طلا و جواهر جزو کالاهایی است که همیشه به مناسبت های مختلف مشتری خود را دارد و با وجود بالا رفتن قیمت طلا هنوز هم بسیاری از افراد به منظور سرمایه‌گذاری، آن را خریداری می‌کنند. در خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین طلا هاتف ساعتچی با مزایایی رو برو می شوید که بکارگیری آنها توسط مالک فروشگاه، نشانه دوراندیشی و اصالت آن خواهد بود.

نمایش نرخ لحظه ای طلا و فلزات گرانبها در فروشگاه آنلاین طلا، درست مثل فروشگاه های فیزیکی طلا و در جایی از سایت که مشتری به راحتی بتواند آن را ببیند یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. گذاشتن تصاویر با کیفیت از محصولات طلا، اهمیت بسیاری در روند خرید از فروشگاه آنلاین طلا خواهد داشت. مشتری آنلاین بدلیل اینکه محصول را از نزدیک نمی بیند، پس با وجود امکان تصویر سه بعدی می تواند تمام زوایای محصول را دیده و با اطمینان بهتری محصول را خریداری کند.

همانطور که می دانید قیمت زیورآلات طلا نسبت به وزن‌ تعیین می‌شود و برای مشتری مهم است که کالای خریداری شده چقدر وزن دارد. با ذکر وزن هر محصول در توضیحات به طور دقیق، ذکر نوع و تعداد سنگ‌های قیمتی در مورد محصولاتی که بر روی آنها سنگ کار شده در توضیحات محصول و ذکرکردن عیار طلای بکار رفته در محصولات، پاسخی است به سؤالهای اساسی مشتریان که نهایت به فروش منتهی می شود. صدور فاکتور رسمی و مهر شده به همراه محصول برای مشتری، از دیگر اقدامات یک فروشگاه آنلاین طلاست که گویای اعتبار آن است. بعضی از سایتهای فروش طلا قیمت اجرت را هم برای مشتریان خود مشخص می کنند.

نگران سایز انگشترتان نباشید. فروشگاه آنلاین طلا با ذکر روش تعیین سایز شرایطی همچون شرایط خرید از جواهر فروشی فیزیکی را مهیا می کند.

فروشگاه آنلاین طلا

یکی از دلایل عدم اعتماد به فروشگاه‌های آنلاین طلا، اطمینان از اصالت محصول است. برای جلب اعتماد مشتری بهترین راه ارائه ضمانت نامه است. یعنی برای اینکه مشتری بتواند از بابت اصل بودن محصولی که دریافت می‌کند مطمئن باشد، با این ضمانتنامه می توانید 7 روز مهلت تست به خریدار بدهید و این نشان دهنده اصل بودن محصول شما است.

گرفتن مجوزهای فروشگاه آنلاین طلا

راه‌ دیگر جلب اعتماد مشتری، گرفتن مجوزهای فروشگاه آنلاین طلاست که اینماد به طور مشخص معرف آن است.

یک فروشگاه آنلاین طلای کامل و بی نقص با توجه به درخواست مشتریانی که محصول خاص و بی نقص می خواهند، این امکان را در سایت قرار داده و با ایجاد راه های مختلفی برای پرداخت هزینه سفارشهای اینترنتی، در صدد جلب رضایت مشتریان خود، چند روش پرداخت هزینه در دسترس مشتری قرار می دهد. از روش‌های رایج برای پرداخت هزینه محصول می توان به این راه ها اشاره کرد:

  • درگاه‌های پرداخت که بر روی فروشگاه آنلاین طلا مشخص شده،
  • کارت به کارت
  • پرداخت در محل هنگام تحویل کالا

همه اینها مزایای خرید از فروشگاه آنلاین طلا هستند که در رأس آنها ارج نهادن به وقت گران مایه است. چه زیباست در روزگاری که جهان با صفحات وب با چشم بهم زدنی در برابر دیدگانمان ورق می خورد با اعتماد به برندی معتبر راه را بر خود هموار کنیم و با خیال آسوده خریدی راحت و ارزشمند داشته باشیم.