هدیه دستبندهای طلای پرنسس های دانمارک

در خاندان سلطنتی دانمارک سنت غیر معمولی وجود دارد. تمام پرنسس ها در روز تولد 5 سالگی خود یک هدیه دستبند طلا می گیرند. این سنت به زمان ملکه اینگرید بر می گردد. مادر اینگرید در روز تولد 5 سالگی دخترش به او یک هدیه دستبند طلا می دهد اما کمی پس از آن مادر اینگرید از دنیا می رود. پرنسس جوان آنچنان به این هدیه دستبند طلا علاقه داشت که سال ها بعد زمانی که خود صاحب دختر شد تصمیم گرفت چنین هدیه ای را به دخترش بدهد و آن را تبدیل به یک سنت کند. از آن زمان تمامی دختران خاندان سلطنتی دانمارک این هدیه دستبند طلا را دریافت می کنند.

هدیه دستبند طلا ارزان

تاج سلطنتی بریتانیا

تاج سلطنتی بریتانیا در سال 1937 برای شاه جورج پنجم ساخته شد. این تاج از سنگ های گران بهای بسیار زیادی ساخته شده، بنابراین تعجبی ندارد که وزن آن بیشتر از 3 کیلوگرم است. اما  تمام سنگ های تاج در برابر الماس کوه نور ارزشی ندارد. این الماس در مرکز تاج قرار گرفته است. این سنگ احتمالاً مشهورترین الماس دنیاست. الماس کوه نور بیش از 300 سال قدمت دارد و از هند آمده است. این جواهر هرگز خریداری نشده بلکه با توسل به زور از مالکی به مالک دیگر رسیده است. در سال 1849، بعد از آنکه هند تحت استعمار بریتانیا درآمد و الماس کوه نور به دست ملکه ویکتوریا رسید. بعد از استقلال هند، دولت هند از انگلستان درخواست کرد گنجینه ملی آن ها را بازگرداند، اما دولت انگلیس اعلام کرد این کار عملی نیست.

مدل دستبند زنانه طلا

تاج عروسی کیت میدلتون انگلستان

تاج الماس نشانی که کیت میدلتون در مراسم عروسی اش بر سر داشت قدمت زیادی ندارد. جورج پنجم این جواهر را خریداری کرد و بعد از آن تاج را به الیزابت دوم به ارث رسید. این تاج به طور دقیق از 888 الماس ساخته شده است. الیزابت دوم خود هرگز از این تاج استفاده نکرد اما اغلب آن را به دیگران قرض داده است. خواهر و دختر ملکه هم بارها از این تاج استفاده کرده اند و در نهایت در سال 2011 کیت میدلتون همسر پرنس ویلیام در عروسی خود از آن استفاده کرد.

دستبند طلا

تاج زمردین ملکه رانیا (اردن)

رانیا ملکه ی اردن اولین زنی بود که قوانین را به چالش کشید و انقلابی فرهنگی به وجود آورد. او نقش زیادی در اصلاحات بسیار مهم صورت گرفته در خصوص حقوق زنان مثل حق رأی و حق رانندگی آن ها داشت. ملکه رانیا هر بار که در برابر انظار عمومی ظاهر می شود ظاهری بی عیب و نقص دارد. به علاوه شنل، دیور و ایوسن لورن از برندهای محبوب او هستند. ملکه رانیا علیرغم مقامی که دارد تا مدت زیادی تاج مخصوص به خود نداشت. اما در سال 2000 سرانجام او تاج اختصاصی اش را دریافت کرد که از زمردهای سبز و طلای سیاه ساخته شده است. از آنجایی که این تاج ظاهری شبیه به گیاه پیچک دارد (پیچک زمردین) نام گرفته است.

هدیه دستبند طلا ساعتچی

انگشتر پرنسس دایانا

پرنسس دایانا این انگشتر یاقوت نشان را در زمان نامزدی اش با پرنس چارلز انتخاب کرده بود. این انتخاب غافلگیری بزرگی برای خاندان سلطنتی انگلستان به ویژه الیزابت دوم بود. این انگشتر به دست جواهرسازی سلطنتی گارارد ساخته شده بود و در آن زمان 38000 دلار قیمت داشت. خاندان سلطنتی انتخاب این انگشتر را وحشتناک می دانست چون هر کسی استطاعت مالی خرید آن را داشت.

مدل دستبند زنانه طلا اصل