هر قطعه جواهرات اصل هری وینستون از میراث کهن جواهرات برتری یافته است. کسی نبود که شناخت جواهرات اصل را بهتر از هری وینستون به عنوان "پادشاه الماس" بداند.

الماس

علاقه او به جواهرات اصل و رابطه عاشقانه او با سنگ های قیمتی از سنین پایین آغاز شد، زمانی که مشخص شد که وی توانایی ذاتی در تشخیص گرانبهاترین سنگ ها را دارد.

او فقط 12 سال داشت که یک زمرد دو قیراطی را در یک فروشگاه سنگ فروشی دید و آن را به قیمت 25 سنت خرید (صاحب فروشگاه فکر می کرد شیشه رنگی است). دو روز بعد آن را به قیمت 800 دلار فروخت. وی قبل از شروع کار خود به تجارت جواهرات پدرش ادامه داد و کل مجموعه جواهرات اصل را با فروش املاک خریداری کرد. در سال 1932 او (Harry Winston Inc) را در شهر نیویورک تأسیس کرد.

مجموعه جواهرات اصل هری وینستون

هری وینستون بعنوان یک ساعت ساز لوکس، از سال 2013 به عنوان بخشی از گروه Swatch فعالیت می کند. این شرکت از زمان تأسیس در شهر نیویورک مستقر شد و به یک نام بزرگ در صنعت جواهرات تبدیل شد.

اگرچه بخش ساعت جدیدتر است اما از جذابیت کمتری برخوردار نیست. ساعت های این برند بسیار مجلل هستند، در حالی که بالاترین سطح هنر مهندسی را نشان می دهند، مکانیزم های پیچیده ای در داخل آنها کار می کنند. این شرکت برای خلق این شاهکارها مرتباً با طراحان خبره ساعت کار می کند.

ساعت مجلل برند هری وینستون

خانواده وینستون این جواهرسازی معتبر را تا سال 2008 اداره کردند، زمانی که رونالد وینستون (Ronald Winston) از سمت خود کناره گیری کرد. چند سال بعد، در سال 2013 ، نایلا هایک (Nayla Hayek) مدیر عامل شد.

نایلا دختر بنیانگذار گروه Swatch نیکولاس هایک است. این شرکت فقط پس از مرگ خود هری به تولید ساعت پرداخته است، خلق ساعت هایی متناسب با میراث و سلایق او. به طور طبیعی، الماس در بسیاری از ساعت های این نام تجاری ظاهر می شود.

با این حال، به طور کلی، بخش ساعت سازی بهترین ها را ارائه می کند. این بخش به جای استفاده از سنگ های قیمتی نادر، بهترین ذهن ها را در زمینه ساعت سازی، ایجاد مکانیسم های ابتکاری و بی سابقه جستجو می کند.

جواهرات اصل در ساعت فروشی هری وینستون

این شرکت طراحان بی نظیری چون  راجر دوبوئیس را استخدام کرد تا بتوانند پیچیدگی های خاصی را در ساعت ها ایجاد کنند.

راجر دوبوئیس مدت زمانی در پاتک فیلیپ بود و بعداً شرکت خود را تأسیس کرد و با این مارک کار کرد. هری وینستون به عنوان کارشناس شناخت جواهرات اصل تلاش کرد بهترین الماس ها و سنگ های قیمتی جهان را پیدا و به نمایش بگذارد.

مجموعه جواهرات اصل هری وینستون

بنابر این، بخش ساعت سازی شرکت وی این گام ها را دنبال کرده  و ذهن های برتر ساعت سازی با هم جمع می شوند. در این حالت، این شرکت بهترین ساعت سازها را برای طراحی سری Opus پیدا می کند.

Opus مجموعه ای است که در آن قیمت هیچ چیز مهم نیست و مهارت استادانه اصل است. ابداع Opus حاصل ایده ماکس باسر، مدیر هری وینستون از سال 1998 تا 2005 بود. باسر پس از هفت سال حضور در Jaeger-LeCoultre به این شرکت آمد و برای ایجاد اعتبار برای ساعت های وینستون Opus را طراحی کرد.

از آنجا که بخش ساعت در این زمان هنوز یک دهه از عمرش نگذشته بود، این یک ضرورت فوری بود. جواهر فروش معروف، مطمئناً منابع لازم برای تحقق این هدف را داشت و ذهن های نابغه و خلاق مورد نیاز مجموعه را پیدا کرد.

ساعت های برند هری وینستون

درباره هری وینستون

الهام بخش تمام خلاقیت های هری وینستون، از خرید برخی از معروف ترین سنگ های قیمتی جهان، از جمله Jonker ، Hope و Winston Legacy Diamonds، تا زینت دادن نسل چهره های معروف، از افسانه های هالیوود گرفته تا سران بین المللی، بیش از هشت دهه، نام هری وینستون مترادف بوده است با بهترین چیزی که وجود دارد.

