را در یک سرمایه گذاری مشترک در مالزی تولید می کنند.

تولیدات جواهرات هاینریش و دنزل

تولیدات جواهرات هاینریش و دنزل (Heinrich + Denzel jewelry) نه تنها راه جواهرات پلاتین در آلمان را نشان می دهد، بلکه  این روزها آنها نیمی از فروش خود را با کشورهای خارجی انجام می دهند.

آنها در سال 1984 در رادولفزل، در دریاچه کنستانس مستقر شدند و از آن زمان با جواهرات منتخب خود در شهرهای بزرگ جهان، در نمایشگاههای مختلفی شرکت داشتند و روابط تجاری منظم و خلاقیت در طلا و جواهرسازی  بین المللی دارند.