سنگ هایی که می توان آنها را به شکل دستبند طلا همواره همراه داشت و از ارتعاشات قدرتمند آن بهره برد.

در این مقاله با 6 سنگ نیمه قیمتی دیگر که در تعادل و درمان چاکرای ریشه مؤثر هستند آشنا می شوید. دستبند طلا با سنگ جاکراه اول

سنگ های کاربردی در دستبند طلا و دیگر جواهرات برای چاکرای ریشه

  1. سنگ گارنت (garnet) 

گارنت گروهی از مواد معدنی در دسته سیلیکات ها است که از دوران مفرغ به عنوان سنگ های قیمتی و ساینده استفاده می شده است. همه گونه های گارنت دارای خصوصیات فیزیکی و اشکال بلوری مشابه هستند، اما از نظر ترکیب شیمیایی متفاوت هستند.

گونه های مختلف گارنت شامل:

  • پیروپ
  • آلماندین
  • ​​اسپسارتین
  • گروسولار
  • یوواروایت
  • وآندرادیت است.

(pyrope, almandine, spessartine, grossular, uvarovite and andradite. )

گارنت قرمز به عنوان سنگ احیاء کننده

سنگ گارنت در انواع رنگ های مختلف وجود دارد، اما برای بهبود چاکرای ریشه، نمونه های قرمز رنگ آن را به شکل دستبند طلا نیاز داریم. گارنت قرمز به عنوان سنگ احیاء کننده شناخته می شود.

گارنت به جریان انرژی زمین کمک می کند تا هاله شما را به سمت چاکرای ریشه بالا ببرد.گارنت چاکراها را تمیز و دوباره انرژی می بخشد. این سنگ انرژی را احیا، تصفیه و متعادل می کند و آرامش یا اشتیاق به ارمغان می آورد.

عشق و فداکاری را القاء می کند. گارنت میل جنسی را متعادل می کند و ناهماهنگی عاطفی را کاهش می دهد.

  1. سنگ هماتیت (hematite) 

هماتیت یک ماده معدنی از خانواده اکسید آهن با فرمول Fe₂O₃ است و در سنگ ها و خاک های مناطق مختلف زمین گسترده است. هماتیت شما را به سمت زمین و انرژی آن می کشاند.

سنگ هماتیت (hematite) 

این سنگ مانند یک آهنربا است که انرژی شما را برای اتصال با واقعیت به سمت آن می کشد. این باعث می شود شما احساس امنیت کنید، که برای یک چاکرای ریشه متعادل حیاتی است.

هماتیت انرژی زمینی بسیار قوی دارد. شما فقط با نگه داشتن سنگ هماتیت در دست می توانید این انرژی قوی را احساس کنید.

یک دستبند طلا ارزان قیمت با سنگ تورمالین همان چیزیست که لازم دارید. این سنگ دارای اثر خنک کننده و آرام بخشی است که به ایجاد تمرکز کمک می کند. به طور کلی، هماتیت کیفیتی از انرژی را به همراه دارد که قدرتمند، قوی و زمینی است.

  • سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

 تورمالین یک ماده معدنی کریستالی سیلیکات بورن (boron silicate) و یک سنگ معدنی نیمه قیمتی است که با عناصری مانند آلومینیوم، آهن، منیزیم، سدیم، لیتیوم یا پتاسیم ترکیب شده است.

سنگ تورمالین سیاه (Black Tourmaline)

تورمالین به عنوان یک سنگ نیمه قیمتی طبقه بندی می شود و آن را می توان در طیف گسترده ای از رنگ ها یافت.یک پیام بلوری در مورد خواص درمانی تورمالین سیاه وجود دارد: "شما از نظر انرژی، ایمن هستید و محافظت می شوید."تورمالین سیاه از شما در برابر آلودگی الکترومغناطیسی و انرژی منفی محافظت می کند.

انرژی جسمی شما را افزایش می دهد و افکار منفی را از بین می برد. دستبند طلا پهن از سنگ تورمالین سیاه، تفکر مثبت و خلاقیت را افزایش می دهد، استرس ژئوپاتیک را کاهش می دهد و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. تورمالین سیاه به کاهش درد آرتروز کمک می کند و با آگاهی از لحظه حال اضطراب را برطرف می کند.

این سنگ برای پاکسازی و تعادل مناسب است.

 

  • سنگ جت (Jet) 

جت نوعی لیگنیت است که پایین ترین درجه زغال سنگ است و یک سنگ قیمتی است. برخلاف بسیاری از سنگ های قیمتی، جت ماده معدنی نیست، بلکه این ماده از چوب مشتق شده است که تحت فشار شدید تغییر کرده است.

سنگ جت (Jet) 

جت می تواند انرژی شما را تصفیه کند و از بدن ، قلب ، ذهن و روح محافظت کند. خواص خارق العاده آن شما را شگفت زده می کنید. رنگ این سنگ معمولاً سیاه است اما Jet Stones نیز به رنگ قهوه ای وجود دارد. می توان آن را به راحتی برش یا تراش داد و دارای بافتی یکنواخت است و امکان تراش با دقت را فراهم می کند.

در صورت مالش و صیقل دادن درخشان شده و ارزش آن به دلیل زیبایی اش بسیار افزایش می یابد. شما مجذوب درخشش ابریشمی زیبای این سنگ خواهید شد!

