در مقاله قبل و در قسمت اول مقالات مربوط به نقش فلزات گرانبها و سایر مواد معدنی مهم برای سلامتی، مطالب آموزنده ای را بیان کردیم که بسیار جالب  و مورد توجه هستند.

در فروشگاه اینترنتی طلا زرد در ادامه این مطالب و در بیان نقش فلزات گرانبها و سایر مواد معدنی بر روی سلامتی انسان، مورد دیگری را که بسیار مهم و حائز اهمیت است، مورد توجه قرار داده و اینگونه مطرح می کند که: زنان با داشتن دوره قاعدگی و شرایط خاص این دوره ها، مقدار زیادی آهن از دست می دهند و بدن آنها می تواند دچار کمبود آهن شود. علت دیگر کمبود آهن در زنان کمتر شناخته شده است.

برخی پزشکان اینگونه بیان می کنند که: “افراد چاق، به ویژه زنان یائسه، خطر کمبود آهن زیادی دارند و این مسئله تا حدی به دلیل چاقی شدید با التهاب سطح پایین مرتبط است که باعث کاهش جذب آهن و استفاده بدن می شود.

سطح پایین آهن می تواند منجر به کم خونی و فقر آهن شود. در این شرایط، تعداد گلبول های قرمز بسیار کم است و گلبول های قرمز خون بسیار کوچک هستند. این امر باعث می شود که خون، اکسیژن رسانی به اندام ها را دشوارتر کند.

منابع مینرال ها
برخی پزشکان حاضر در گفتگوی ما در فروشگاه اینترنتی طلا زرد، در مورد عنصر منیزیم اینگونه می گویند که: “برخی از داروها مانند داروهای ادرار آور، برای درمان فشار خون، باعث ترشح منیزیم از طریق ادرار می شوند.

همچنین منیزیم معمولاً در افراد مبتلا به بیماری هایی که باعث اسهال می شوند، وجود ندارد.” و در مورد پتاسیم، طبق گفته وزارت کشاورزی، بیشتر افراد مسن فقط حدود نیمی تا سه چهارم پتاسیم مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

تصور می شود که یک رژیم غذایی کم پتاسیم و سدیم در فشار خون بالا موثر باشد. در هر حال شما باید به مصرف این مواد معدنی توجه کنید. اگر در هر یک از این دسته های پرخطر قرار می گیرید، ممکن است بخواهید یک تلاش هماهنگ برای استفاده به اندازه کافی مواد معدنی سالم داشته باشید.

مینرال ها در بدن

در فروشگاه اینترنتی طلا زرد در ادامه این مطالب و در بیان نقش فلزات گرانبها و سایر مواد معدنی بر روی سلامتی انسان، در ادامه گفت: اینها اهداف توصیه شده برای مواد معدنی است که در آنها افراد به احتمال زیاد کمبود دارند:

کلسیم: مردان تا 70 سالگی به 1000 میلی گرم در روز و پس از آن 1200 میلی گرم نیاز دارند. زنان از 51 سال به بالا روزانه به 1200 میلی گرم کلسیم نیاز دارند.

آهن: 8 میلی گرم در روز برای مردان بزرگسال و زنانی که از 50 سالگی شروع می شوند (یا هر زمان قاعدگی به پایان می رسد).

منیزیم: برای مردان 31 سال به بالا 420 میلی گرم در روز و برای زنان 31 سال به بالا 320 میلی گرم در روز.

پتاسیم: 4700 میلی گرم در روز

 

منابع طلایی مواد معدنی در غذاها از زبان فروشگاه اینترنتی طلا زرد

منابع طلایی مواد معدنی در غذاها در فروشگاه اینترنتی طلا زرد

کلسیم: ماست، پنیر، شیر، توفو، ساردین، ​​ماهی قزل آلا، آب میوه های غنی شده و سبزیجات سبز برگ مانند کلم بروکلی و کلم پیچ (اما اسفناج یا خرده سوئیس که حاوی مواد چسبنده ای هستند که باعث کاهش جذب می شوند).

