در مقالات قبلی مطالب متفاوتی در مورد برخی برندها و شرکت های طراح و تولیدکننده طلا و جواهر مطرح کردیم. شرکت آلمانی-ژاپنی مستقر در Merzig Perlen Yukie، طرحها و ایده های جدیدی را برای ادامه همکاری خود با شرکت ها و طراحان در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار دار ارائه داده است. این شرکت ایده ها و طرح های خاص خود را دارد.

مجموعه های جواهرات "Tanphanie"

شرکت آلمانی-ژاپنی مستقر در Merzig Perlen Yukie، از خط مرزی بین سنت و مدرنیته، کیفیت و نوآوری را که توسط مجموعه های جواهرات “Tanphanie” از سری “PY Original Design & Work” بیان شده است، رد شده و با خلق ایده های جدید طرحی جدید در این صنعت ایجاد نموده است.

پروژه مشترک طلافروشان و جواهرفروشان “کارادور” در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار به همراه “استفانی هنزلر” و “تانجا مرتنز” و “پرلن یوکی” به شکل سه خط اول تولید مکانیکی، جواهرات ارگانیک و جواهرات مختص این برند و منطقه، در نمایشگاه IJT در توکیو و “اینورگنتا” اروپا ارائه شده است.

به دنبال آنها سایر محصولات “Arts of Elements” و “Pearl Catcher” توجه مردم را در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار به خود جلب کرد.

در حال حاضر کل مجموعه آنها از مرواریدهای پرورشی به عنوان یکی از اجزاء اصلی مواد اولیه این شرکت در ساخت جواهرات زیبا بهره می برند و جستجوی مداوم جهت بدست آوردن و بکاربردن رنگها و اشکال جدید، همراه با مرواریدهای غیر معمول وکشت شده، یک مجموعه منحصر به فرد از محصولات زیبای طلا و جواهر را تشکیل می دهند.

فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار

با این حال و با وجود تمامی این نوآوری ها و خلاقیتها، منطقی نیست که شرکتها و تولیدکنندگان و فروشندگان بین المللی جواهرات شناسنامه دار بدون آمادگی وارد تجارت خارجی فروش جواهرات شناسنامه دار شوند.

شما نمی توانید بدون فکر کالای خود را صادر کنید، زیرا افت تقاضای داخلی باعث کندی تجارت داخلی می شود و شما باید تمامی این جوانب را در نظر داشته باشید. به همین دلیل است که اولین چیزی که در موردش به اطلاعات نیاز دارید تا بتوانید به چند سؤال پاسخ دهید اینگونه مطرح می شود.

آنها با این سؤال شروع می کنند که آیا نمونه کارهای شما شانس خوبی برای فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار در خارج از کشور دارد؟

یا، آیا بازار مورد نظر شما بازار درستی است؟

و چگونه می توانید با شرکای تجاری مناسب در کشورهای خارجی تماس بگیرید؟

چیز دیگری را که هرگز نباید فراموش کنید که به ویژه برای مشاغل کوچک در این بازار مهم است، همان چیزی است که برای مشاغل کوچک به عنوان APG Light (“Ausfuhr-Pauschal-Gewährleistung”)  یا صادرات گارانتی یکجا شناخته می شود.

این روشی برای پوشش خطر کوتاه مدت پرداخت و حجم کم صادرات است که متناسب با نیاز مشاغل مرتبط با صنایع دستی، ایجاد شده و بسیار   محبوب است.

جواهرات، به خانواده Stockert

از سال 1879، شرکت مستقر در Pforzheim Stockert به عنوان ضمانتی برای خلق آثار خارق العاده جواهرات، به خانواده Stockert تعلق دارد. امروز، “برنهارد استوکرت” مسئول طراحی جواهرات این شرکت است در حالی که “کریستین استوکرت” تضمین می کند که این مجموعه نفیس در سطح بین المللی و به عنوان مدیر در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار قرار گیرد.

آنها جواهرات با طراحی مدرن و منحصر به فرد را در سری های کوچک محدود و کارهای تک و مجزا تولید می کنند که امروزه آنها را در حلقه های تک و خاص انتخاب شده از جواهرات خود قرار می دهند.

آنها با نمایشگاه های تجاری ویچنزان، بازل و لندن ارتباط برقرار می کنند و در صدد حفظ این ارتباطات هستند و این بازارهای فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار را حفظ می کنند.

جواهرات Cédé

جواهرات Cédé مستقر در Pforzheim دهه هاست با سبکی در یک کلاس مخصوص به خود، راه را در بازار طراحی مدرن جواهرات نشان می دهد.

با استفاده از زبان بومی و استفاده بروز از اشکال و طرحها، نشان می دهد که سنت و مدرنیته با هم درگیر نیستند، بلکه به سادگی باعث گسترش و تنوع طراحی ها و خلق استعدادها در طراحی، تولید و فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار هستند.

مجموعه Cédé به دلیل کیفیت فوق العاده و کار بی نقص خود در ایالات متحده، ژاپن و اروپا نیز مورد تأیید است.

مجموعه جواهرات بین المللی Cédé

پیشرفت هایی مانند اینترنت و نرخ مناسب بلیط هواپیما باعث شد که ارتباط خوب بین المللی بین هنرمندان، طراحان و عموم مردم ایجاد شود و بین طراحان، تولید کننده ها و فروشندگان تبادل نظر شود.

هنرمندان و طراحان، تشنه ارتباطات جدید هستند. این روزها هنرمندان با هم کار می کنند و راه ها و مرزها محدود کننده نیستند. آنها تبادل نظر می کنند و همیشه مراقب مواد اولیه، تکنیک ها و روش های جدید در طراحی و ساخت و همچنین شرکت های رقیب یا اشخاصی هستند که می توانند محصولات مشابه با همان کیفیت یا اجزاء را صادر کنند و فعالیت بین المللی تنگاتنگی در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار با آنها دارند.

آنها به دنبال سیستم عامل های بین المللی و نمایشگاه های با شکوه جهانی در فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار هستند تا بتوانند محصولات خاص خود را در کنار دیگر شرکتهای بین المللی و طراحان چیره دست و توانمند از کشورهای دیگر ارائه دهند.

نتیجه در کنار هم قرار گرفتن این پدیده ها ، خلق و ارائه جواهرات جهانی با طراحی جهانی است. در طراحی جواهرات، همه آنها به یک زبان صحبت می کنند که در همه جا قابل فهم است، صرف نظر از اینکه کارگاهی که کار در آن انجام می شود در نیویورک، توکیو، بارسلونا یا جایی در آلمان باشد.

فروش بین المللی جواهرات شناسنامه دار برند نینا ریچی (Nina Ricci)

جواهرات برند نینا ریچی (Nina Ricci)

برند نینا ریچی (Nina Ricci) از دیگر برندهای طلا و جواهر و فروش جواهرات شناسنامه دار است که ادای احترام به خانمها را سرلوحه خود قرار داده.

مجموعه جواهرات جدید “نینا ریچی” به همان اندازه که آخرین مدل های لباس عروس در پاریس هیجان انگیز هستند، زیبایی و هیجان خاصی را برای مشتریان خود دارد.

گوشواهره جواهر جدید "نینا ریچی"

شما می توانید آویزها، گوشواره ها، دستبندها و انگشترهایی را به عنوان تک قطعه خیره کننده یا تکمیل کننده و نقاط قوت در ست های کامل استفاده کنید.

رز کوارتز، آمتیست، سیترین یا کوارتز روتیل دار جذاب از ویژگی های بارز این همزیستی خارق العاده سنگهای گرانبها و جواهرات در کنار فلزات گرانقیمت است.