جت استون را کهربای سیاه، نیز می نامند. جت یک سنگ محافظ است. بدخواهی را خنثی می کند. این سنگ به شما این امکان را می دهد تا به جای نگرانی در مورد نیروهای خارجی، روی پیشرفت در زندگی خود تمرکز کنید.

سنگ جت در چاکرای ریشه مانند پوشیدن سپری نامرئی است که به شما اجازه می دهد از لرزش ها و ارتعاشات بد جلوگیری کنید.

سنگ ابسیدین سیاه (Black obsidian) 

ابسیدین یک شیشه آتشفشانی است که به طور طبیعی وجود دارد و به عنوان یک سنگ آذرین اکستروژن تشکیل شده است.

Obsidian هنگامی تولید می شود که گدازه فلسیک خارج شده از آتشفشان با حداقل رشد کریستال به سرعت خنک شود. این ماده معمولاً در حاشیه جریان های گدازه ریولیتی معروف به جریان های ابسیدین یافت می شود ، جایی که ترکیب شیمیایی (مقدار سیلیس بالا) با خنک شدن سریع، منجر به تشکیل یک شیشه طبیعی از گدازه می شود.

سنگ ابسیدین سیاه (Black obsidian) 

سنگ ابسیدین سیاه پاک کننده قوی تیرگی روان است که هاله شما را دربر گرفته و به عنوان یک سنگ محافظ روانی قدرتمند در نظر گرفته می شود. این سنگ همچنین دارای خواص متافیزیکی قدرتمندی است که با استفاده به شکل دستبند طلا زنانه یا دستبند طلا مردانه، ممکن است به شما در محافظت در برابر تفکرات و انرژی های منفی کمک کند.

در محافل متافیزیکی، سنگ ابسیدین سیاه هاله ای از رمز و راز مطلق دارد. انرژی آن شما را به آرامی، اما بسیار عمیق جذب می کند، که وجود ابسیدین سیاه را از بسیاری جهات قدرتمند می کند. این سنگ معمولاً برای محافظت، بهبودی، حقیقت گویی و فنگ شویی استفاده می شود.

Obsidian برای قطع اتصالات سمی و انرژی های ناخواسته بسیار مناسب است. وقتی می خواهید ضربه ای را که شما را از زندگی در لحظه فعلی باز می دارد پاک کنید، از Obsidian استفاده کنید. استفاده از این سنگ به شکل دستبند طلا برای نوزاد دختر بسیار مفید خواهد بود.

  • سنگ مرمر موکی (Moqui Marble) 

مطمئنم که شما عاشق سنگ های کمیاب و طبیعی هستید. مرمرMoqui یک سنگ طبیعی است که در صحرای ناواهو ایالات متحده یافت می شود. سنگ شکلاتی رنگ بتونی از اکسید آهن است که از یک مرکز از جنس ماسه سنگ تشکیل شده و توسط پوسته سخت شده هماتیت احاطه شده است.

قدمت مرمر موکی می تواند به 25 میلیون تا 300 هزار سال برسد. این احتمال وجود دارد که این سنگ ها زمانی که تپه های شنی زیر آب بودند تشکیل شده باشند، اما منشإ دقیق آنها هنوز مشخص نیست.

سنگ مرمر موکی احساس تعلق به مردم

کلمه Moqui از قبیله هوپی می آید که قبلاً به عنوان سرخپوستان Moqui شناخته می شدند. مرمرهای موکی به نام این افراد بومی که در منطقه بیابانی ناواهو زندگی می کردند و از قدرت موکی برای تمرینات معنوی و در بازی ها استفاده می کردند نامگذاری شد.

این بلورهای قهوه ای شکلاتی نادر هستند. سنگ مرمرهای Moqui اشکالی متبلور از مادر زمین است، وقتی نمی توانید به طبیعت بروید، شما را با زمین در ارتباط نگه می دارد. این سنگ ها شما را از کار با لرزش بالا مانند مراقبه و بهبودی برمی گردانند و به شما کمک می کنند تا در بدن فیزیکی خود مستقر شوید.

مرمرهای موکی کمک بسیار خوبی برای رشد معنوی و شهودی هستند. ذهن شما را در برداشتن گام های صحیح و لازم برای دستیابی به خصوصیاتی که منجر به تحول شخصی می شوند، راهنمایی می کنند.

خوشبختی و انرژی لذت زندگی، راحتی، همراهی و خواب راحت را بهبود می بخشد. استفاده از مرمرهای موکی خواب عمیق را به ارمغان دارد. مرمرهای موکی، سنگ آرامش بخش و  بازسازی کننده سیستم ایمنی بدن و تقویت وحدت جسمی و روحی برای بدن، ذهن و روح است و نور و لذت زندگی را از طریق میدان انرژی اطراف ما فراهم می کند.

سنگ مرمر موکی احساس تعلق به مردم، گیاهان و حیوانات را ایجاد و تقویت می کند. این سنگ قدرتمند علاوه بر شکل ظاهری خنده دار، دارای انرژی پایه و تعادل است که می توانید در بهبود چاکرای ریشه از آن بهره ببرید.

با سفارش دستبند طلا با سنگ های نیمه قیمتی مؤثر بر چاکرای ریشه از طریق فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین طلا و جواهر هاتف ساعتچی از نیروهای شفابخش این سنگ های قیمتی بهره می برید.