اگر مشتری در طالع شما ضعیف است، ممکن است لازم باشد با پوشیدن ست جواهر فلاور از یاقوت کبود یا توپاز زرد طبیعی، تعادل را حفظ کنید، زیرا سنگ های زرد امواج رنگ آبی روشن را منتقل می کنند.

سیارات انرژی و نفوذ خود را از طریق رنگ ساطع می کنند. برای دوستداران این علم از چگونگی استفاده از آن مطالبی را در این مقاله به اشتراک می گذاریم. برای مثال، سیاره مشتری با رنگ BLUE مرتبط است. بیشتر افراد ثروتمند مشتری فوری در طالع خود دارند و طالع آنها خالی از مشتری نیست.

قدرت های طالع بینی سنگ های قیمتی از تأثیرات خاص کیهانی سیارات حاکم مرتبط با آنها حاصل می شود. متون گوهرشناسی باستانی هند، اینگونه توضیح می دهد که، نور سفید در واقع از نه رنگ تشکیل شده است، نمادی از نه سیاره. این نه سیاره عبارتند از:

خورشید (Sun ) (که اساساً یک ستاره است و یک سیاره نیست)، ماه (Moon) ، Rahu ، Ketu ، مشتری (Jupiter)، عطارد (Mercury)، ناهید (Venus)، زحل (Saturn)، مریخ (Mars).

دستبند سنگ 9 سیاره

هر یک از این 9 سیاره، بسته به موقعیت آنها در زمان تولد، تأثیر خاصی بر شما می گذارند. بعضی از سیارات تأثیر زیادی در زندگی شما دارند،

در حالی که برخی دیگر از آنها تأثیر ضعیفی دارند 9رنگ مربوط به 9 سیاره شامل رنگهای اصلی بنفش، نیلی، آبی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز (که به شکل رنگین کمان قابل مشاهده هستند) و فوق بنفش و مادون قرمز (که غیرقابل مشاهده هستند) هستند.

 

 

ست جواهر فلاور از یاقوت کبود

به همین ترتیب، زحل یک سیاره بسیار قوی است و بر کار، اشتغال و پیری فرد تأثیر می گذارد. در حالی که طبیعتی تیره و بدخواه دارد، اما اگر به درستی متعادل شود می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

زحل انرژی خود را از طریق امواج VIOLET منتقل می کند، که در ست جواهر فلاور با سنگهای قیمتی مانند یاقوت کبود و آمتیست یافت می شود.

ست جواهر فلاور از آمیتیست

به این ترتیب از ست جواهر فلاور با سنگهای قیمتی، برای تعادل بخشیدن به تأثیر سیارات استفاده می شود. موقعیت های اورانوس، نپتون و پلوتون در رابطه با زمین، گیاهان و دیگر موجودات و بخصوص در زمان تولد شما اثربخش تلقی می شوند و این موقعیت های مختلف این سیارات در هیچ محاسبه نجومی در نظر گرفته نشده است.

ست جواهر فلاور انتقال امواج رنگی

سنگ های قیمتی در یک ست جواهر فلاور، طبیعی ترین وسیله برای انتقال امواج رنگی به بدن شما هستند. سنگ های قیمتی در یک ست جواهر فلاور،  انتقال رنگ خالص را تشدید می کنند و می توانند به طور دائمی پوشیده شوند، بنابراین شما می توانید از تأثیر مداوم آنها اطمینان حاصل کنید.

چاکراه ها و سنگ ها

بنابراین هنگام پوشیدن ست جواهر فلاور از سنگهای قیمتی رنگی باید مراقب باشید که این سنگ در تماس مداوم با پوست نگه داشته شود و نباید این ارتباط از بین برود. اگر ست جواهر فلاور با سنگی غیر از سنگ مرتبط با شما و به اشتباه پوشیده شود، سنگها حتی ممکن است بر سلامتی شما واکنش نامطلوبی داشته باشند.

یاقوت کبود یک سنگ قدرتمند است و نباید آن را پوشید، مگر اینکه مناسب شما باشد. وقایعی خاص در تاریخ اتفاق افتاده اند که باید آنها را به یاد داشته باشید، به طور مثال لحظاتی قبل از سوار شدن پرنسس دایانا به ماشین، یک حلقه یاقوت کبود آبی بزرگ به پرنسس دایانا هدیه داده شد که در نهایت تصادف مهلکی رخ داد و بسیاری دلیل آن را مرتبط به سنگ این جواهر زیبا دانستند.

