مجموعه ای از جواهرات Breuning ، مستقر در فروشگاه طلا جواهرات Pforzheim آلمان، با درخشش فرهنگ های عجیب و غریب شرق دور و فردیت منحصر به فردش عجیب و زیبا هستند.

طلای زرد با الماس و سیترین با هم ترکیب شده اند و یک ترکیب جذاب ایجاد کردند و این جلوه ای از لوکس بودن است که توسط این برند نشان داده می شود و زندگی را زیبا می کند.

جواهرات لوکس مدل پروانه Breuning

 فرانتس برونینگ این شرکت را در سال 1927 به همراه شش همکارش در Pforzheim تأسیس کرد و فقط بعد از گذشت ده سال، 80 کارمند داشت و اینگونه کار خود را توسعه داد.

این شرکت با خرید شرکتهای دیگر در این بخش، در سال 1967 توسعه یافته تر شد و با بیش از 700 کارمند به یکی از بزرگترین تولید کنندگان جواهرات و فروشگاه طلا جواهرات در آلمان تبدیل شده است.

امروزه، مارکوس برونینگ و برادر ناتنی اش "توماس شوبرت"  این شرکت خانوادگی را در نسل سوم خود مدیریت می کنند و همچنین یک شرکت تابعه با 500 کارمند و فروشگاه طلا جواهرات در بانکوک دارند.

فراتر از این ، Breuning شرکت خود را در ایالات متحده و دفاتر فروش و فروشگاه طلا جواهرات را در استرالیا ، سرو ، فرانسه و انگلیس حفظ می کند.

فروشگاه طلا جواهراتPforzheim  جلوه ای لوکس

فروشگاه طلا جواهرات Pforzheim

با تجربه یک قرن، تولید کننده طلا و جواهرات، Herbstrith از Pforzheim و جذابیت لوکس انحصاری محصولاتش بعنوان یک شرکت آلمانی، مهارت های خارق العاده ای کسب کرده است که همراه با خلاقیت های هوشمندانه، این مجموعه را به یک نماد بین المللی از کیفیت و منحصر به فرد تبدیل کرده است.

Herbstith مفهوم خود در باب موفقیت را با کارهایی کاملاً دست ساز و با استفاده از مواد منحصر به فرد و عالی از نظر کیفیت بیان کرده است. در این مجموعه و فروشگاه طلا جواهرات از طلای 18 عیار، پلاتین، طلای ظریف و سنگ های قیمتی با دقت انتخاب شده در تمامی کارها استفاده شده است و این بزرگترین دارایی یک تیم اصلی است که کاملاً به این چالش برانگیزترین صنایع دستی متعهد است.

همه چیز در داخل این مجموعه و کاملاً با دست ساخته می شود. این کیفیت در هنری طلایی، توجه به جزئیات و تعداد محدودی از قطعات تولید شده Goldschmith است که زنجیرها و قطعات جواهرات Herbstrith را بسیار منحصر به فرد می کند.

در فروشگاه طلا جواهرات این برند مطرح، توجه به خواسته ها و نیازهای فردی مشتری اولویت اصلی است و این مورد یکی از شعارهای این مجموعه توانمند است.

قطعات جواهرات Herbstrith

ویکتور مایر، قدیمی ترین فروشگاه طلا جواهرات در اروپا است که حساسیت خاصی بر روی سبکش دارد. از سال 1890، این شرکت مستقر در Pforzheim ، موفقیتش را مبتنی بر ترکیب مواد گرانبها با سطح بالایی از کیفیت کار و دقت و علم به زیبایی شناسی،  بیان کرده است.

طرح های آنها به سمت اشکال زیبای قدیمی طراحی شده است که انگیزه آنها تفسیر خلاقانه عناصر تاریخی با سبک معاصر است. با این ترکیب نمادین از سنت و نوآوری، اثری غیر قابل تردید در جواهرات این تولید کننده برجسته جواهرات اروپایی برجای می ماند.

آنها مجموعه ای از ابزار و تجهیزات از 110 سال سابقه شرکت را، همراه با دانش منتقل شده در طی چهار نسل در اختیار دارند که به آنها امکان می دهد تکنیک های نادر در صنعت زرگری را در جواهرات بی نظیر اجرایی کنند و به طرز بسیار شایسته ای این کار را در عمل نشان داده اند.

فروشگاه طلا جواهرات Hans Rivoir

موضوع اصلی مجموعه جدید از فروشگاه طلا جواهرات Hans Rivoir  مستقر در Pforzheim زیبایی بی انتها و مدرن است. جذابیت جواهرات آنها را باید در اشکال کاملاً شفاف آن یافت که ترکیبی از جزئیات خیره کننده با خطوط کلاسیک ، فلزات گرانبها ، الماس و سنگ های رنگی است که شما را مجذوب Rivoir می کنند.

این یک شرکت خانوادگی است که 50 سال است به کار دقیق در تأسیسات تولیدی خود معروف است، مجموعه ای متنوع در ضربان قلب مدرنیته و کارهای منحصر به فرد که کار دقیق و مدرن را سرلوحه طراحی ها و تولیدات خود کرده است.

این برند آلمانی، ساختار شرکتی دارند که به تولید داخلی مقرون به صرفه همراه با قابلیت اطمینان ، صداقت و اعتماد به خدمات مشتری که در سراسر جهان احترام دارد، پایبند هستند.

انگشتر از فروشگاه طلا جواهرات Hans Rivoir

کیفیت بدون هیچ گونه مصالحه در کار و ظاهر بی عیب و نقص، مشخصه جواهرات Krieger Fine Jewelry  از Idar-Oberstein است. الماسهای درخشان و سنگهای قیمتی جذاب و رنگی در فضای برجسته طلا و پلاتین، در این فروشگاه طلا جواهرات، به جواهراتی با زیبایی بی انتها تبدیل می شوند.

این ادای احترام به ارزشهای کلاسیک ، خوش سلیقگی و انحصار واقعی است که توسط این شرکت با ارائه محصولات خاصش بیان می شود.

جواهرات Krieger Fine Jewelry  از Idar-Oberstein

زیبایی پیامی است که به حواس انسان ارسال می شود. مجموعه جدید گلنر از "روح مروارید" این پیام را با محتوای ایده ها و طراحی های روح نواز بیان می کند.

در این طراحی ها مرواریدهای سیاه تاهیتی (Tahiti) با طلای سفید و الماس روبرو می شوند در حالی که مرواریدهای خارق العاده کشت شده در دریای جنوبی، قله ای را با طلای زرد و سنگهای رنگی و مرواریدهای چینی به رنگ پاستل که روی بسیاری از طرح ها قرار دارند جشن می گیرند و مچ دستان زنان جوان را با نمایش زیبایی از روح مروارید های غلتان به زیبایی زینت می دهند.

طراحان گلنر (Gellner) دارای یک مخزن بی پایان برای ایجاد سه جریان اصلی مبنای طراحی خود هستند: عاشقانه ، مستقل و پر زرق و برق.

نیم ست جواهر گلنر (Gellner)