امروزه فروش جواهرات آنلاین زمرد با وجود قیمت بالای این سنگ و ارزش آن در برخی وب سایتهای معتبر مانند فروشگاه آنلاین هاتف ساعتچی انجام می شود.

​​​​​تا کنون مطالبی در مورد ساختار و ترکیب شیمیایی سنگ قیمتی زمرد با شما به اشتراک گذاشتیم و قصد آن را داریم که مطالبی در مورد این سنگ ارزشمند و دوست داشتنی از گوشه و کنار افسانه ها مطرح کنیم که جالب و خواندنی هستند.

فروش جواهرات آنلاین زمرد  و خواص و انرژی های این سنگ

خواص و انرژی های سنگ زمرد

مطمئناً در مورد خواص و انرژی های این سنگ مطالبی شنیده اید. از قدرت بهبودی زمرد برای درمان قولنج روده، سوختگی، زخم، سردرد، تنش، آنفلوانزا، صرع، فشار خون بالا، اختلالات قلبی، نورالژی، سرطان، اختلالات پوستی، اسهال خونی، سفلیس، تب، حالت تهوع، استفراغ، سوء هاضمه و آسم استفاده شده است.

بهبود کم خونی توسط زمرد در برخی سایتهای فروش جواهرات آنلاین زمرد مطرح شده، همچنین زمانی به عنوان پادزهر در موارد مسمومیت کاربرد داشته و ارزشمند بوده و حتی امروزه از پودر زمرد با کیفیت پایین در داروهای سنتی چین برای درمان گزش مار استفاده می شود که سایتهای فروش جواهرات آنلاین  زمرد گاهی به این مطلب در وبلاگهای خود اشاره کرده اند.

بهبود کم خونی توسط زمرد

افسانه ها می گویند که جام مقدس از زمرد یکپارچه ساخته شده است. در مصر باستان زمرد را بر روی انگشت اشاره جنازه جوانان قرار می دادند و این به عنوان نمادی از زندگی ابدی بود.

امپراطوران مصر و یونان با چسباندن آنها در گوشه چشم، از زمرد برای افزایش بینایی استفاده می کردند.

زمردهای شفاف صیقل داده شده به عنوان ذره بین مورد استفاده قرار می گرفتند و به عنوان اولین عینکها برای سلاطین و مقامات عالی رتبه تولید می شدند.

در مقالات قبلی وبلاگ سایت فروش جواهرات آنلاین زمرد هاتف ساعتچی خواندید که Emperor Nero به خاطر مشاهده بهره گلادیاتورهای در حال نبرد، در استفاده از عینک زمرد مشهور بود.

جام مقدس از زمرد یکپارچه

پلینیوس، مورخ رومی، با بهره گیری از روایتی با منشأ یهودی اینگونه می گوید که اگر مار به زمرد نگاه کند و با چشمانش به آن خیره شود، کور می شود.

در مقالات قبلی وبلاگ سایت فروش جواهرات آنلاین زمرد هاتف ساعتچی از زبان پلینیوس مطالبی از مجسمه شیر مرمر با چشمان زمرد که بر مقبره پادشاه هرمیا در جزیره Cypress که در نزدیکی مکان ماهیگیری ساکنان این جزیره قرار داده شده است خواندید.

این زمردها بسیار درخشان بودند، به طوری که نور آنها ماهیگیران را مجبور می کرد زمردها را بردارند تا از فرار ماهی ها جلوگیری کنند و سنگ های دیگر را جایگزین آنها کنند، زیرا این امر بر تأمین معیشت آنها تأثیر می گذارد.

سنگ یادبود  بیستمین و سی و پنجمین سالگرد ازدواج

جواهری از زمرد

در سایتهای فروش جواهرات آنلاین زمرد در مورد جامی از زمرد مطالبی دیدم، جام معروف “سان گراال” (“San Graal“) در زمان شاه آرتور، از یک زمرد گرانبها ساخته شده بود و اعتقاد بر این است که این سنگ از بهشت ​​آمده و دارای قدرت حفظ عفت و طولانی شدن عمر است.

همانطور که در وبلاگ سایت فروش جواهرات آنلاین زمرد  در مورد سنگ زمرد بیان شده، اعتقاد بر این بود که این جام توسط فرشتگان آورده شده و توسط عیسی مسیح در شام آخر استفاده شده است.

این سنگ قیمتی سنگ یادبود و گرامیداشت بیستمین و سی و پنجمین سالگرد ازدواج است.

زوجهایی که این مطلب را می دانند با خرید جواهری از زمرد از طریق وسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد معتبری چون هاتف ساعتچی، این رسم زیبا را گرامی می دارند و به زیبایی ثبت می کنند.

 

زمرد یک سنگ “سرد”

خرید جواهری از زمرد

طبق طالع بینی ودیک، زمرد همچنین به ‘Panna‘ معروف است و نشان دهنده عطارد است که حیرت انگیزی را به جهان منتقل می کند. این گوهر قدرتی را فراهم می کند و از فرد در برابر اثرات سوء عطارد محافظت می کند. جالب است بدانید که بر طبق برخی اعتقادات، سنگهای زمرد را باید به صورت حلقه در دست چپ پوشید.