جواهر یاقوت کبود آبی بزرگ پرنسس دایانا

در اینجا یک راهنمای دقیق در مورد اینکه چه لقه یاقوت کبود آبی بزرگ به پرنسس دایانا شما مطابقت دارد، آورده شده است.

 

جدول تطبیق سنگ ها با سیارات

برای فهمیدن اینکه کدام سنگ قیمتی در یک ست جواهر فلاور، برای شما مناسب است، بهتر است با یک ستاره شناس باتجربه مشورت کنید.

سنگها را با دقت انتخاب کنید و بپوشید و تا آخر عمر از مزایای این علم قدرتمند بهره مند شوید. در این مقاله در مورد 3 سنگ قیمتی مطالبی را بیان می کنیم.

 

ست جواهر فلاور از توپاز زرد(Yellow Topaz)

دستبند با سنگ های مطابق سیارات

توپاز یک تأثیر الهام بخش و محرک در ذهن و روح است. این سنگ به رنگ طلایی است و هاله اطراف سر مقدس را به یاد ما می آورد. این سنگ به امور بالاتر از دنیای عادی می پردازد و تا بی نهایت می رسد و به ما غیر واقعی بودن ماده و جاودانگی روح را می آموزد.

طبیعت آن تمام وجود ما را مغناطیسی می کند، به این معنی که ما توانایی بیشتری در آگاهی، ذکاوت، شفافیت، تمرکز و خلاقیت داریم. بارهای الکتریکی با تحریک، ولتاژ را در سراسر بدن ایجاد می کنند.

این تأثیر قوی اثر متعادل کننده ای روی سیستم عصبی و شبکه خورشیدی دارد. یک ست جواهر فلاور از توپاز در موارد عصبی شدن، خستگی یا شکست ذهنی کمک خوبی است.

 

 ست جواهر فلاور از کهربا(Amber)

دستبند کهربا و سیارات مرتبط

کهربا یک گوهر سبک وزن است. منشإ آن مواد گیاهی ارگانیک است که از شیره های گیاهی مختلف تشکیل شده است. این مواد معدنی و فسیل شده، گاهی اوقات شامل اجزاء آلی یا organic ، مانند حشرات، سرخس ها و گل ها هستند که انرژی اضافی مثبتی می دهند.

این جریان بی وقفه و شگفت انگیز زندگی، اعلامیه ای از قدرت طبیعت و نیروی بارهای الکتریکی است. میزان بالای ارتعاش کهربا، کل سیستم شما را تصفیه و تمیز می کند.

سیستم غدد درون ریز و هضم با جریان مغناطیسی قوی که از آن ساطع می شود، متعادل می گردد. سنگهای طلایی سبک تر با آتش سرو کار دارند. این قدرت خورشید را در شبکه خورشیدی، که مرکز خورشید ما است ، دوباره برقرار می کند و این تأثیر مهمی بر سلامت جسمی و روحی ما دارد.

برخی جواهرات با کهربا (amber)

ست جواهر فلاور از سیترین(Citrine)

سنگ درمانی و قیمتی مطابق هر سیاره

برخی سیترین را اینگونه تعریف می کنند: سنگی که جادو را ایجاد می کند. سیترین از نظر فنگ شویی بیشترین کاربرد را دارد و یک سنگ جادویی است. سیترین، از طریق رنگ طلایی خود، خرد و آرامش را به تصویر می کشد.

این سنگ یک محرک مستقیم برای امور ذهنی است و به گشودن پلی بین سطوح بالاتر ذهن و شهود، کمک می کند. این سنگ هوشیاری کیهانی را تحریک می کند. بیشتر سیترینی که امروزه می بینیم آمتیست (کوارتز بنفش) است که گرما دیده و به یک زرد طلایی یا مایل به قرمز تبدیل شده است.

این فرایند شبیه یک فرایند طبیعی است که با استفاده از قدرت آتش و گرما اتفاق می افتد. رنگ های روشن در این سنگ باعث شفافیت اندیشه می شوند. آنها به ویژه برای غدد درون ریز و سیستم های هضم مفید هستند و این کار را با بعنوان پاک کننده و از بین برنده سموم تجمع یافته در آنجا انجام می دهند.

رنگ های عمیق تر و شدیدتر در انتقال احساسات در سطح عاطفی و همچنین حذف این افکار از شبکه خورشیدی برای رفع انسداد ها، حتی موارد ارثی، اثر می کنند. سیترین قدرت آرامش و تسکین شرایط آشفته و بی قرار را دارد. تأثیر بهبودی آن در برابر افسردگی و مشکلات گوارشی، از جمله یبوست و دیابت از اهمیت بالایی برخوردار است.