امروزه خانه هری وینستون به سنت خلاقیت، کمیاب بودن و کیفیت خود بدون مصالحه در سالن های خرده فروشی اش در سراسر جهان، از جمله: نیویورک، لندن، پاریس، ژنو، توکیو، هنگ کنگ و شانگ های ادامه می دهد. با رفتن به یکی از این مغازه ها می توان به راحتی و البته با توجه به قیمت جواهرات اصل، با صرف هزینه های بالا، جواهرات اصل خرید.

جواهرات اصل و بینظیر هری وینستون، اوج ساخت و طراحی

خلق یک قطعه از جواهرات اصل هری وینستون با مطالعه و بررسی روی موارد خارق العاده، بهترین الماس ها و نادرترین سنگ های قیمتی جهان آغاز می شود. این سنگهای درخشان که به طور ماهرانه ای بدلیل کیفیت فوق العاده شان انتخاب شده اند، جرقه هایی هستند که تخیلات طراحان و صنعتگران هری وینستون را روشن می کنند، آنها را با هم هماهنگ می کنند تا هر گوهر را به اثری هنری، حاصل کاری جمعی تبدیل کنند. نتایج نهایی، جواهرات درخشان زیبایی هستند. جواهرات بسیار چشمگیر و نادر، که تنها با یک کلمه توصیف می شوند: باور نکردنی.

 

راکفلر-وینستون (ROCKEFELLER-WINSTON)

این جواهر اصل انگشتر، در مالکیت خانواده راکفلر بود، یک زمرد 18.03 قیراطی کلمبیایی با وضوح بی عیب و نقص و رنگ قوی بود. راکفلر-وینستون، یک سنگ زمرد کلمبیایی با برش امرالد در مرکز و 18.03 قیراط با 108 الماس گرد درخشان و اشک که در مجموع تقریباً 10.70 قیراط وزن دارد و در طلای زرد 18 عیار قرار دارد.

انگشتر جواهر اصل راکفر وینستون

گردنبند (PARAIBA and DIAMOND ) توسط هری وینستوننقش و نگار خوشه ای کلاسیک House در یک گردنبند خارق العاده از یک تورمالین آبی رنگ Paraiba آبی به رنگ طبیعی برخوردار است. این سنگ که به دلیل اشباع رنگ، شفافیت و اندازه چشمگیر آن ارزشمند اس ، واقعاً در نوع خود بینظیر است. این گردنبند از، یک سنگ تورمالین Paraiba برزیلی با وزن 9.57 قیراط در مرکز با 245 الماس گرد درخشان، برش امرالد، برش مربع و اشک با مجموع وزن تقریبی 45.71 قیراط، ساخته شده با پلاتین است.

گردنبند جواهرات اصل تورمالین آبی برند وینستون

حلقه (RUBY and DIAMOND) توسط هری وینستون

جواهر اصل انگشتر، یاقوت خیره کننده 20.25 قیراطی، سنگی خارق العاده که با الماسهای گرد و درخشان احاطه شده است، رنگ غنی این سنگ چشمگیر و زنده است. سنگ یاقوت برمه بیضی شکل به وزن 20.25 قیراطی در مرکز با 28 الماس گرد درخشان با وزن تقریبی 4.64 قیراط، که در پلاتین قرار دارد.

انگشتر جواهر اصل برند وینستون

گردنبند (YELLOW DIAMOND) توسط هری وینستون

گردنبند جواهرات اصل تمام الماس برند وینستون

یک الماس زرد براق 40.81 قیراطی از یک گردنبند تمام الماس آویزان است که تعهد خانه جواهرات اصل هری وینستون را در قرار دادن جواهرات نادر جهان در رأس طراحی های جواهرات ظریف نشان می دهد. سنگ الماس زرد فانتزی در مرکز با 126 الماس گرد درخشان، اشک و مارکیز با وزن تقریبی 40.09 قیراط با طلای زرد 18 عیار و پلاتین.

گردنبند تمام الماس برند وینستون

تا دهه 1950، مجله لایف تخمین زد که مجموعه جواهرات اصل هری وینستون بعد از خانواده سلطنتی انگلیس از نظر اندازه، دوم است. اعضای آن، از جمله دوک و دوشس ویندزور، چندین قطعه از جواهرات هری وینستون مانند سرویس جواهرات اصل را برای مجموعه خود خریداری کرده بودند. (دوشس در نامه ای به وینستون نوشت: "دوستان من به من می گویند تو چنین چیزهای زیبایی داری)"

الماسPortuguese Diamond