در اساطیر هندو، ‘Panna‘ ، الهه هندو Maa Saraswati ، که الهه خرد نامیده می شود را دوست دارد و آن را گرامی می دارد و به دلیل افزایش آگاهی و هوش در دانش آموزان و افراد خلاق شناخته شده است.

در یک وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد اینگونه بیان شده، که اعتقاد بر این است که اگر زمرد به کمر زن بسته شود به تولد کودک کمک می کند.

این سنگ در برابر سنگهای قیمتی دیگر مانند الماس و یاقوتها که سنگهای گرم به شمار می آیند، یک سنگ “سرد” قلمداد می شود.

جام زمرد

همانطور که در وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد می خوانیم، در معروفترین معبد هند، معبد میناکشی در مادورای، خدای اصلی خود یا همان  الهه میناکشی را از بتی ساخته شده از زمرد و در جایگاهی خاص قرار داده اند و پرستش می کنند، که احتمالاً از یک زمرد بزرگ ساخته شده است و بسیار مورد احترام و توجه است.

در برخی افسانه ها جامهای مقدس را از جنس زمرد توصیف می کنند. در چین، پنج شنبه روز پوشیدن سنگهای سبز و جواهرات با زمرد است که برای موفقیت در کار و زندگی کاربرد و انرژی فوق العاده دارد.

زمردهای سبز و درخشان در تاج روسیه

زمردها همچنین بعنوان نگین های سبز و درخشان، تاج روسیه را زینت کرده اند.

زمردهای سبز و درخشان تاج روسیه

در وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد مربوط به موزه ملی جواهرات ایران اینگونه آمده که، گنجینه دولتی ایرانی نیز خالی از این سنگ قیمتی نیست و قطعه ای شامل یک تاج نفیس با زمردهای بزرگ و گرانقیمت متعلق به ملکه فرح پهلوی در میان دیگر جواهرات این گنجینه خودنمایی می کند.

امپراطور شاه جهان، یکی از پادشاهان منسوب به هندوستان است که تاج محل را ساخت، او زمردها را بسیار دوست داشت به طوری که متون مقدس را برآنها حک کرد و از این سنگ های قیمتی به عنوان طلسم استفاده می کرد.

نوشته های باستانی The Vedas ، متن مقدس آیین هندو، گواهی می دهد که زمرد “گوهر خوش شانسی و سعادت” است.

زمرد "گوهر خوش شانسی و سعادت

هرناندو کورتس(Hernán Cortés)، فاتح مکزیک، قطعات عظیم زمرد را از آزتک ها گرفت و آنها را با خود به سرزمینش آورد. با این حال، چون یکی از کشتی هایش غرق شد، زمردهای ظریف و زیبایی به شکل گل، ماهی و یک زمرد نادر به اندازه کف دست یک مرد در میان این گنجینه بود که برای همیشه از دست رفت.

این واقعه در تاریخ ثبت شده و ما در وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد از آن یادی کردیم و این پاراگراف را ضمیمه مقالات مرتبط به گنجینه های دریایی می کنیم.

 گنجینه های دریایی زمرد

زمرد به دلیل وجود مقادیر کمی از کروم و وانادیوم در ساختارش، با ارزش ترین سنگ قیمتی از ماده معدنی بریل به رنگ سبز است.

رنگ سبز زیبای آن، همراه با سختی و کمیاب بودنش، آن را به یکی از گرانترین سنگهای قیمتی تبدیل کرده است. زمرد به داشتن ناخالصی های فراوان شناخته می شود و سنگ زمرد بی عیب و نقص کمیاب است و به دلیل ارزش بسیار زیاد مورد توجه قرار می گیرد.

زمردهایی به نام ‘jardin

زمردهایی را که دارای ایرادات جزئی به نام 'jardin'

معامله گران در وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد ، در بعضی مواقع زمردهایی را که دارای ایرادات جزئی به نام ‘jardin‘ هستند، به زمردهای بی عیب ترجیح می دهند، زیرا این ناخالصی ها اصالت سنگ را ثابت می کنند.

در مجله وبسایت فروش جواهرات آنلاین زمرد هاتف ساعتچی، در دسته مقالات گوهرشناسی به طور تخصصی در مورد زمرد مطالبی را بیان کردیم و همانطور که می دانید، گرچه زمرد یک گوهر سخت است، اما بسیار شکننده است.

در صورت اصابت شدید یا با تغییر دما، ممکن است در آن ترک ایجاد شود. برخی نقایص زمرد، مانند شکاف ها، اغلب با استفاده از روغن یا روان کننده های طبیعی یا مصنوعی برای پوشاندن آنها برطرف می شود، از این رو هرگز نباید سنگ های قیمتی را با تمیز کننده جواهرات اولتراسونیک تمیز کرد و یا با صابون شستشو داد زیرا این روشها روغن درمانی انجام شده بر روی سنگهایی نظیر زمرد را از بین می برد و ممکن است ترک های پنهان را نشان دهد.

زمردها بر اساس رنگ و وضوح درجه بندی می شوند و در هردوی این موارد، یک زمرد مرغوب، دارای رنگ سبز خالص و درجه شفافیت بالا ارزشمند و درجه یک و گاهاً کمیاب به شمار می آید.