نشان زودیاک ( Zodiac sign ) : ترازو(میزان)   LIBRA

نماد تولد ماه مهر

عنصر: هوا

سنگ اصلی: اوپال (OPAL)

سنگ های ثانویه: آکوآمارین، مرجان

سایر سنگ ها: تورمالین، آمترین، در مودار، سنگ خورشید

انگشتر مردانه سنگ اوپال

 سنگ اوپال مظهرعشق و امید

سنگ اوپال بخاطر بازی رنگی که دارد، بسیار شهرت داشته و مردم می پنداشتند رنگ قرمز آن برگرفته از یاقوت سرخ، آبی آن از یاقوت کبود، رنگ سبز نشانه زمرد، طلایی آن مظهر توپاز و رنگ بنفش موجود در آن نشانه وجود آمتیست در این گوهر است.

پس تصور براین بود که اوپال خواص همه سنگ ها را دارد و تنها زمرد از نظر ارزش و اعتبار با آن برابری می کرد.

گردنبند سنگ اوپال

سنگ اوپال چیست؟

اکثر مردم دنیا بر این باور بودند که اوپال باعث خوش شانسی می گردد. سنگ اوپال برای معده، روده و ورم معده (گاستریت) بسیارمؤثراست.

این سنگ قلب و جریان خون را تقویت کرده و نیرو می بخشد، بعلاوه می‏توان برای سرطان خون از آن استفاده کرد و در واقع گلبولهای قرمز خون را زیاد می‏کند.

اوپال سفید رنگ، واقعیت را آشکار می‏کند.

انگشتر مردانه سنگ اوپال

این سنگ چشم هایمان را بر روی زندگی و افکار درونی باز می‏کند و باعث تقویت صفت های خوب در ما می‏شود. ایجاد شادی، روشنایی و شم قوی می‏کند و همچنین نگرانی و افسردگی ما را تسکین می‏دهد و مانع سستی و رخوت می‏شود .

نام سنگ اوپال

نام اوپال (OPAL) از واژه یونانی "opallios" گرفته شده، و به معنی تغییر رنگ است. قدیمی ترین معادن اوپال در جهان در جمهوری چک فعلی واقع شده است. معادن چک از قرن چهاردهم میلادی به عنوان معادن فعال ثبت شده اند، معدن های عقیق چک تا سال 1932 فعال بوده اند.

انگشتر زنانه سنگ اوپال

عقیق آتشین مکزیکی توسط آزتک ها شناخته شد و توسط کنکویستادورها (Conquistadors) در قرن شانزدهم به اروپا معرفی شد.

اوپال ها در قرن نوزدهم با کتابی که توسط سر والتر اسکات (Sir Walter Scott ) در سال 1828 تألیف شده بود، مورد علاقه قرار گرفتند. پس از یافتن ذخایر عظیم اوپال در استرالیا در سال 1887، ملکه ویکتوریا با استفاده از جواهرات اوپال و هدیه دادن به خانواده و دوستانش، تمام تلاش خود را برای از بین بردن هرگونه خرافات در مورد آنها انجام داد.

اوپال مورد علاقه رنه لالیک (Rene Lalique)، مشهورترین طراحان جواهرات Art Nouveau بود.

جواهرات اوپال لالیک که برای سارا برنهارد (Sarah Bernhardt ) طراحی شده افسانه ای هستند.

گردنبند سنگ اوپال

گالری طلا و جواهر هاتف ساعتچی زیباترین جواهرات و امکان خرید اوپال بر روی جواهرات سفارشی را برای شما فراهم کرده تا به راحتی هدیه ایی ارزشمند برای عزیزانتان داشته باشید.