امسال در جشن هالووین با ساخت فانوسی از کدو تنبل و خرید گردنبند مروارید، تحولی خاص در اجرای این مراسم قدیمی ایجاد کنید.

یک سورپرایز به یادماندنی در جشن هالووین (Halloween) 2020 میلادی

کدو تنبل هالووین

گاهی برگزاری مراسمی از ملل دیگر و شریک شدن در جشنی که ریشه در آیین و سنن دیگر اقوام دارد، حال خوبی همراه با شادی با اجرای مراسمی هیجان انگیز ایجاد می کند که در شتاب روزمرگی زندگی ماشینی امروز، لازم است.

در مورد جشن هالووین به عنوان یک جشن غربی، با توجه به اعتقادات خاصی که در آن دیده می شود، از جمله ارتباط مردگان با دنیایی که در آن می زیستند و ارتباط این جهان با جهان دیگر که بی شباهت به اعتقادات ما نیست و با توجه به ارتباط این جشن با کودکان و ایجاد شادی برای آنها، زیباست که در شادی دیگر مردمان جهان، شرکت کرده و بصورت نمادین این اعیاد را گرامی بداریم.

شاید به بهانه جشنی از دیگر ملل با خرید گردنبند مروارید هدیه ای ازجنس عشقی زمینی را به مهرورزی، با جاودانگی جهان ابدی استوار و جاوید کنیم.

خرید گردنبند مروارید بلند

بسیاری از کودکان آگاه و اهل مطالعه، این روزها اطلاعات خوبی از این مراسمات در گوشه و کنار جهان دارند و گاهی خواهان اجرای برخی از این رسومات هستند.

در مورد هالووین چیزی که بیشتر از هر چیز به چشم می آید، فانوس کدو تنبل است که نماد اصلی این جشن است و گردنبند مروارید سیاه . در این مقاله شما را با روش ساخت فانوس آشنا می کنیم و راهنمای شما برای خرید گردنبند مرواید هستیم.

جشن هالووین

روش ساخت فانوس کدو تنبل در کنار خرید گردنبند مروارید

گرامی داشت هالووین

کدو تنبلی را خریداری کنید و آن را از داخل بتراشید و گوشتهای کدو را از آن خارج کنید. با استفاده از محتویات داخل کدو تنبل پودینگ خوش طعمی می توان تهیه کرد که در کنار دیگر خوردنی های این جشن طرفداران زیادی دارد.

هنگام تراشیدن کدو تنبل، مکانی را برای اضافه کردن نور در کدو، در نظر بگیرید که این سوراخ دسترسی را برای قرار دادن چراغ یا شمع آسان کند. برای راه ورودی به داخل کردو دو گزینه داریم:

1- درب ورودی از بالای کدو ایجاد شود

2- راه ورود را از زیر کدو باز کنید

 

درب ورودی از بالای کدو ایجاد شود

به طور سنتی، یک شمع در داخل کدو تنبل وارد می کنند. معمولاً این سوراخ یا راه ورودی را از بالای کدو ایجاد می کنند و از ساقه که بر روی درب کدو وجود دارد به عنوان دسته استفاده می شود. با برداشتن این درب می توانید شمع را در داخل کدو قرار دهید. شمع ها روش سنتی روشن كردن یك كدو تنبل هستند و امروزه هنوز از آنها استفاده می شود.

سعی نکنید ابتدا شمع را روشن کنید و سپس آن را داخل کدو بچسبانید، امکان دارد دست خود را برای انجام این کار بسوزانید. شما می توانید یک شمع روشن نشده از درب بالای کدو تنبل به داخل آن قرار دهید.

اطمینان حاصل کنید که محکم روی کف داخل کدو قرار گرفته است و روی آن نمی ریزد. حالا شمع را روشن کنید.

سعی نکنید از بالای کدو این کار را انجام دهید. شما با استفاده از یک فندک بلند، از قسمت جلوی کدو تنبل، جایی که نقش صورت را بر آن حک کرده اید، به راحتی می توانید شمع را روشن کنید. با استفاده از این روش آسان از خطر سوزاندن دست خود ایمن می شوید.

