با بازخوانی داستان موفقیت طراحی در بزرگترین نمایشگاه جواهرات اتحادیه اروپا، یعنی نمایشگاهInhorgenta Europe در مونیخ، می توانید تعریف کاملی از این داشته باشید که  فروش طلا و جواهرات آلمانی با طراحی خلاقانه و برگرفته از روحیه مردمان این سرزمین، چگونه قابل توجه شده اند.

نمایشگاهInhorgenta Europe

شرکت کنندگانی که در این نمایشگاه خواهید یافت، نه تنها تأمین کنندگان مشهور با شرکتهای تأسیس شده و معتبری هستند، بلکه بیش از 300 تأمین کننده محصولات منحصر بفرد، از طلافروشان گرفته تا تولیدکنندگان و طراحان مشهور این کشور را شامل می شوند. 

آنها در سال 2004 چیزهای زیادی در زمینه فروش طلا و جواهرات آلمانی آموختند و تجارت پر رونقی در مونیخ انجام دادند، اگرچه شرکت های تولید کننده در زمینه فروش طلا و جواهرات آلمانی و تابع استاندارد، اغلب دچار مشکل بودند.

فروش طلا و جواهرات آلمانی در نمایشگاهInhorgenta

نمایشگاه هایی مانند نمایشگاه فروش طلا و جواهرات آلمانی مونیخ یا نمایشگاه فروش طلا و جواهرات آلمانی بازل، بسیار علاقه مند به صحنه بین المللی جواهرات هستند و Inhorgenta ( شرکت نمایشگاهی که دانش جدید و پلتفرم روند دیجیتال،

برای تبادل تعاملی صنعت بین المللی جواهرات، ساعتها و سنگهای قیمتی که در آلمان این صنعت را آگاه، الهام بخش و متصل می کند) مجموعه ای از طرح ها را برای کمک به حضور هنرمندان صنعت طلا و جواهر، برای فروش طلا و جواهرات آلمانی ایجاد کرده است. یکی از آنها ایجاد شرایط عالی برای نمایشگاه های مشترک است.

Inhorgenta نمایشگاه دانش جدید و پلتفرم روند دیجیتال،

در میان این شرکت کنندگان، مجموعه Kubik بر تولید جواهرات طلا و پلاتین و مجموعه ای از ساعتها شامل 80 مدل تمرکز دارد. ظرافت فنی همراه با طراحی فوق العاده و کار با کیفیت بالا از مشخصه های این برند فروش طلا و جواهرات آلمانی است، که منحصراً در هایدلبرگ (Heidelberg) جواهرات خود را تولید می کند.

با اینحال، گالری کوبیک، چندین سال است که به طور فزاینده ای قطعات خود را به خارج از کشور صادر می کند و "کورت کوبیک" دفاتری در ایالات متحده و ژاپن به عنوان نمایندگی فروش طلا و جواهرات آلمانی این برند دارد.

این روزها صادرات این نوع کالا از مرز 50 درصد عبور کرده و به طور مداوم در حال رشد است. کیفیت جواهرات آلمانی و طراحی غیرمعمول همراه با علاقه زیاد به جزئیات، مواردی هستند که مورد توجه بسیاری از مشتریان خارجی، تولیدات جواهرات این کشور قرار می گیرند.

شرکت Blumer

جذابیت شکل، رنگ و طرح، مشخصه بارز شرکت Blumer ، مستقر در Pforzheimو فعال در زمینه فروش طلا و جواهرات آلمانی است.

حساسیت خوب این برند نسبت به آخرین روندهای طراحی های جدید و تکنولوژی های بروز، طراحی ها و تولیداتش را بسیار خاص و قابل توجه کرده است.

این موضوع در جدیدترین مجموعه جواهراتش، با طراحی پیچیده و رنگ های خارق العاده نشان داده شده است.حلقه های جدید تولید شده، از کارخانهPforzheim ، باعث شده است که در بازار بین المللی فروش طلا و جواهرات آلمانی  ، درست مانند مجموعه زیبای سنگهای رنگی اش، موفق و مورد توجه قرار گیرد.