آهن: گوشت قرمز، سویای پخته، دانه کدو تنبل، عدس پخته، بوقلمون آسیاب شده و نان غنی شده و غلات صبحانه.

منیزیم: بادام ، سبزیجات سبز مانند اسفناج و کلم بروکلی ، دانه های سویا ، کره بادام زمینی ، آفتابگردان و سایر دانه ها ، گل گلیم ، نان گندم کامل و شیر.

پتاسیم: کشمش، سیب زمینی پخته (همراه با پوست)، گوجه فرنگی، لوبیای سیاه پخته، ماست ساده کم چرب، موز و اسفناج.

آیا رژیم غذایی در استفاده از فلزات گرانبها و سایر مواد معدنی کافی است؟

مینرال هایی که بدن شما نیاز دارد

و سؤالی که در این مرحله مطرح است این است که: آیا رژیم غذایی در استفاده از فلزات گرانبها و سایر مواد معدنی کافی است؟

در پاسخ در فروشگاه اینترنتی طلا زرد مطرح شده است که مواد معدنی ضروری وقتی از مواد غذایی تهیه می شوند، بسیار قوی هستند. اما اگر با کمبودها دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است لازم باشد از مکمل ها استفاده کنید. در این صورت، احتیاط کنید: مصرف زیاد مکمل معدنی می تواند مضر باشد.

به عنوان مثال: پزشکان در فروشگاه اینترنتی طلا زرد می گویند: “اگر بیش از حد، آهن مکمل دریافت کنید، توانایی خود را در تنظیم آهن از دست خواهید داد. این باعث ایجاد اکسیدان هایی به نام رادیکال های آزاد می شود که ممکن است بیماری های قلبی و کبدی را تسریع کند.”

جدول منابع معدنی

مشکل دیگری که برای پزشکان در فروشگاه اینترنتی طلا زرد مطرح شده است، مصرف بیش از حد کلسیم در یک مکمل روزانه است، که با سنگ کلیه و احتمالاً بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

پزشکان در فروشگاه اینترنتی طلا زرد توصیه می کنند، تا آنجا که می توانید کلسیم را از غذا دریافت کنید و فقط برای رسیدن به بقیه هدف خود از یک مکمل با دوز کم استفاده کنید. برای کمک به بدن در جذب کلسیم، یک مکمل ویتامین D را بین 600 تا 800 ، واحد بین المللی اضافه کنید.

اما توجه داشته باشید: مصرف مکمل های کلسیم برای جلوگیری از زمین خوردن و شکستگی به شدت مورد بحث است. چندی پیش در رسانه های پزشکی، گروه ویژه خدمات پیشگیری ایالات متحده، دستورالعمل های جدیدی را منتشر كرد كه می گوید: شواهد کافی برای حمایت از این عمل وجود ندارد.

پزشکان در فروشگاه اینترنتی طلا زرد بیان کردند: “دستورالعمل های جدید تحقیقات ناسازگار را تأیید می کنند و تأکید می کنند که فراتر رفتن از مکمل ها برای جلوگیری از سقوط و شکستگی با تشویق فعالیت بدنی و رسیدگی به اختلالات مربوط به تعادل، از دست دادن بینایی و عوارض جانبی دارو، مهم است.”

نکته اساسی از نظر پزشکان فروشگاه اینترنتی طلا زرد

پروسه مینرال های حیوانی

و در آخر، پزشکان در فروشگاه اینترنتی طلا زرد، نکته اساسی را اینگونه بیان کردند و به این سخن پایان دادند: سلامت فردی شما نیازهای معدنی اساسی شما را تعیین می کند.

با پزشک خود همکاری کنید تا اهدافی را برای مواد معدنی در رژیم غذایی ایجاد کنید که سلامتی شما را غنی کنند. با آرزوی سلامتی برای شما دوستداران وبلاگ سایت هاتف ساعتچی.