مراحل ساخت فانوس کدو تنبل هالووین1

راه ورود را از زیر کدو باز کنید

در این حالت شما جای ثابتی برای فانوس کدو تنبل در نظر گرفته اید که کدو از آن مکان حرکت داده نمی شود.

در این حالت راه ورودی را از کف بریده به اندازه شمع مورد نظر. شمع را در جای خود ثابت کنید و روشن کرده و کدو را روی آن قرار دهید.

مراحل ساخت فانوس کدو تنبل هالووین2

نکاتی که باید در ساخت فانوس کدو تنبل به آن ها دقت کرد

دقت داشته باشید برای خروج گرمای شمع باید یک سوراخ دودکش ایجاد کنید تا گرما از داخل در هر دو سبک فانوس کدو تنبل، خارج شود.

با افزایش گرمای شعله، درب بالای کدو تنبل را می سوزاند و این سوختگی از داخل به بیرون کدو تنبل گسترش پیدا می کند. برای مقابله با این مسئله، شمع کدو تنبل را روشن کرده و بگذارید چند دقیقه در داخل آن بسوزد.

سپس خواهید دید که منطقه گرم شده در بالای کدو تنبل در کدام نقطه قرار گرفته است. از وسیله ای که برای حکاکی صورت کدو استفاده کردید، اینبار برای برش و برداشتن آن قطعه استفاده کنید.

حالا یک دودکش دارید تا گرما آزاد شود. در حین ساخت این فانوس زیبا در فکر تهیه گردنبند مروارید طلا باشید تا سورپرایز شما کامل و هیجان انگیزتر باشد.

مراحل ساخت فانوس کدو تنبل هالووین3

افرادی که حیوان خانگی دارند یا از بچه های کوچک در خانه نگهداری می کنند، نگران آسیب دیدن آنها هستند.

برای چنین افرادی چراغ های باطری دار یا شارژی را توصیه می کنیم. چراغ باتری دار می تواند جایگزینی ایمن ایجاد کند و البته هزینه تهیه آن بیشتر از شمع خواهد بود. در استفاده از این نوع چراغ ها دیگر نگران خاموش شدن شعله با جریان باد نیستید.

چندین نوع مختلف از چراغ های باتری دار در بازار وجود دارد. بعضی از آنها چراغهایی با نورسفید و یکنواخت هستند، برخی از آنها نوری قرمز یا زرد دارند که می توانند حالت شعله شمع و سوسو زدن آن را در کدو تنبل ایجاد کند.

در میان این رنگها، بچه ها عاشق نور رنگین کمانی هستند، چراغهایی که با ریتم خاصی با رنگهای مختلف یک اثر شبح وار با چرخش نور ایجاد می کند. شما می توانید خلاق باشید و از چراغ های دیگری که در اطراف خود دارید استفاده کنید، مانند چراغ قوه، چراغ های توپی و غیره. فقط اگر از چراغ سیم دار استفاده می کنید، حتماً قسمتی را برای خروج سیم از کدو در نظر بگیرید که البته قابل رویت نباشد.

چراغ های LED ساخته شده برای دوچرخه می توانند چراغ های خوبی برای کدو تنبل باشند که آن را خنک نگه دارند.

مراحل ساخت فانوس کدو تنبل هالووین4

حال فانوس کدو تنبل شما آماده است و می توانید آن را در شب هالووین روشن کنید و خاطره ای جذاب در شبی که ملل دیگر به شادی سپری می کنند و طیف وسیعی از جریان انرژی مثبت در جهان در چرخش است، خلق کنید.

با تهیه فانوس کدو تنبل و در کنار آن، خرید گردنبند مروارید و هدیه دادن آن به کسی که دوستش دارید، هالووینی متفاوت داشته باشید.

خرید گردنبند مروارید بلند