 فروش طلا و جواهرات آلمانی بلومر جواهراتی با مروارید

 فروش طلا و جواهرات آلمانی بلومبر جواهراتی با مروارید

آخرین کالکشنی که آنها روی آن کار کرده اند، جواهراتی با مروارید است، به این شکل که مرواریدهای زیبا و دوست داشتنی، کلکسیون خاصی را خلق کرده اند. "بلومر" همچنین کالکشن های زیبایی با طراحی جدید ایجاد می کند که مطابق با استانداردهای بالای خود اوست.

امروزه افزایش علاقه عرضه کنندگان جواهرات با طراحی خارجی، حضور آنها را در مهمترین نمایشگاه ها در زمینه فروش طلا و جواهرات آلمانی در جهان را افزایش داده است، به ویژه که حمایت دولت آلمان و سایر کشورها در این مورد بی تأثیر نبوده.

200 تا 250 از تعداد 1200 نمایشگاه خارجی، در برنامه نمایشگاه های خارجی رسمی فروش طلا و جواهرات آلمانی ، در جمهوری فدرال آلمان ثبت شده است، و در بسیاری از آنها، جواهرات و لوازم جانبی به نمایش گذاشته شده. بیش از 90٪  مشاغل کوچک از این بخش پشتیبانی و استفاده می کنند و بدون آن غالباً قادر به حل مشکلات مالی و سازمانی شرکت در نمایشگاههای خارجی نخواهند بود.

همانطور که بررسی ها نشان می دهد مشاغل کوچک با شرکت در نمایشگاه ها، مشکلات بسیار بیشتری نسبت به شرکت های بزرگ دارند، زیرا هزینه های اساسی برای ایجاد جایگاه خوب برای خود، بخش بیشتری از بودجه موجود آنها را تشکیل می دهد، و این مورد، نشان دهنده دانش فنی و بازاریابی مناسب در زمینه فروش طلا و جواهرات آلمانی  نیست.

مجموعه Vendetta

مجموعه Vendetta، پیام رسانان هیجان انگیز احساسات شما، از فروشگاه تولید الماس Gebrüder Schaffrath ، مستقر در هاناو Hanau)) ، این کالکشنها از این مجموعه، ادای احترام به فوق العاده ترین داستان عشق در همه زمان ها است.

این مجموعه هیجان انگیز، لحظات جادویی عشق بین رومئو و ژولیت را به تصویر کشیده است. انگشترها با طلای سفید 18 عیار یا پلاتین، با الماس با برش باگت طراحی و ساخته شده اند و هدیه ای مناسب و زیبا برای دو قلب عاشق هستند.

الماس ها با برش پرنسس و به طور کلی 8.94 قیراطی برای انگشتر طلای سفید یا پلاتین کار شده اند. سنگهای حلقه ها، توسط گوهر تراشی مخصوص برش خورده و مناسب با انگشت شخصی که آن را سفارش داده است، تولید می شود. فروش طلا و جواهرات آلمانی از این مجموعه بسیار مورد توجه است.

انگشتر از مجموعه Vendetta

مایکل زوبل (Michael Zobel) یک طراح و تولید کننده بنام است. وی در سال 1942 در تانگر (Tanger) مراکش متولد شد، از کودکی در بارسلون  اسپانیا بود و از سال 1958 تا 1961 به کار فروش طلا و جواهرات آلمانی مشغول شد و سپس در کالج طراحی Pforzheim تحصیل کرد.

در سال 1965، او به عنوان طراح جواهرات در استودیوی هنریس دنیس (Henrys Denys) در فرانسه کار کرد. سه سال بعد به آلمان بازگشت و در كنستانس (Constance) مشغول به تجارت شد. وی سالها عضو گروه معتبر طراحان جواهرات Aspects بوده است.

تعداد بی شماری جوایز بین المللی بدست آورده است. مایکل زوبل هنر بین المللی طراحی و ساخت جواهرات را به معنای بهتر این اصطلاح ابداع و خلق کرده است. وی سالهاست که در پروژه ای تحت حمایت "یونسکو" موسوم به "راه بزرگ ابریشم – گفتگوی شرق و غرب" همکاری می کند و در سپتامبر سال گذشته به عنوان استاد دانشگاهی در تاجیکستان مشغول به فعالیت شد.

شما در گالری های بسیاری نمونه های کارهای خاص و جالب توجه مایکل زوبل را می توانید مشاهده یا خریداری کنید، چه در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، ایالات متحده یا ژاپن و از زیبایی کارهای جواهر این برند بهره مند شوید.